Ашық сабақ. Математика. 1 сынып. Ұсақ теңгелермен операция орындау
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Математика 101-сабақ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Күні: Сынып: 1 | Мұғалімнің аты-жөні: Акылбекова Шолпан Шакеновна
| |||
Сабақ тақырыбы | Ақша. Теңге | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау | |||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: монетаның не екенін біледі және түрлерін ажырата алады. Көптеген оқушылар: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг монеталарынан құны ең жоғары, ең төмендерін таба алады. Кейбір оқушылар: монета суреттері бойынша құнын табуға мысалдар құрастыра алады. | |||
Бағалау критерийлері | Монетаның не екенін біледі және түрлерін ажырата алады. 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг монеталарынан құны ең жоғары, ең төмендерін таба алады. Монета суреттері бойынша құнын табуға мысалдар құрастыра алады. | |||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: монетаның не екенін біледі және түрлерін ажырата алады. Пәнге тән лексика мен терминология: ақша, монета, теңге Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Ақшаға қажетті заттар сатып алуға болады. -Заттарды сатып алу үшін металдан жасалған ақша-монеталарды да қолданамыз. - Монеталарға қара. Оларды салыстыр. Құны ең төмен монетаны табыңдар. Құны ең жоғары монетаны табыңдар. -Қатар тұрған монеталарды салыстырыңдар. Қорытынды жасаңдар. -Сурет бойынша мысалдар құрастырыңдар. | |||
Құндылықтарды дарыту | Қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын дамыту. | |||
Пәнаралық байланыстар | Сауат ашу, жаратылыстану. | |||
АКТ қолдану дағдылары | Слайд | |||
Бастапқы білім | Ақша, теңге туралы алғашқы түсінігі бар. | |||
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақтың басы 5 мин
| 1. Ынтымақтастық атмосферасын және жағымды психологиялық ахуал тудыру. «Таңдау» әдісімен «Ақша», «Теңге», «Монета» топтарына бөлінеді. «Сұрақтар тізбесі» әдісі арқылы сабақ мақсаты жарияланады. - Топ атаулары туралы не айта аласыңдар? - Ақша не үшін керек? - Теңге деген қай ұлттың ақшасы? - Монета деген неден жасалған? Оның қағаз ақшадан айырмашылығы неде? - Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар? | Ақшалар, теңге, монета суреттері
| ||
Сабақтың ортасы
8 мин
10 мин
2 мин
10 мин | (Т) 1- тапсырма «Салыстыр» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 78-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. - Монеталарға қара. Оларды салыстыр. Құны ең төмен монетаны табыңдар. Құны ең жоғары монетаны табыңдар. - Қатар тұрған монеталарға қара. Оларды салыстыр. Сен не байқадыңдар? Дескриптор: - Құны ең төмен монетаны табады. - Құны ең жоғары монетаны табады. - Қатар тұрған монеталарды салыстырады. Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Құны ең төмен/ең жоғары монетаны қалай таптың? ҚБ: «Қарындаштар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл - Құны ең төмен/ең жоғары монетаны өздігінен тауып, салыстыра алса; Қызыл - Құны ең төмен/ең жоғары монетаны тауып, салыстыруда көмек қажет етсе; Көк- Құны ең төмен/ең жоғары монетаны табуда, салыстыруда қиналса.
(Ж) 2- тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 79-бетіндегі тапсырмалармен жұмыс. Сурет бойынша мысалдар құрастырыңдар. Оларды шығарыңдар. А) 2тг+3тг+1тг=6 тг ә) 3тг+1тг+4тг=8 тг Б) 4тг+1тг+1тг=6 тг в) 2тг+3тг+2тг=7 тг Дескриптор: - Сурет бойынша мысалдар құрастырады. -Мысалдарды шығарады. Саралау тәсілі «Дереккөз» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Теңге туралы мәліметті сыныптастарыңа таныстыр. ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісі арқылы бағалайды. Үлкен - мысалдар құрастырып, оларды шығара алса; Орта - мысалдар құрастырып, оларды шығаруда көмек қажет етсе; Кіші- мысалдар құрастыра алмаса, оларды шығара алмаса.
Сергіту сәті сәйкес қимылдармен жасалады. Кітап оқып өзіміз, Талды әбден көзіміз. Әуенімен әндердің Әдемі қимыл жасаймыз.
(Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс. Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру: -жұмыс дәптердегі тапсырманы мұқият орындауға үйрету; – Өрнектердің мәнін табу, салыстыру. Дескриптор: тапсырмаларды орындайды. Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі. ҚБ «Шаршылар» әдісі Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. |
оқулық
жасыл, қызыл, көк қарындаштар
Жұлдызшалар суреті
Шаршылар суреті
| ||
Сабақтың соңы
5 мин | Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? Үй тапсырмасы: 79-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы. |
| ||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
1-тапсырмада саралау тәсілі «Дереккөз» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Теңге туралы мәліметті сыныптастарыңа таныстыр. 2-тапсырмада саралау тәсілі «Дереккөз» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Теңге туралы мәліметті сыныптастарыңа таныстыр. 3 -тапсырмада cаралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі. | 1 -тапсырмада ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісі арқылы бағалайды. Үлкен - мысалдар құрастырып, оларды шығара алса; Орта - мысалдар құрастырып, оларды шығаруда көмек қажет етсе; Кіші- мысалдар құрастыра алмаса, оларды шығара алмаса. 2- тапсырмада ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісі арқылы бағалайды. Үлкен - мысалдар құрастырып, оларды шығара алса; Орта - мысалдар құрастырып, оларды шығаруда көмек қажет етсе; Кіші- мысалдар құрастыра алмаса, оларды шығара алмаса. 3- тапсырмада ҚБ «Шаршылар» әдісі Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? | 1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау. 2.Сыныпта жүгірмеу 3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.
Сергіту сәті сәйкес қимылдармен жасалады. Кітап оқып өзіміз, Талды әбден көзіміз. Әуенімен әндердің Әдемі қимыл жасаймыз.
| ||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
| ||||
102-сабақ Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Күні: Сынып: 1 | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |||
Сабақ тақырыбы | Монеталар | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау 1.5.1.6 амалдарды таңдауын негіздеу жəне қосуға, азайтуғақатысты есепті шешу əдісін түсіндіру | |||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: монеталардың құнын біледі және оларды салыстыра алады. Көптеген оқушылар: монета құнына сәйкес одан кіші монеталар жиынымен сәйкестендіре алады. Кейбір оқушылар: монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете алады. | |||
Бағалау критерийлері | Монеталардың құнын біледі және оларды салыстыра алады. Монета құнына сәйкес одан кіші монеталар жиынымен сәйкестендіре алады. Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете алады. | |||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: монеталардың құнын біледі және оларды салыстыра алады. Пәнге тән лексика мен терминология: қаттың құны Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Монетада жазылған сан оның құнын білдіреді. -Әмияндардағы монеталарды салыстырыңдар. -Қанша монета? -Ақшаларды сана. -Монеталар қатарына қараңдар және ондағы заңдылықты табыңдар. Қатені түзетіңдер. | |||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын дамыту. | |||
Пәнаралық байланыстар | Сауат ашу, жаратылыстану. | |||
АКТ қолдану дағдылары | Слайд | |||
Бастапқы білім | Ақша, монета туралы түсінігі бар. | |||
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақтың басы 5 мин
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу «Алик, малик, шарик» ойыны арқылы жүреді. Ыдыстың астына жасырылған монеталарға сәйкес топқа бөлінеді. 1-топ – «10» 2-топ- «5» 3-топ - «2» 4-топ – «1» «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаты ашылады: -Менің қолымдағы монетаның құны 10-нан кейін тұратын ондық санмен тең. -1 теңге мен 5 теңгенің ортасындағы монета қандай? -20 теңгелік монетадан үлкен монеталарды ата. -Ендеше бүгінгі сабақ мақсаты қандай болмақ? |
4 саптыаяқ, 1,2,5,10 теңгелік монеталар
| ||
Сабақтың ортасы
8 мин
5 мин
2 мин
5 мин
10 мин | (Т) 1- тапсырма «Салыстыр» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 80-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. А) Әмияндағы монеталарды салыстыр. 5тг<10тг 10 тг +10 тг = 20 тг 1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг < 2 тг +2 тг +2 тг +2 тг +2 тг 1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг =10тг Ә) Қанша монета? 10тг=2 тг +2 тг +2 тг +2 тг +2 тг 20 тг=10 тг +10 тг 20 тг=5тг+5тг+5тг+5тг+5тг Дескриптор: - Әмияндағы монеталарды салыстырады. - Қанша монета алу керектігін анықтайды. ҚБ: « Алмалар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – Әмияндағы монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтай алса; Қызыл - Әмияндағы монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтауда көмек қажет етсе; Сары- Әмияндағы монеталарды салыстыруда, қанша монета алу керектігін анықтауда қиналса.
(Ж) 2 –тапсырма «Санын анықта» арқылы жүзеге асады. Оқулықтың 81-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. Асанда 5 теңгелік 2 монета және 10 теңгелік 1 монета бар. Асанда барлығы қанша ақша бар? 5тг+5тг+10тг=20 тг Ж: Асанда барлығы 20 теңге бар. Дескриптор: - Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтайды. Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - 10 теңгелік монетадан төртеу болса, онда қанша теңге болады? Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі. ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтай алса; Қызыл - Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтауда көмек қажет етсе; Сары- Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтауда қиналса
Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуеніне сәйкес қимылдармен билейді.
(Т) 3 -тапсырма «Орындап көр!» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 81-бетіндегі тапсырмаларды орында. -Монеталар қатарына қараңдар және ондағы заңдылықты табыңдар. Қатені түзетіңдер. 1тг,2тг,5тг,10тг,20тг 20тг,10тг,5тг,2тг,1тг Дескриптор: - Монеталар қатарындағы заңдылықты анықтайды. - Заңдылықта жіберілген қатені түзетеді. ҚБ: « Оқу құралдары» әдісі арқылы бағалайды. Кітап- Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете алса; Дәптер - Амалдардың орындалу ретін сақтап/сақтамай өрнектің мәнін тауып, қорытынды жасауд Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзетуде көмек қажет етсе; Қалам- Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзетуде қиналса.
(Д) 4- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс. Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру: -тапсырманы мұқият орындауға үйрету; – Өрнектердің мәнін табу. Дескриптор: тапсырмаларды орындайды. Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі. ҚБ «Сызғыштар» әдісі Көк - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. |
Алмалар суреті
Шарлар суреті
«Көңілді күн» әуеніне
Оқулық
Кітап, дәптер, қалам суреттері
Жұмыс дәптері
сызғыштар суреті
| ||
Сабақтың соңы
5 мин | Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? Үй тапсырмасы: 81-беттегі «Шығарып көр» тапсырмасы. | |||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
2-тапсырмада Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - 10 теңгелік монетадан төртеу болса, онда қанша теңге болады? Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі. 4-тапсырмада саралау тәсілі «Қарқын» әдісі арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі | 1 тапсырмада ҚБ: « Алмалар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – Әмияндағы монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтай алса; Қызыл - Әмияндағы монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтауда көмек қажет етсе; Сары- Әмияндағы монеталарды салыстыруда, қанша монета алу керектігін анықтауда қиналса. 2 тапсырмада ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтай алса; Қызыл - Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтауда көмек қажет етсе; Сары- Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтауда қиналса 3 тапсырмада ҚБ: « Оқу құралдары» әдісі арқылы бағалайды. Кітап- Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете алса; Дәптер - Амалдардың орындалу ретін сақтап/сақтамай өрнектің мәнін тауып, қорытынды жасауд Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзетуде көмек қажет етсе; Қалам- Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзетуде қиналса. 4-тапсырмада ҚБ «Сызғыштар» әдісі Көк - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? | 1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау. 2.Сыныпта жүгірмеу 3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.
Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеу. | ||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
| ||||
103-сабақ Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Күні: Сынып: 1 | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||
Сабақ тақырыбы | Баға | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау 1.5.1.2 орынды, бағытты, заттардың арасындағы қашықтықты анықтайтын сандарды, заттарды, тауар бағаларын/терминдердісалыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: баға туралы біледі, монеталардан қажет соманы құрастыра алады. Көптеген оқушылар: белгілі бір соманы шығаратын монеталар жиынын анықтай алады. Кейбір оқушылар: белгілі бір соманы әртүрлі монеталар арқылы бірнеше тәсілмен жинауға болатыны жайлы қорытынды жасайды. | ||
Бағалау критерийлері | Баға туралы біледі, монеталардан қажет соманы құрастыра алады. Белгілі бір соманы шығаратын монеталар жиынын анықтай алады. Белгілі бір соманы әртүрлі монеталар арқылы бірнеше тәсілмен жинауға болатыны жайлы қорытынды жасайды. | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: баға туралы біледі, монеталардан қажет соманы құрастыра алады. Пәнге тән лексика мен терминология: сома, баға Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Белгілі бір соманы әртүрлі монеталар арқылы бірнеше тәсілмен жинауға болады. -Көрсетілген сома қай монеталардан шығатынын анықтаңдар. - Баға заттың қанша тұратынын көрсетеді. | ||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын дамыту. | ||
Пәнаралық байланыстар | Сауат ашу, жаратылыстану. | ||
АКТ қолдану дағдылары | Слайд | ||
Бастапқы білім | Монета, оның құны, оларды салыстыру туралы түсінігі бар. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы 5 мин
| 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын орындайды. «Монеталар» ойыны арқылы жүреді. Оқушыларға қағаз монеталар таратылады. Олар топта шеңбер бойынша айналып жүреді, мұғалімнің айтуы бойынша оқушылар бірігеді. Мысалы: -Құны 5 теңгелік монеталар бірігіңдер. -Құны бірдей монеталар екі-екіден жұптасыңдар. -Құны әртүрлі монеталар бір-бірден бір топқа бірігіңдер. Солар бір топты құрайды. Топ аттарын оқушылар өздері таңдайды. «Сұрақтар тізбесі» әдісі арқылы сабақ мақсаты жарияланады. - Біз топқа не арқылы біріктік? - Топ атаулары туралы не айта аласыңдар? - Монеталар не үшін керек? (керек затты сатып алу үшін) - Заттардың бағалары қандай? - Бізде 20 тг болуы үшін құны 5 теңгелік монеталардан нешеу керек? - 30 теңге болуы үшін құны 10 теңгелік монеталардан нешеу керек? - Бағасы 13 теңге тұратын сағыз сатып алу үшін, бізге құны қандай монеталар қажет? (10+2+1тг, 5+5+2+1тг, 5+5+1+1+1тг, 5+2+2+2+2+2тг) - Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар? |
Қағаз монеталар
| |
Сабақтың ортасы
8 мин
10 мин
2 мин
10 мин | (Т) 1- тапсырма «Анықтап көр» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 82-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. -Суретке қара. -Көрсетілген сома қай монеталардан шығатынын анықтаңдар. А)10тг+1тг=11тг 1тг+5тг+5тг=11 тг Ә) 15тг=10тг+5тг 15тг=5тг+5тг+5тг 15тг=5тг+5тг+2тг+2тг+1тг 15тг=5тг+2тг+2тг+2тг+2тг+2тг Дескриптор: - 13 теңге қандай монеталардан шығатынын анықтайды. - 15 теңге қандай монеталардан шығатынын анықтайды. Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. -Сатылатын заттың бағасын қалай анықтаймыз? -Баға деген не? ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жоғары – көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын анықтай алса; Көлденең - көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын анықтауда көмек қажет етсе; Төмен- көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын анықтай алмаса.
(Ж) 2- тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 83-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. Нұрболдың тиын жинағышында 2 теңгелік бірнеше монета бар. Суретке қарап, сұрақтарға жауап беріңдер. - Тиын жинағышта қанша ақша бар? (30тг) -Осы соманы тек 1 теңгелік монеталардан жинаса, оның неше монетасы болар еді? (30 монета) - 5 тг-ден жинаса ше? (6 монета) - 10 тг-ден жинаса ше? (3 монета) Дескриптор: - Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтайды. - 1 теңгелік монеталардан жинаса, 30 монета жинайтынын анықтайды. - 5 тг-ден жинаса, 6 монета жинайтынын анықтайды. - 10 тг-ден жинаса, 3 монета жинайтынын анықтайды. Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Жандос альбом сатып алмақшы болды. Дүкенде бір альбом 90 тг, ал екнішісі 80 тг тұрады. Альбомдардың қайсысы арзан? Қанша арзан? ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы бағалайды. 3 шапалақ - Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтап, сұрақтарға жауап бере алса; 2 шапалақ - Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтап, сұрақтарға жауап беруде көмек қажет етсе; 1 шапалақ- Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтай алмаса, сұрақтарға жауап бере алмаса.
Сергіту сәті сәйкес қимылдармен жасалады. Тап-таза тұнық суда, Балық жүзіп ойнауда. Біресе жиырылады, біресе созылады, Енді бірде құмға тығылады.
(Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс. Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру: -жұмыс дәптердегі тапсырманы мұқият орындауға үйрету; – Өрнектердің мәнін табу, салыстыру. Дескриптор: тапсырмаларды орындайды. Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі. ҚБ «Бағдаршам» әдісі Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. |
оқулық
Бас бармақ
От шашу
Бағдаршам суреті
| |
Сабақтың соңы
5 мин | Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? Үй тапсырмасы: 83-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы. | ||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |
1-тапсырмада Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. -Сатылатын заттың бағасын қалай анықтаймыз? -Баға деген не? 2-тапсырмада Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Жандос альбом сатып алмақшы болды. Дүкенде бір альбом 90 тг, ал екнішісі 80 тг тұрады. Альбомдардың қайсысы арзан? Қанша арзан? 3 -тапсырмада cаралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі. | 1 -тапсырмада ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жоғары – көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын анықтай алса; Көлденең - көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын анықтауда көмек қажет етсе; Төмен- көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын анықтай алмаса. 2- тапсырмада ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы бағалайды. 3 шапалақ - Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтап, сұрақтарға жауап бере алса; 2 шапалақ - Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтап, сұрақтарға жауап беруде көмек қажет етсе; 1 шапалақ- Тиын жинағышта 30 теңге бар екенін анықтай алмаса, сұрақтарға жауап бере алмаса. 3- тапсырмада ҚБ «Шаршылар» әдісі Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? | 1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау. 2.Сыныпта жүгірмеу 3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.
Сергіту сәті сәйкес қимылдармен жасалады.
| |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | |||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
| |||
104-сабақ Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Күні: Сынып: 1 | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |||
Сабақ тақырыбы | Ақша ұсақтау | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау 1.5.1.2 орынды, бағытты, заттардың арасындағы қашықтықты анықтайтын сандарды, заттарды, тауар бағаларын/терминдердісалыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану | |||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтай біледі. Көптеген оқушылар: монеталарды ұсақтап, тура төлем жасай алады. Кейбір оқушылар: заттардың бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды анықтап қорытынды шығарады. | |||
Бағалау критерийлері | Ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтай біледі. Монеталарды ұсақтап, тура төлем жасай алады. Заттардың бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды анықтап қорытынды шығарады. | |||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтай біледі. Пәнге тән лексика мен терминология: ұсақтау Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - Біз ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтаймыз. - Біз ірі монетаны ұсақ монеталарға ұсақтап, сатып алған заттардың ақшасын тура төлей аламыз. Оны тура төлем жасау деп атайды. -Сурет бойынша түсіндір. | |||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын дамыту. | |||
Пәнаралық байланыстар | Сауат ашу, жаратылыстану. | |||
АКТ қолдану дағдылары | Слайд | |||
Бастапқы білім | Күнделікті өмірде ақша ұсақтау туралы түсінігі бар. | |||
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақтың басы 5 мин
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу түстер арқылы жүреді. Оқушылар кезекпен қызыл, жасыл, сары, көк түстерін кезекпен айтып шығады. Түс түріне қарай топтарға бірігеді. 1-топ – «Қызыл» 2-топ- «Жасыл» 3-топ - «Сары» 4-топ – «Көк» «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаты ашылады: -Мен ойлаған монета құны, 10-нан кейін тұратын ондық. -2 мен 10 теңгелік монетаның ортасындағы монета құны қандай? -20 теңгелік монетадан кейінгі үлкен монета құны қандай? -Сендердің қолдарыңда құны 10 теңгелік монета бар делік. Бағасы 5 теңге тұратын бір сағыз алу үшін не істейсіңдер? - Біз ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтаймыз. - Біз ірі монетаны ұсақ монеталарға ұсақтап, сатып алған заттардың ақшасын тура төлей аламыз. Оны тура төлем жасау деп атайды. - Ендеше бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай? | |||
Сабақтың ортасы
10 мин
8 мин
2 мин
10 мин | (Т) 1- тапсырма «Түсіндіріп көр» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 85-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. -10 теңгелік 2 монетаң болса, 13 теңге тұратын затты қалай сатып алуға болатынын айтып бер. -20 теңгелік 2 монетаң болса, 30 теңге тұратын затты қалай сатып алуға болатынын айтып бер. Дескриптор: -Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіреді. ҚБ: «Үшбұрыштар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіре алса; Қызыл - Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде көмек қажет етсе; Сары- Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде қиналса.
(Ж) 2 –тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүзеге асады. Оқулықтың 85-бетіндегі тапсырмамен жұмыс. Жанардың 20 теңгелік 5 монетасы бар. Ол бағасы 50 теңге тұратын балмұздақ сатып алу үшін не істеуі керек? Бірнеше тәсілмен көрсетіңдер. 20 тг=10тг+10тг 20 тг=10тг+5тг+5тг 20тг=5тг+5тг+5тг+5тг тсс Дескриптор: -20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетеді. Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Жанарда қанша теңге қалатынын тауып көр. Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі. ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсете алса; Қызыл - 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетуде көмек қажет етсе; Сары- 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетуде қиналса. Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуеніне сәйкес қимылдармен билейді.
(Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс. Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру: -тапсырманы мұқият орындауға үйрету; – Өрнектердің мәнін табу. Дескриптор: тапсырмаларды орындайды. Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі. ҚБ «Сызғыштар» әдісі Көк - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. |
оқулық
үшбұрыштар суреті
Шарлар суреті
«Көңілді күн» әуені
Жұмыс дәптері
сызғыштар суреті
| ||
Сабақтың соңы
5 мин | Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? Үй тапсырмасы: 85-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы. | |||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
1-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Азайту амалымен кері өрнек құрастырып, мәнін тауып көр. Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі. 2-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады. Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. - Жанарда қанша теңге қалатынын тауып көр. Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі. 3-тапсырмада саралау тәсілі «Қарқын» әдісі арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі | 1 тапсырмада ҚБ: «Үшбұрыштар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіре алса; Қызыл - Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде көмек қажет етсе; Сары- Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде қиналса. 2 тапсырмада ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл – 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсете алса; Қызыл - 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетуде көмек қажет етсе; Сары- 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетуде қиналса. 3 тапсырмада ҚБ «Сызғыштар» әдісі Көк - тапсырманы дұрыс орындай алса; Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса. Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса. Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады. -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? -Сабақтың қай тұсы қызықты болды? | 1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау. 2.Сыныпта жүгірмеу 3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.
Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеу. | ||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
| ||||