Ашық сабақ. Математика. 2 сынып. Теңге. Монета жəне қағаз ақша
Сабақ: математика | Мектеп:Б.Соқпақбаев | ||
Сабақтың тақырыбы: | Теңге. Монета жəне қағаз ақша | ||
Сынып: 2 | |||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау. | ||
Сабақ мақсаты | Теңге монеталарды біледі, атай алады; | ||
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; | |||
Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды; | |||
Бағалау критерийлері
| 1. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажыратады; 2. Әртүрлі амалдар орындауды үйренеді; | ||
Тілдік мақсат | Теңге | ||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. | |||
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1. 40 бананды 5 адамға теңдей бөлуге бола ма? 2. 20 санын 2 көбейтсек қанша болады? 3. 40: 2 өрнегі математикалық терминмен қалай айтылады | |||
Алдыңғы оқу | 5 санына көбейту және бөлу кестесін құру | ||
Ишара | Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім; Қызыл- көмек қажет, түсінбедім. | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | ресурстар
| |
Басы 2 мин
| -Сәлеметсіңдер ме,балалар! -Қазір бізде математика сабағы. Бәріміз сабаққа дайынбыз ба? Ендеше сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық. /оқушылар 4 топқа бөлінеді. Қағаз ақша, монета, Теңге, Ұлттық валюта/ | Қағаз ақша, монета, Теңге, Ұлттық валюта/ | |
Ортасы
2 мин
3 мин
7 мин
5 мин
3 мин
2 мин
5 мин
| Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады. Құпия сандықша -Балалар, менің қолымдағы не? -Әмиян -Оған нені саламыз? -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы –Теңге.Монета және қағаз ақша. Қазақтың ұлттық ойындары. Теңге ілу» деп аталады. -Бүгінгі сабағымыздың мақсаты –монеталарды ажыратуды, олармен әртүрлі амалдар орындауды үйрену. -Әр қайсымыз өз тобымыздың атына мән беріп оқып көрейікші. -Қай топтың аты сендерге таныс емес? Бейнежазба -Теңгенің тарихына тоқталу Абай бейнесі бар ақшаға тоқталу 1-тапсырма: «Анықта» ТЖ 1-топ 1000 теңгені монеталарға қалай ұсақтауға болады? 1.500+500 2. 500+200+200+100 2-топ 500 теңгені монеталарға қалай ұсақтауға болады? 1.200+200+100 2.100+100+100+100+100 3-топ 200 теңгені монеталарға қалай ұсақтауға болады? 1.100+100 2.100+50+50 4-топ 100 теңгені монеталарға қалай ұсақтауға болады? 1.50+50 2.20+20+10+50 1.Суретке қарап қағаз ақшаларды, монеталарды атайды; 3.Қорытынды жасап жариялайды; Қб: «Монета» әдісі арқылы бағалау 100 теңге- тапсырманы топ мүшелері өте жақсы орындады 50- теңге- тапсырманы топ мүшелері жақсы орындады 20 теңге- тапсырманы топ мүшелері орташа орындады
Теңге ілу ойыны туралы түсінік беру
2.- тапсырма: ҰЖ «Есепте» Тапсырманы оқыту Сырым мен Әлия «Теңге ілу» ойынын көруге келді. Ойыншылар жердегі теңгені іліп алуы керек. Монеталарды ата. 10, 20, 50, 100 Әр балада неше монета барын есепте. Сұрақтарға жауап бер. Тақтаға орындау 100+100+50+50=300 100+100+100+100=400 100+100+100+50+50=400 Әр балада неше монетадан бар? Қайсысының монетасы бәрінен артық? Қайсысының монетасы бәрінен кем? Дескриптор: 1. Берілген тапсырманы дауыстап оқып, талқылайды; 3. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырады, бағалайды; ҚБ: «Бағдаршам қағаз ақша арқылы» 5000-қызыл-орташа 2000-жасыл-жарайсың 200-жақсы Қазір біз «Теңге ілу»ойынын ойнаймыз ол үшін маған 2 шабандоз керек. Сыныпта әр жерде монеталар ілінген. Шабандоздар сол монеталарды ептілікпен жинап шығуы керек. -Осы монеталарды 2 топқа бөліп берсе. Топ мүшелері шабандоздар қанша монета бергенін есептеп айтса. Сергіту сәті: Қара жорға 1.Әмиянда 50 және 100 теңгеліктен 4 монета бар. Барлығы неше монета бар? 50*4+100*4=600 2.Санжар 50 теңгеліктен екі монета және бір 100 тг монета алды. Әмиянда неше тг қалды? 600-/50*2+100/=400 Кері есеп құрастыру
Дескриптор: 1. Әр топ берілген тапсырманы талқылап, есептейді, жауабын жариялайды; 2. Математикалық терминмен атап айтады; 3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; Қб: «жұдырық -алақан» Күтілетін нәтижелерге қол жеткізгендігіне қаншалықты сенімді екендіктерін бағалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сабақ соңында оқушылардан олардың мақсаттарға қол жеткізгендігіне қаншалықты сенімді екендіктерін сұрау мақсатында жауап ретінде қолдарымен үш түрлі белгі бере алады: - егер олар мақсаттарға және күтілген нәтижелерге қол жеткізгендігіне сенімді болса - ашық алақан; - егер олар мақсатқа жартылай ғана жетіп, бірақ әлі де болса жұмыс істеу керек деп санаса - үш саусағын жоғары көрсетеді; - егер олар елеусіз ғана табысқа жеттім немесе мақсатқа жету үшін ештеңе істемедім деп есептесе – жұдырығын көрсетеді. |
Құпия сандықша
https://www.youtube.com/watch?v=J1ac_XGGvc8
https://www.youtube.com/watch?v=kkCPmbtx75M
| |
Соңы 3 мин
| Үй тапсырмасы: 43-б. № 4 Кері байланыс: «Менің портретім» | Білім ағашы парақ шасы стикер | |
Қосымша мәліметтер | |||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша тапсырмалар беремін. Барлық оқушылар орындайалады: Берілгенақша монеталарды біледі, атай алады; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: ТЖ,ЖЖ,ӨЖ тапсырмаларды орындайды; Кейбір оқушылар орындай алады: Тапсырманы орындап тұжырым жасайды; | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. | Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен байланыс (тәрбие элементі) | |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||