Ашық сабақ. Математика. 9 сынып. Сандар тізбегі және олардың берілу тәсілдері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.2А Тізбектер | Мектеп: | |||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |||||
Сынып: 9 | Қатысқандар: Қатыспағандар: | |||||
Сабақтың тақырыбы | Сандар тізбегі және олардың берілу тәсілдері | |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 9.2.3.1 сандар тізбегі туралы түсінік болу 9.2.3.2 тізбектің n- ші мүшесін табу, мысалы: ... ;
| |||||
Сабақтың мақсаты | - Сандар тізбегінің анықтамасын, тізбектің мүшелерін,айту тізбек құрастыра алу. - Сандар тізбегінің мүшелері бойынша тізбектің жалпы мүшесін табу. - Рекурренттік тәсілмен берілген сандар тізбегінің мүшелерін табу. | |||||
Бағалау критерийі | - Сандар тізбегін анықтайды; - Тізбектің n-ші мүшесін табады. | |||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Тізбектің анықтамасын тұжырымдай алады, берілу тәсілдері мен түрлерін ажырата алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: - сандар тізбегі - тізбек мүшелері - рекурренттік тәсіл - бірсарынды, өспелі, кемімелі тізбек Диалогқа / жазылымға қажетті тіркестер: ..... сан тізбегі деп атайды; ..... рекуррентті тәсіл деп атайды; Бірсарынды тізбектер дегеніміз ....... | |||||
Құндылықтарға баулу | Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім ( топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қалыптастыру, бірлесе жұмыс жасауға баулу) | |||||
Пәнаралық байланыс | Математика, сызу | |||||
Алдыңғы білім | Натурал сандар, жиын, графиктер | |||||
Сабақ барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар
| ||||
Сабақтың басы 6 минут
| Ұйымдастыру. Психологиялық орта қалыптастыру үшін класс оқушылары шеңбер бойына тұрып бүгінгі күнге жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу. Үлестірмелі қағаздар таңдау ( кеспе қағаздарда сандар тізбегі болады, мұғалім төмендегі шарттар бойынша топ құрайды) арқылы 4 топқа бөлінеді. ( топтың құрамы аралас гендрлік) 1) Алғашқы 7 жұп сан: 2,4,6,8,10,12,14; 2) Алғашқы екі таңбалы 7 тақ сан: 11,13,15,17,19,21,23; 3) 5-ке еселі алғашқы 7 үш таңбалы сан: 100,105,110,115,120,125,130; 4) 10 санына еселік сандар: 10,20,30,40,50,60,70; Оқушыларға сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты анықтау. Саралау: Жіктеу және диалог және қолдау көрсету арқылы саралаймын. Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша саралауда қойылатын сұрақтар: - Қағазда көрсетілген сандар туралы не айтасыздар? - Қандай сандар берілген ? Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың мақсатын анықтайды. |
үлестірме қағаздар | ||||
Сабақтың ортасы 12 минут
10 минут
2 минут
5 минут | Топтық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс» Тақырып бойынша мәліметтер Bilimland.kz сайтынан көрсетіледі. 4 топқа тақырыпшалар бөлініп беріледі. 1-топ: Сандар тізбегі ұғымы 2-топ: Баяндау және аналитикалық тәсіл 3-топ: Рекурренттік және графиктік тәсіл 4-топ: Бірсарынды тізбектер Дескриптор: - Мәліметпен танысады; - Негізгі ұғымдарды анықтайды; - Топта талдайды; - Постер құрайды; - Постер қорғайды. Саралау: Дереккөздер, диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы саралау. Дереккөздер, диалог және қолдау көрсету арқылы саралауда қойылатын сұрақтар: - Сандар тізбегі дегеніміз не? - Баяндау тәсілі қандай тәсіл? - Тізбек аналитикалық тәсілмен қалай беріледі? - Рекурренттік тәсіл дегеніміз не? - Графиктік тәсіл деген не? - Қандай тізбектер бірсарынды болады? Бағалау: Топтық бағалау. Топтар бір-бірін бағалайды. Критерий бойынша бағалау Топ атыТақырыпты ашуыТоп белсенділігіУақытКөрнекілігіҚорытынды
Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі №1 5-ке бөлгенде қалдығы 1-ге тең болатын натурал сандар тізбегін жазыңдар және тізбекті графиктік тәсілмен көрсетіңдер. Жауабы: а) 6; 11; 16; 21; ... ә) графиктік тәсілмен тақтада көрсетіледі. Дескриптор: - Сандар тізбегін құрастырады; - Тізбекті графиктік тәсілмен бейнелейді. № 2 Жалпы мүшесі берілген сандар тізбегінің алғашқы 5 мүшесін табыңдар. а) ә) Жауабы: а) ә) Дескриптор: - Тізбектің берілу тәсілін анықтайды; - Тізбектің алғашқы мүшелерін табады.
№3 Тізбектерді жалғастыр және жалпы мүшелерінің формуласын табыңдар. а) …
ә) 1; …
Жауабы: а)
ә) 1;
Дескриптор: - Тізбекті жалғастырады; - n- ші мүшесін табады.
Топ ішіндегі жұптар бір-бірін интербелсенді тақтадағы есептердің шығарылуымен тексереді. Саралау: Тапсырма тәсілі арқылы саралаймын. Бағалау: «+, -» тәсілі
Сергіту сәті «Фибаночи сандары сөйлейді». Ортаға 3 оқушы шығады. Фибаночи сандарын жалғастыру керек. 1,2,3,5,8,13,21,34,55,89,144,233,377,610,987, ...
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. Тапсырма: № 1 1) .... сандар тізбегі деп атайды. 2) Тізбекті құрайтын сандарды ... деп атайды. 3) .... рекурренттік тәсіл деп атайды. Дескриптор: - Анықтамаларды толықтырады № 2 Тізбектің 10-шы мүшесін табыңыз және жалпы мүшесінің формуласын жазыңыз. 1) 4;7;10;13; ... 2) 2,5; 4,5; 6,5; 8,5; ... Дескриптор: - Тізбектің 10-шы мүшесін табады. - Тізбектің жалпы мүшесінің формуласын жазады. Саралау: Қарқын тәсілі арқылы саралау. Шығармашылық тапсырма: Жалпы мүшесі формуласымен берілген тізбектің кемімелі болатынын дәлелдеңіз.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау. |
Bilimland.kz Алгебра 9 класс
бағалау парағы
Интербелсенді тақта
Презентация
Интербелсенді тақта
| ||||
Сабақтың соңы 5 минут
| Үйге тапсырма: Есеп. Өспелі сандар тізбегін құрастыру және тізбектің n-ші мүшесін формула арқылы өрнектеу.
Рефлексия. Нысана
|
нысана суреті | ||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||
Топқа бөлу кезеңінде жіктеу, диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы саралаймын. «Ойлан, бірік, бөліс» кезеңінде дереккөздер, диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы саралаймын. «Сен маған, мен саған» әдісінде тапсырма тәсілі арқылы саралаймын. Жеке жұмыс, яғни қалыптастырушы бағалауда қарқын тәсілі бойынша саралаймын. | Топтық бағалау – топ басқа топты критерийлер бойынша бағалайды. « + - » әдісі арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. | Топ ережесін сақтау. Сергіту сәті. Кабинеттегі қауіпсіздік ережелерін сақтау. | ||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1:
2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? | ||||||