Ашық сабақ. Олимпиада тапсырмалары

Oinet.kz 06-10-2019 827

Ашық сабақ “Олимпиада жеңімпаздары”

  oquzaman  1 Comment

Нұрманова Айнагүл Рақымжанқызы,

            Қостанай облысының  Әулиекөл ауданындағы

            № 121 Құсмұрын орта мектебінің  қазақ тілі мен

            әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сабақ: қазақ тілі


Сабақтың тақырыбы:

Олимпиада жеңімпаздары – біздің  мақтанышымыз

Мектеп:  № 121 Құсмұрын  ОМ
Уақыты: 1 сағат


30.01.2016

Мұғалімнің аты-жөні:  Нұрманова  Айнагүл  Рақымжанқызы.
Сынып: 5 – АҚатысқан оқушылар саны: 10               Қатыспағандар:
Сабақтың түрі :  жаңа.


 


Күтілетін нәтиже:Оқушылар негігі ойды анықтай алады, жалғаулармен  мысалдар келтіре алады, сөз ішінде қолдана алады.
Сабақтың әдіс – тәстәсілдері : топпен жұмыс, сұрақ – жауап, ой қозғау.


 


Сабақтың көрнекіліктері, қажетті құралдар : компьютер, оқулық,  А4, дидактикалық материалдар
Пәнаралық


байланыс :  

музыка, дене  шынықтыру, орыс  тілі.


 





Жоспар
Уақыт-ты жоспар-лауЖоспарланған іс – әрекеттерДереккөз-дері
І.  Ұйымдастыру  кезеңі.


 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.  Сұрақ – жауап

1 – 2 минут

 

 

ІІІ. Фонетикалық жаттығу.

3 минут.

 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарларын аудару.


Қайырлы күн, әлем!

Қайырлы күн, аспан!

Қайырлы күн, сен!

Қайырлы күн, мен!

Қайырлы күн, мұғалім!

2. Қызығушылықты ояту.

Шеңберге тұрып, сабақта  бір-біріне жақсы сөздер  айтып шығады.

( Лена, сен жақсы  досымсың. Катя, сен мықтысың. Вова, сен әдемісің. Игорь, сен  білімдісің. Надя, сен  ұқыптысың. Настя,  сен ақылдысың. Дима, сен жомартсың.  Лена, сен сұлусың. Элла, сен  адал  доссың. Даша,  сен  зерек  оқушысың)

3.Топқа бөлу.

Топқа бөлу

 «Бокс қолғабы»  суреті «Боксшылар»  тобы

 

 Новый рисунок

4. Табиғи тәсіл арқылы жаңа сөздермен танысу

 

бокс қолғабы –

боксшылар –

зілтемір –

ауыр атлетика –

 

–           Қазір нешінші ғасыр?

–          Нешінші  жыл?

–          Қандай  мезгіл?

–           Қандай  ай?

–          Қаңтардың  нешесі?

–          Аптаның  нешінші  күні?

–          Қазір  қандай  сабақ?

 

Сөз: қыс, мезгіл.

«Қ»  әрпі – дауыссыз, қатаң, тән  дыбыс. т.б.с.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет-тер

 

 


 


ІІ. Үй  тапсырмасын  тексеру.

7  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.  Жаңа  сабақ.

25 минут

 

 


Жыл  мезгілдері. Септік  жалғау.

 

 Оқушыларға  мәтінмен  парақ беремін.

1.      Жыл мезгілдеры( Қатемен жазылғанды түзетіңіз)

 

                               Жыл мезгілдері
Бір жылда торт мезгіл – көктем, жаз, кұз және қыс бар.

Көктем айларі – наурыз, сәуір, маусым. Қар ңаурыз айында ери бастайды. Сәуір айында барлығы көктей бастайды.
Жаз айларі: маусым, шілде, тамыз. Жаз маусымнан басталады, қыркүйекке дейін созылады. Шілде – ең ыстық ай. Тамызда кейде жаңбыр жауады.
Кұз айлары: қыркүйек, қазан, қараша. Қазан мен караша айлары жауынды және салқын боладі.
Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыстың ең суық айы – қаңтар. Желтоқсанда кұн қысқарып, түн ұзарады.

 

 

Қатесіз

                               Жыл мезгілдері
Бір жылда төрт мезгіл – көктем, жаз, күз және қыс бар.

Көктем айлары – наурыз, сәуір, мамыр. Қар наурыз айында ери бастайды. Сәуір айында барлығы көктей бастайды.
Жаз айлары: маусым, шілде, тамыз. Жаз маусымнан басталады, қыркүйекке дейін созылады. Шілде – ең ыстық ай. Тамызда кейде жаңбыр жауады.
Күз айлары: қыркүйек, қазан, қараша. Қазан мен қараша айлары жауынды және салқын болады.
Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыстың ең суық айы – қаңтар. Желтоқсанда күн қысқарып, түн ұзарады.

 

2. «Орнын тап» ойыны   Сорокина  Анастасия

 

 Атау септікІлік  септікБарыс септікТабыс септікЖатыс септікШығыс септікКөмектес септікжыл да       айында       маусымнан       қыркүйекке       тамызда       қыстың       желтоқсанда       

 

 

 

Мына бағалау парағы бойынша оқушыларды бағалау.

р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасы        масы«Көбейту  кестесі »«Жеңімпаздар   әні»Сұрақ – жауап«Дөңгелек үстел»«Ыстық орындық»Сөйлем  құруҚорытындылау.88-ж90-ж91-жҚосымша сұрақ1 Бахманова Е.           2 Бурченкова Э.           3Власов И.           4 Давыденко В.           5 Золотых Е.           6Лебединская Е.           7 Навозная Н.           8 Сорокина А.           9Шутров Д.           10 Ян Д.           

 

—————————————————————————-

 

1.      Жаңа  сабаққа кіріспе.  3 минут

«Жеңімпаздар  әні»

2



 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  сәті

2.Табиғи тәсіл арқылы жаңа сөздермен танысу


 

Жеңімпаз – чемпион

 

3. Тақырыпты болжау, мақсатын анықтау.

Оқушылар сабақтың тақырыбын   көбейту кестесі

 арқылы болжайды.

 

«Көбейту  кестесі»

 123456789   1О А     А   2Л М    П    3   Ң И  М   4ЫИ    З     5 Е РП       6        Д   7Ж    І А    8  Д         9  А          1286251895456                  710124227162728243204             

Оқушыларға  парақтар  таратамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің  сөздері:  Бүгінгі  біздің сабағымыздың  тақырыбы:

Олимпиада жеңімпаздары

Сабақтың  мақсаты:

Мәтіндегі мәліметтерді түсіну және болжау.

Сенімді және еркін жауап беру/ сөйлеу.

Олимпиада жеңімпаздары.

4. Ойға шолу жасау. Тыңдалым/ айтылым.  Жаңалықтар.

3  минут

Бейнефильм  көрсету.Оқушылар  сұрақтарға  жазбаша  жауап береді.

1.      Олимпиада  жеңімпаздары кімнің  мақтанышы?

2.      Олимпиада  қайда  болды?

3.      Олимпиада  жеңімпаздары  кімдер?

 

5.      Жаңа  сөздермен  жұмыс . 3 минут

Оқушылар  оқиды  және  жазады.

Мұғалім  оқиды  оқушылар  қайталайды.

жеңімпаз – чемпион

бокс қолғабы – боксёрские  перчатки

боксшылар – боксеры

зілтемір – штанга

ауыр атлетика – тяжелая  атлетика

жеңіл атлетика – легкая  атлетика

еркін күрес – вольная  борьба

алтын – золото

күміс – серебро

қола –  бронза

күрес – борьба

орынға  ие  болғандар – заняли  место

6.      Тыңдалыммен жұмыс жасау.

Презентация. 2 минут.

Оқушылар  оқиды  және  аударады.

 Сұрақтарға  жауап.

Олимпиада  жеңімпаздары  кім? т.б.с.

 

7.«Ақ   бұлақ»

 

8. Жазылым.

Сөйлем  құру

Үлгі:

 Ауыр  атлетикадан  1 – інші  орынға  ие  болғандар:

Зульфия Чиншанло,  Майя МанезаСветлана ПодобедоваИлья Ильин.

 

 Вело-спортАуыр атлетика Жеңіл атлетика  Бокс Күрес 1-інші  орынАлександр Винокуров Зульфия ЧиншанлоМайя МанезаСветлана ПодобедоваИлья Ильин Ольга Рыпакова Серик Сапиев  2- нші орын   Адильбек Ниязымбетов  3 –інші  орын   Марина ВольноваИван Дычко Даниял ГаджиевГюзель МанюроваАкжурек Танатаров 

 

 

Бейне


көрсетілім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

маркер

 


Ү. Қорытындылау


  5 мин

 

1.Флипчарт   Тест   Жазбаша


2. Айтылым.


Оқушыларға «Спорт. Спорт менің өмірімде маңызды орын алады» пікірі ұсынылады.

«Келісемін», «Келіспеймін», «Қалыс қаламын» пікірлері сыныптың бұрыштарына ілінеді. Оқушылар өз таңдаулары бойынша бұрыштарға барады және пікірлестерімен өз таңдауларын талқылайды.

Оқушылар пікірлерін өзгертсе, бұрыштарын ауыстырады және себебін айтады.

Сынып бұрышында ілінген плакаттар

3.Кері байланыс. «Өрмекші»


Бүгін мен сабақта ….білдім

Маған сабақта …. өте ұнады

жіп
ҮІ.


Баға  қою.

2-3

минут




ҮІІ. Үй жұмысы.«Біздің мақтанышымыз»  мазмұндау  2- тапсырма.


137 бет.

 








 

 


Ашық сабақ. Танымдық ойын «Қазақшаңыз қалай?»
Ашық сабақ. 6 сынып. Менің достарым ашық сабағы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу