Ашық сабақ: Даниэль Дефо «Робинзон Крузо»
28-08-2020
Атырау қаласы Қ.И.Сәтбаев орта мектебі Шахаева Гайша Гумаровна 6 «Б» сыныбы | |||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Рационал сандар және оларға амалдар қолдану | |||
Күні: 28.11.2018 | Қатысқандар саны | ||
Сабақ тақырыбы: | Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру | ||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 6.1.2.21 шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру жолдарын біледі, жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыра алады Оқушылардың басым бөлігі: Есеп шығаруда пайдалана біледі, өз бетімен жұмыс жасауға, өзін-өзі бағалауға дағдыланады. Кейбір оқушылар: Есептің мазмұнын талдайды, интернет желісінде жұмыс жасап,есептер шығара алады | ||
Бағалау критерийлері:
| ж таза периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады аралас периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке, аралас санға айналдырады интернетті пайдалану арқылы оқу материалы аясындағы ақпаратты іздейді, тапсырманы орындайды | ||
Тілдік мақсаттар | Оқытудыңтілдікмақсаты - шексізпериодтыондықбөлшекті жәй бөлшекке айналдыру әдістерін түсіндіреді; лексика және терминология - шектеуліондықбөлшек; - шектеусізпериодтыондықбөлшек; - шектеусізпериодсызондықбөлшек; - бөлшектің периоды. | ||
Құндылықтарды дарыту | Өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру, өзін- өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру | ||
Пәнаралық байланыстар | Бейнелеуөнері | ||
Алдыңғы оқу | Ондық бөлшектер, таза периодты ондық бөлшектер, аралас периодты ондық бөлшектер. Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру | ||
Жоспар | |||
кезеңі | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар
| |
Басы | Ұйымдастыру . Психологиялық ахуал туғызу. Ширату жаттығуы : Таза периодты ондық бөлшектерді вагондарға тиеу керек
| Оқулық Интер тақта | |
Ортасы |
ҚБ мадақтау Кері байланыс -рационал сандар –шектеулі –периодты –таза периодты –аралас периодты «Сәйкесін тап»үй жұмысын тексеру Жауап парақтары жазулы тұрады, сыртында:
ҚБ мадақтау (поездың сыртына жапсыру) Осылай бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады,оқушы көмегімен сабақ мақсаты, жетістік критерийлері анықталады. 1-тапсырма. Оқушыларға «Тақырып бойынша не білгілерің келеді?» деген сұрақ қойылып, жауаптарды стикерлерге жазылыптақтаның шетіне жапсыру тапсырылады. «Ойлан, жұптас, бөліс» Топпен жұмыс (1 топ, 2 топ, 3 топ, 4 топ) Тапсырма 1,2 топтарға Рационал сандартаза периодты аралас периодты 3,4 топтарға Рационал сандарПериодты ондық бөлшек түріндекритерийдескриптор жайбөлшектіпериодтыондықбөлшектүріндежазады -амалды орындайды-таза периодты ондық бөлшекті анықтайды-аралас периодты ондық бөлшекті анықтайды Кері байланыс ҚБ 1,2 топтар «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» 3,4 топтар «Сыйлық» «Із қалдыру» Өтілген тақырып санамыздақандай із қалдырды екен?
1оқушы:Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін ;; болатынын пайдалану керек.
| Слайд
BilimLand
Кеспе қағаз | |
Ортасы | 2 оқушы: Аралас периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін: 1. аралас периодты ондық бөлшектің бөлшек бөлігін қажетінше разрядтық бірліктерге (10-ға, 100-ге, 1000-ға) көбейтіп, таза периодты ондық бөлшекке айналдыру керек; 2. таза периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру керек; 3. алғашқыда аралас периодты ондық бөлшек қандай разряд бірліктеріне көбейтілсе, шыққан жай бөлшекті сондай разряд бірліктеріне бөлу керек.Осылай іздің үстінен жүріп отырып айтып шығады. ҚБ мадақтау Жеке жұмыс Саралау тапсырмалары Екі оқушы білім ленд сайтында тапсырма орындайды Екі оқушы картышкемен жұмыс орындайды Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары, қолдану дағдыларына негізделген Тапсырма Берілген шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз: a) 0,(4); 0,(4) b) 3,1(6); 3,1(6)[3,1(6)
c) 3,(27) 3,(27) d) 0,(185); 0,(185)
Дескриптор: Білім алушы - периодында бір саны бар периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін қолданады; - периодында екі саны бар периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін қолданады; - аралас периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін қолданады; - бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазады. Интер белсенді тақтада жауаптары көрсетіліп, оқушылар өз жұмыстарын тексереді ҚБ өзін-өзі бағалау Кейбір оқушылардың орындаған жұмыстары камера арқылы көрсетіліп, кері байланыс жасалынылады
|
Слайд
| |
Соңы
| Үйге тапсырма № Рефлексияпарағын толтыру
Сындарлы кері байланыс | Слайд | |
Рефлексия
| |||
Рефлексия
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
| |||