Bilimland ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын ашатын бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар «Түртіп алу» стратегиясы бойынша өзіне қажетті мәліметті, ақпаратты жазып алады. Осы әдіс арқылыоқушылар алған білімдерін түсіндіреді. (Ө) 1-тапсырма.«Сәйкестендіру» әдісі қолданылады. Алған білім-дерін нақтылау. Бұл әдіс квадрат теңдеудің түрлерін ажыратуға тиімді әдіс. Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, ойлау, шешім қабылдау, креативтілік. 3х2+4х+8=0 3х2=0 толымсыз квадрат теңдеу -16х2+8х=0 квадрат теңдеу 5х2+2,5=0 келтірілген квадрат теңдеу -5х2-х=0 х2+2х+3=0 Дескриптор: - квадрат теңдеудің түрлерін біледі, ажыратады; - дұрыс жауабын сәйкестендіреді. ҚБ:«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды. «Неліктен» сұрақтар әдісі. Мұғалім меноқушы арасында кері байланыс орнайды. (Ө,Т) 2 –тапсырма.«Ирек» әдісі оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда тиімді болмақ. Өзара оқыту ұйымдастырылады. Оқушылардың белсенділігін арттырaды,топта қарым-қатынaсын нығайтaды, матемaтика тілінде сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Әр оқушы ақпaрат беруші және aлушы ролін атқарады. Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау, креативтілік. 1)25х2=0 2)х2-49=0 3)4х2=64 4)х2+5х=0 Үлгі бойынша квадрат теңдеуді шеш: а) х2-2х+1=0 ә) х2+12х+36=0 б) 4х2+12х+9=0 в) 25х2-60х+36=0 Үлгі: х2+6х+9=0 Ш: (х+3)2=0 х+3=0 х= -3Жауабы:(-3) Дескриптор: - толымсыз квадрат теңдеуді шешу алгоритмін біледі. - толымсыз квадрат теңдеуді шешеді; - үлгі бойынша келтірілген квадрат теңдеуді шешеді. - квадрат теңдеулердің түбірін табады. ҚБ: «Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша. (Т) 3-тапсырма.БФЕ (Барлық факторларды ескеру) әдісі. Идеяны ойлауға, шешім қабылдауға шақырады. Қалыптасатын дағды: ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау, креативтілік. Астана қаласындағы Керей-Жәнібек хандар көшесі мен Тұран көшесі өзара тік бұрыш жасап қиылысады. Жолдардың қиылысу нүктесінен жылдамдықтары 80 км/сағ және 60 км/сағ болатын автокөліктер әртүрлі жолдарға түсіп, бір мезгілде жүріп кетті. Қанша уақыт өткен соң олардың арақашықтығы 100 км болады? Дескриптор: - айнымалыны табады; - құрылған теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді; - түрлендірулерді дұрыс орындайды; - дұрыс жауапқа келеді. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Кері байланыс: «Жуан сұрақтар» 1. Сіздер қалай ойлайсыздар,келтірілген квадрат теңдеулерді шешу жолдарын іздестіруге бола ма? 2.Мәтін есеп арқылы теңдеу қалай құрамыз? 3.Мәтін есептерде теңдеудің түбірлерінің қандай ерекшелігіне назар аударамыз? |