Ашық сабақ. Математика. 1 сынып. Шамаларды ажырату

Oinet.kz 05-10-2017 1417

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Сабақ: 71

Мектеп: Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп -   лицейі

Күні:      2020ж

Мұғалімнің аты:  Танысхожаева    Гулбайра  Беделханқызы

Сынып:  1  

Ортақ тақырыбы: «Саяхат»

Бөлім:

Сабақтың тақырыбы: Сағат

Cандар мен амалдар орындау

Пәні: Математика

 

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

 

1.1.3.1 Шамаларды ажырату, уақыт оларды өлшеуге қажетті әдістерді,   құралдарды таңдау, өлшеу.

1.1.3.2 өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу сағат.

 

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады:

.  Шамаларды ажыратады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Уақыттың өлшем бірліктерін   (минут,сағат,күн,апта,ай) қолданады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Уақытты айта алады

Бағалау критерийлері

-            Уақыт өлшемдерінің ара қатынасын анықтайды

-            Уақытты өлшеу бірліктерімен құралдарын ажыратады және өлшемдер жасайды

-            Уақыт аралығын «Сағат» өлшем бірлігімен өлшейді

Тілдік мақсат


Оқушылар 1 минутта, 1   сағатта, 1 күнде, 1 аптада болуы мүмкін оқиғаларды талқылай алады

Сыныптағы диалог/жазылым   үшін сай келетін тіл стилі:

Ауызша және жазбаша

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Сағат-часы-o clock

Талқылауға арналған   сұрақтар:

·           Түскі ас ішу қанша уақытыңды   алады?

·           Келесі аптада 10 см-ге   өсесің бе?

·           Бүгіннен бастап бір күннен   кейін қанша уақыт өтеді?

Не себепті......деп   ойлайсыз?

Не себепті «бір сағат» емес,   «бір минут» күте тұрыңызшы дейміз? деп ойлайсың

Не себепті кейбір   тапсырмалар 1 минут, ал кейбіреуі 1 сағаттан көп уақыт алады? деп ойлайсың


Алдынғы оқу:

Уақытты анықтау тәжірибесі, мектептегі сабақтың басталу уақытын және   ақталу уақытын білу, сандар тізбегін түсіну



Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған  жаттығу түрлері

Дескриптор

Бағалау

ресурстар

 

Басы

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушыларды орнынан тұрғызып   өлең шумағын жаттығу жасау арқылы айтуды ұсынамын

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

 

 Фигуралармен топқа бөлу

1-топ -               

 


 

2-топ-

 


 

3-топ-                        

 

Миға   шабуыл

Сағаттың   сыртылдаған дауысын естірту арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.

Сағат   туралы түсінік:

Сағат-   бұл уақыт аралығы .1 сағатта -60 минут бар. Сағаттық тіл бір саннан келесі   санға жылжығанша, минуттық тіл толық бір айналым жасайды. Минуттық тіл 12ні   көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі сағатты көрсетеді. Ең алғаш сағат   Қытай елінде пайда болған.

 

                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сағат даусы  mp3

 

Бейне-ролик

 

 

Ортасы

 

 

 

1-тапсырма.Сағаттар қай   уақытты көрсетіп тұр?

Топтық жұмыс.

Тапсырманы орындауға   оқушылардың барлығы қатысады. Оқушылардан барлық сағаттағы тілдердің   орналасуындағы ұқсастық пен айырмашылықтары сұралады.

Топтас-ойлан-талқыла әдісі   бойынша орындайды.

 

2- тапсырма.

Жұптық жұмыс.

«Орындап көр»

Бұл тапсырма оқушылардың   шығармашылық қабілетін дамытуға арналған. Сағат моделінің тілдерін қозғалта   отырып таңертең о натын уақытты. Сабақтың нешеде басталатын уақытын,сүйікті   телебағдарламаңның уақытын көрсетуін сұраймын.

Кестені толтыру арқылы бірін   бірі тексеріп бағалайды.

«Ойлан-жұптас» әдісі   бойынша.


 

№1-оқушы2- оқушы1  2  3  

 

3-тапсырма

Ұжымдық жұмыс.

Оқушылар сағат модельдері   бойынша әр қыздың үй тапсырмасын неше минутта орындағанын   анықтайды.Тапсырманы орындау үшін оқушылар сағат пен минуттың өлшем   бірліктері арасындағы қатынас туралы білімдерін қолдану қажет.

Жауабы: Маржан 60 минут,   Айжан 50 минут

Саралау Қабілетті оқушыларға   беріледі.

Ойлан. Тапсырма оқушылардың   логикалық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған. Осы тапсырманы орындай   отырып, оқушылар уақыттың өлшем бірліктері арасындағы арақатынасты біледі

Жауабы: Сағаттың жартысы 30   минутқа тең.

 

Ширату жаттығуы:

Бейнеролик

 

Дәптермен жұмыс:

Оқушылар 1 минутта жұмыс   дәптеріндегі гүлдер мен доптардың нешеуін бо п шығатынын анықтайды.

 

1 сағатта 60 минут бар   екенін біледі.

Сағаттық тіл мен минуттық   тілді ажыратады.

Уақытты айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сағат моделін құрастырады,   айта алады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уақыттың өлшем бірліктерінің   арақатынасын біледі.

Өрнек құрастырады, мәнін   дұрыс табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минутта гүлдер мен   доптарды

бо й алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сағат модельдері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

 

 

Қорыту:

Жеке жұмыс.

1 минут бойы өз аттарын   жазады және неше рет жазғанын санайды.

 

Цифрблатқа қарап қанша сағат   өткенін анықтаймыз және жазыңыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс.

Бүгінгі сабақта болған көңіл   – күйді  бет – әлпеті салынған   суреттерді таңдау.

Түсінбедім     

Сұрағым бар         

Түсіндім

.

 

1 минутта аттарын жазады

 

 

 

 

Цифрблатта көрсетілген   уақытты анықтайды.

Сағат моделін пайдаланып,   көрсетілген уақыт аралығын есептейді, жазады.

 

 



Қосымша мәліметтер

 

Саралау-оқушыға мейлінше   қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Оқушыны бағалау үшін үлестірмелі   қағаздар беріледі

сағат моделіндегі сандарды   дұрыс орналастыру.

 

 

 

 

Бағалау – оқушы білімін   тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

 

 

 

 

 


 

Пәнаралық байланыс –   денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие   элементі)

Жұптық жұмыс кезінде өзара татулыққа, жеке жұмыс   кезінде жауапкершілікті сезінуге бағыттап отырамын.

Ұқыптылыққа   шапшаңдыққа уақытты үнемдеуге тәрбиелейді

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу   мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай   деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы   іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс   енгіздім және неге?

Өз   сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген   сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені   атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

 

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма   сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

 

2.

Осы сабақтың барысында   келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар   туралы  қандай ақпарат білдім?

1.

 

2.

 

 

 


Сабақ жоспары: Негізгі және туынды сын есім
Ашық сабақ. Математика. 5 сынып. Жай және құрама сандар
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу