Елжан Біртанов қайта оралды (фото)
18-10-2021
Нурекеева Роза Ерденқызы
Жалпы мақсаттар | Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер туралы ақпарат беру . Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын түсіну Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын есептерде қолдану | |
Оқыту нәтижесі | Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер туралы ақпарат беретін болады . Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын түсінеді. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын есептерде қолдана алады | |
Сабақтың әдісі | АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, «Блум гүлі», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», « Үй тапсырмасын пысықтау кезеңі. Кім жылдам. Кір жаятын жіп әдісі Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс Жұптық жұмыс.Пилот -Штурман. Жеке жұмыс.Тест жұмысы. Блум гүлі. Кері байланыс. | |
Жалпы | ||
Сабақ барысы | ||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | |
3 минут Психологиялық дайындық 5 минут 1минут 2 минут 10 минут 3минут 4 минут 5минут 5минут 4 минут 2 минут 1 минут | Сыныппен сәлемдесу. Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) Оқушыларды таңбалар арқылы топқа бөлу. 3х-7<2; 2х<1; 4х>16; 5х<20; 6х<3; 8х≥24; 5х≥16; 3х≥-18; 2х≥12; -8х≤32; 2х≤х+8; 5х=5; х+2‚7= 3; 2х=4; х=3; 5х=10; 8х=4 1 топ Теңдіктер 2 топ Қатаң теңсіздіктер 3 топ Қатаң емес теңсіздіктер деп 3 топқа бөлінеді. ІІ. Кім жылдам
Тірек сөздер арқылы жаңа сабақты ашу Айнымалысы Сызықтық Бар Бір Теңсіздіктер Шешу Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу Электрондық оқулық арқылы бейне көрсетіледі. ax>b; ax<b; ax≥b; ax≤b ІІІ. Топтық жұмыс 1-топ 1 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіру 2-топ 2 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіреді 3-топ 3 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіру Теңсіздіктің жағдайларын түсіндіруі-1 балл Мысал келтіру – 2балл Тақырыпты аша білуі -3балл
Бағалау критерийлері арқылы бағаланады Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп, Ауырсаң іше-тұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз-ау, ІҮ Пилот –Штурман «Оқулықпен жұмыс» №1025 есеп А деңгейі 1) 3х≥ -18 3) 5у ≥16 5)8х≥24 •-6///////////// 3;2•/////// 3•///////// [ -6;∞ ) [3‚2;∞) [3;∞) 2)-8х≤32 4) 6,5у>13 6) 7,5х≤30 -4•/////////// 2◦////////// ///////////•4 [-4;∞) (2;+∞) ( -∞;4] №1036 есеп В деңгейі Жауабы:
Компьютердегі тапсырмалар 1.Теңсіздікті шешіңдер: Координаталық түзуде белгілеңдер: 5х-9<x+3 5x-x<3+9 4x<12 x<3 ////////////◦3 (-∞;3) 3.Есепті теңсіздік құру арқылы шеш: Қорапта мәмпәзидің 21-ін қосқанда, 9 адамға теңдей бөліп берді, әр қайсысы кем дегенде 5мәмпәзиден алды, қорапта алғашында неше мәмпәзиден болған? (х+21):9≥5 х+21≥5•9 х+21≥45 х≥45-21 х≥24 [24;∞) 5.Теңсіздікті шешіңдер: 5-3х>3-2х -3х+2х>3-5 -х>-2 х<2 /////////////◦2 (-∞;2) Жұптарда өзара бағалау жүргізіледі.
Ү. Жеке жұмыс Іздеген жетер мұратқа. А) [ 2;6 ] Б) (2;6) В) [ 2; 6) Г) ( 2; 6 ] Өзін өзі бағалау жүргізіледі Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі дегеніміз не?Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады?ҮІ .Блум гүліТеңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге қалай түрлендіріледі? 7х+2/6-х≤5х+4/3-4хСан аралығындағы атын атауБлум гүлі Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу үшін не істейміз?2(3х+1)-х≤3(х+4)Жауабын координаталық түзуде салу.
ҮІІ .Рефлексия. Табыс ағашы Алған әсерлерін стикерге жазу. (Табыс ағашына ілу)
ҮІІІ. Үйге тапсырма:№ 1026, №1034 ереже жаттау. |