Ашық сабақ. Математика. Көңілді математикалық пішіндер. Пішіндер туралы түсініктер

Oinet.kz 02-10-2019 1707

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Қарапайым математика

Тақырыбы: Көңілді математикалық пішіндер.

Мақсаты: Пішіндер туралы түсініктерін кеңейту, түстерді ажырату, сандарды қайталау, ой-қиялын, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту

Көрнекілік: фребельдің дидактикалық материалдары, слайд, интерактивті тақта

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап,ойын, құрастыру, жұмбақ шешу, слайдпен жұмыс.

Қостілділік компоненттері: шеңбер-круг, шаршы - квадрат, үшбұрыш-треугольник,

Тіктөртбұрыш – прямоугольник, жұлдыз – звезда.

Оқу әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

 Іздену ұйымдастырушы

Рефлексивті коррекциялаушы

 

Шаттық шеңбері

Білер қазақ баласы

Сәлем сөздің анасы.

Алдымыздан кезіккен,

Көп танысты көреміз.

Барлығына ізетпен

Біздер сәлем береміз.

Сәлеметсіздер ме!

Балалар, бүгінгі біздің ашық оқу іс-әректімізге бір ерекше қонақ келіпті. Ол кісіні қарсы алу үшін бәріміз назарымызды экранға аударайықшы.

·         Сәлем достар!

·         Мен математика әлемінен келген сиқырлы пойызбын. Менің вагондарымда сендерге арналған көңілді пішіндер бар. Кәне соларды тамашалап өткен оқу іс-әректіміздегі танысқан пішіндерді есімізге түсірейікші .

Мынау :

- Шаршы - қызыл шаршы;

- шеңбер - сары шеңбер;

- үшбұрыш – көк үшбұрыш;

- тіктөртбұрыш – жасыл тіктөртбұрыш;

- жұлдыз – күлгін жұлдызша.

Балалар осы пішіндерді мен сендерге сыйға тартамын. Ол пішіндермен бірге сендерге арналған тапсырмалар мен ойындарым бар. Сендерге шығармашылық табыс тілеймін!

Тәрбиеші:Балалар сиқырлы пойыздың берген сыйлығын ашып көреміз ба?

- Ой, қандай керемет сыйлықтар. Мынау тапсырмалары мен ойындары екен.

1. Ойын: «Кандай пішін жетіспейді?». Шарты: берілген пішіндерді мұқият қарап алған соң балалар көзін жұмып, жүргізуші бір пішінді жасырады. Сәлден соң балалар көзін ашып қай пішін жетіспейтінін анықтауы керек.

2. Фребель таяқшаларымен зымыран бейнесін құрастыру.

3. «Пішіндерді санмен сәйкестендір»

ойыны. Шарты: жүргізушінің тапсырмасы

бойынша аталған түсті пішінге сәйкес

санды тауып көрсетулері керек.

Сергіту сәті. Видео арқылы қимыл – қозғалыстар жасалады.

3. Үлгі бойынша Фребель материалдарынан бейнелерді құарстыр.

Қорытынды: оқу іс-әрекеті «Зейінді бол» ойнымен қорытындалады. Шарты: слайдтан түрлі пішіндермен бейнеленген суреттер көрсетіледі. Сол суретте қандай таныс пішіндер бар екенін анықтап атау.

Түрлі-түсті қағаздардан қиылған пішіндерден өз қиялындағы бейнелерді құрастырып келген қонақтарға сыйлау.

Балалардың жұмысын бағалау. Мадақтау.

 

Балалар орындарынан тұрып, өлең жолдарын қайталай отырып қонақтармен сәлемдеседі.

 

 Күтілітін нәтиже:

Біледі: Геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата біледі.

Игерді: Күрделі геометриялық пішідердің ішінен өзіне таныс пішідерді атады.

Меңгерді:Геометриялық пішіндерден түрлі бейнелер құрастыра біледі.

Ашық сабақ: У дыбысының дауысты, дауыссыз болып айтылуы
Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу