Ашық сабақ. Математика. 1 сынып. Ұсақ теңгелермен операция орындау

Oinet.kz 05-10-2017

                                                                   Қысқа мерзімді жоспар

Пән:  Математика

101-сабақ

Ұзақ мерзімді жоспар   бөлімі:  

Тағам және сусын

Күні:

Сынып: 1    

Мұғалімнің аты-жөні:  Акылбекова   Шолпан Шакеновна

 

 

Сабақ тақырыбы

Ақша. Теңге

Осы сабақта қол   жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен   түрлі операцияларды орындау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: монетаның не екенін біледі және түрлерін ажырата алады.

Көптеген оқушылар:   1 тг, 2 тг, 5   тг, 10 тг, 20 тг монеталарынан құны ең жоғары, ең төмендерін таба алады.

Кейбір оқушылар: монета суреттері бойынша құнын табуға мысалдар   құрастыра алады.

Бағалау критерийлері

Монетаның не екенін   біледі және түрлерін ажырата алады.

1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг монеталарынан құны ең   жоғары, ең төмендерін таба алады.

Монета суреттері бойынша құнын табуға мысалдар   құрастыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: монетаның не   екенін біледі және түрлерін ажырата алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: ақша,  монета, теңге

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Ақшаға қажетті заттар   сатып алуға болады.

-Заттарды сатып алу   үшін металдан жасалған ақша-монеталарды да қолданамыз.

- Монеталарға қара. Оларды   салыстыр. Құны ең төмен монетаны табыңдар.    Құны ең жоғары монетаны табыңдар.

-Қатар тұрған   монеталарды салыстырыңдар. Қорытынды жасаңдар.

-Сурет бойынша мысалдар   құрастырыңдар.

Құндылықтарды дарыту

Қарым-қатынас жасау   қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу   дағдыларын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бастапқы білім

Ақша, теңге туралы алғашқы   түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған   кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

1.        Ынтымақтастық атмосферасын және жағымды психологиялық   ахуал тудыру.

     «Таңдау» әдісімен «Ақша»,  «Теңге»,   «Монета» топтарына бөлінеді. «Сұрақтар   тізбесі» әдісі арқылы сабақ мақсаты жарияланады.

-          Топ атаулары туралы   не айта аласыңдар?

-          Ақша не үшін керек?

-          Теңге деген қай   ұлттың ақшасы?

-          Монета деген неден   жасалған? Оның қағаз ақшадан айырмашылығы неде?

-          Ендеше бүгінгі   сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?

Ақшалар, теңге, монета   суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

10 мин

 (Т)    1- тапсырма  «Салыстыр» әдісі арқылы   жүреді.

    Оқулықтың 78-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.  

-           Монеталарға қара. Оларды салыстыр. Құны ең төмен монетаны   табыңдар.  Құны ең жоғары монетаны   табыңдар.

-           Қатар тұрған монеталарға қара. Оларды салыстыр. Сен не   байқадыңдар?

Дескриптор:

-  Құны ең төмен монетаны табады.

- Құны ең жоғары   монетаны табады.

- Қатар тұрған   монеталарды салыстырады.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы   іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- Құны ең төмен/ең   жоғары монетаны қалай таптың?

ҚБ: «Қарындаштар»   әдісі арқылы бағалайды.

Жасыл - Құны ең төмен/ең   жоғары монетаны өздігінен тауып, салыстыра алса;

Қызыл -  Құны ең төмен/ең   жоғары монетаны  тауып, салыстыруда   көмек қажет етсе;

Көк-  Құны ең   төмен/ең жоғары монетаны табуда,    салыстыруда  қиналса.

 

 (Ж)  2- тапсырма    «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 79-бетіндегі тапсырмалармен   жұмыс.

Сурет бойынша мысалдар құрастырыңдар. Оларды   шығарыңдар.

А) 2тг+3тг+1тг=6 тг                  ә) 3тг+1тг+4тг=8 тг                 

Б) 4тг+1тг+1тг=6 тг                  в) 2тг+3тг+2тг=7 тг                 

Дескриптор:

-  Сурет бойынша мысалдар құрастырады.

-Мысалдарды шығарады.

Саралау тәсілі «Дереккөз» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

- Теңге туралы мәліметті сыныптастарыңа таныстыр.

ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісі арқылы    бағалайды.

Үлкен - мысалдар құрастырып,   оларды шығара алса;

Орта - мысалдар құрастырып, оларды шығаруда көмек қажет етсе;

Кіші-  мысалдар   құрастыра алмаса, оларды шығара алмаса.

 

Сергіту сәті сәйкес   қимылдармен жасалады.

Кітап оқып өзіміз,

Талды әбден көзіміз.

Әуенімен әндердің

Әдемі қимыл жасаймыз.

 

 (Д) 3- тапсырма   тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау   қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-жұмыс дәптердегі тапсырманы   мұқият орындауға үйрету;

– Өрнектердің мәнін   табу, салыстыру.

Дескриптор:   тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу   оқушыға қолдау көрсетіледі.

ҚБ «Шаршылар» әдісі

Жасыл - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы   орындауда қиналса.

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жасыл, қызыл, көк

қарындаштар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұлдызшалар суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаршылар суреті

 

 

Сабақтың соңы

                                     

5 мин

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы: 79-беттегі «Орындап   көр» тапсырмасы.

                                                                                 

Саралау –оқушыларға   қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға   қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың   материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және   қауіпсіздік техникасының сақталуы

1-тапсырмада    саралау тәсілі «Дереккөз» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- Теңге туралы   мәліметті сыныптастарыңа таныстыр.

2-тапсырмада    саралау тәсілі «Дереккөз» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

- Теңге туралы мәліметті сыныптастарыңа таныстыр.

3 -тапсырмада cаралау   тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға   қолдау көрсетіледі.

1 -тапсырмада    ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісі арқылы  бағалайды.

Үлкен - мысалдар құрастырып, оларды шығара алса;

Орта - мысалдар құрастырып, оларды шығаруда көмек қажет етсе;

Кіші-  мысалдар   құрастыра алмаса, оларды шығара алмаса.

2- тапсырмада   ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісі арқылы  бағалайды.

Үлкен - мысалдар құрастырып,   оларды шығара алса;

Орта - мысалдар құрастырып, оларды шығаруда көмек қажет етсе;

Кіші-  мысалдар   құрастыра алмаса, оларды шығара алмаса.

3- тапсырмада    ҚБ «Шаршылар» әдісі

Жасыл - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы орындауда қиналса.

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

1.Жазу барысында оқу   құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

2.Сыныпта жүгірмеу

3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

 

Сергіту сәті сәйкес   қимылдармен жасалады.

Кітап оқып өзіміз,

Талды әбден көзіміз.

Әуенімен әндердің

Әдемі қимыл жасаймыз.

 



Сабақ бойынша рефлексия  

Сабақ мақсаттары /оқу   мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ   қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс   жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық   кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай   ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен   екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не   ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып   туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,   келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102-сабақ                                          Қысқа мерзімді жоспар

Пән:  математика

Ұзақ мерзімді жоспар   бөлімі:  Тағам   және сусын

Күні:

Сынып: 1    

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Монеталар

Осы сабақта қол   жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды   орындау

1.5.1.6 амалдарды   таңдауын негіздеу   жəне қосуға,   азайтуғақатысты есепті шешу əдісін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: монеталардың құнын біледі және оларды салыстыра алады.  

Көптеген оқушылар: монета құнына сәйкес одан кіші монеталар жиынымен   сәйкестендіре алады.

Кейбір оқушылар: монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете   алады.

Бағалау критерийлері

Монеталардың құнын біледі және оларды салыстыра алады.

Монета құнына сәйкес одан кіші монеталар жиынымен   сәйкестендіре алады.

Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете   алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: монеталардың құнын   біледі және оларды салыстыра алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: қаттың құны

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Монетада жазылған сан   оның құнын білдіреді.

-Әмияндардағы монеталарды   салыстырыңдар.  

-Қанша монета?

-Ақшаларды сана.

-Монеталар қатарына   қараңдар және ондағы заңдылықты табыңдар. Қатені түзетіңдер.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық   идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан   ойлауын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бастапқы білім

Ақша, монета туралы түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған   кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу «Алик, малик, шарик» ойыны арқылы жүреді. Ыдыстың   астына жасырылған монеталарға сәйкес топқа бөлінеді.

1-топ – «10»

2-топ- «5»

3-топ - «2»

4-топ – «1»

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаты ашылады:

-Менің қолымдағы   монетаның құны 10-нан кейін тұратын ондық санмен тең.

-1 теңге мен 5 теңгенің   ортасындағы монета қандай?

-20 теңгелік монетадан   үлкен монеталарды ата.

-Ендеше бүгінгі сабақ мақсаты қандай болмақ?

 

 

 

4 саптыаяқ, 1,2,5,10   теңгелік монеталар

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 (Т)    1- тапсырма  «Салыстыр» әдісі арқылы   жүреді.

    Оқулықтың 80-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

А) Әмияндағы монеталарды салыстыр.

5тг<10тг        10 тг +10 тг = 20 тг         

1 тг +1 тг +1 тг +1 тг   +1 тг  < 2 тг +2 тг +2 тг +2 тг +2   тг

1 тг +1 тг +1 тг +1 тг   +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг +1 тг    =10тг

Ә) Қанша монета?

10тг=2 тг +2 тг +2 тг +2 тг +2 тг

20 тг=10 тг +10 тг

20 тг=5тг+5тг+5тг+5тг+5тг

Дескриптор:

- Әмияндағы монеталарды салыстырады.

- Қанша монета алу керектігін анықтайды.

ҚБ: « Алмалар»   әдісі арқылы  бағалайды.

Жасыл –  Әмияндағы   монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтай алса;

Қызыл -     Әмияндағы   монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтауда көмек қажет   етсе;

Сары-     Әмияндағы   монеталарды салыстыруда, қанша монета алу керектігін анықтауда қиналса.

 

(Ж)  2 –тапсырма «Санын анықта» арқылы жүзеге асады.  Оқулықтың 81-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

  Асанда 5 теңгелік 2 монета және   10 теңгелік 1 монета бар. Асанда барлығы қанша ақша бар?

5тг+5тг+10тг=20 тг          

Ж: Асанда барлығы 20 теңге бар.

Дескриптор:

- Асанда барлығы 20 теңге бар екенін анықтайды.

Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы   іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

-  10 теңгелік   монетадан төртеу болса, онда қанша теңге болады?   

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша   уақыт беріледі.

ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы    бағалайды.

Жасыл –  Асанда барлығы   20 теңге бар екенін анықтай алса;

Қызыл -     Асанда   барлығы 20 теңге бар екенін анықтауда көмек қажет етсе;

Сары-  Асанда барлығы   20 теңге бар екенін анықтауда қиналса

 

Сергіту сәтінде «Көңілді күн»    әуеніне сәйкес қимылдармен билейді.

 

(Т) 3 -тапсырма «Орындап көр!»   әдісі арқылы жүреді.

Оқулықтың 81-бетіндегі   тапсырмаларды орында.    

-Монеталар қатарына қараңдар және ондағы заңдылықты   табыңдар. Қатені түзетіңдер.

1тг,2тг,5тг,10тг,20тг

20тг,10тг,5тг,2тг,1тг

Дескриптор:

-  Монеталар қатарындағы заңдылықты анықтайды.

- Заңдылықта жіберілген   қатені түзетеді.

ҚБ: « Оқу құралдары» әдісі арқылы бағалайды.

Кітап-   Монеталар   қатарындағы заңдылықты тауып, қатені түзете алса;

Дәптер -   Амалдардың орындалу ретін сақтап/сақтамай   өрнектің мәнін тауып, қорытынды жасауд Монеталар қатарындағы заңдылықты   тауып, қатені түзетуде көмек қажет етсе;

Қалам-    Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып,   қатені түзетуде қиналса.

 

(Д) 4- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау   қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-тапсырманы мұқият   орындауға үйрету;

– Өрнектердің мәнін   табу.

Дескриптор:   тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу   оқушыға қолдау көрсетіледі.

ҚБ «Сызғыштар» әдісі

Көк - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы   орындауда қиналса.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алмалар суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шарлар суреті

 

«Көңілді күн»  әуеніне

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Кітап, дәптер, қалам  суреттері

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

сызғыштар  суреті

 

 

 

Сабақтың соңы

                                     

5 мин

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы: 81-беттегі «Шығарып көр» тапсырмасы.

Саралау –оқушыларға   қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға   қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың   материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және   қауіпсіздік техникасының сақталуы

2-тапсырмада    Саралау   тәсілі «Диалог және қолдау   көрсету» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

-  10 теңгелік   монетадан төртеу болса, онда қанша теңге болады?  

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

4-тапсырмада саралау тәсілі  «Қарқын» әдісі арқылы  жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу   оқушыға қолдау көрсетіледі

1 тапсырмада   ҚБ:   « Алмалар» әдісі арқылы  бағалайды.

Жасыл –  Әмияндағы   монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтай алса;

Қызыл -     Әмияндағы   монеталарды салыстырып, қанша монета алу керектігін анықтауда көмек қажет   етсе;

Сары-     Әмияндағы   монеталарды салыстыруда, қанша монета алу керектігін анықтауда қиналса.

2 тапсырмада   ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы  бағалайды.

Жасыл –  Асанда барлығы   20 теңге бар екенін анықтай алса;

Қызыл -     Асанда   барлығы 20 теңге бар екенін анықтауда көмек қажет етсе;

Сары-  Асанда барлығы   20 теңге бар екенін анықтауда қиналса

3 тапсырмада     ҚБ:   « Оқу құралдары» әдісі арқылы бағалайды.

Кітап-   Монеталар қатарындағы заңдылықты тауып,   қатені түзете алса;

Дәптер -   Амалдардың орындалу ретін сақтап/сақтамай   өрнектің мәнін тауып, қорытынды жасауд Монеталар қатарындағы заңдылықты   тауып, қатені түзетуде көмек қажет етсе;

Қалам-    Монеталар қатарындағы   заңдылықты тауып, қатені түзетуде қиналса.

4-тапсырмада    ҚБ «Сызғыштар» әдісі

Көк - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы орындауда қиналса.

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

1.Жазу барысында оқу   құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

2.Сыныпта жүгірмеу

3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

 

Сергіту сәтінде «Көңілді   күн» әуенімен билеу.



Сабақ бойынша рефлексия  

Сабақ мақсаттары /оқу   мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ   қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс   жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық   кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай   ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен   екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не   ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып   туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,   келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103-сабақ                                                     Қысқа мерзімді жоспар

Пән:  математика

Ұзақ мерзімді жоспар   бөлімі:  Тағам   және сусын

Күні:

Сынып: 1    

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Баға

Осы сабақта қол   жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды   орындау

1.5.1.2 орынды, бағытты, заттардың арасындағы   қашықтықты анықтайтын сандарды, заттарды, тауар   бағаларын/терминдердісалыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: баға туралы біледі, монеталардан қажет соманы   құрастыра алады.

Көптеген оқушылар:    белгілі бір соманы шығаратын монеталар   жиынын анықтай алады.

Кейбір оқушылар: белгілі бір соманы әртүрлі монеталар арқылы бірнеше   тәсілмен жинауға болатыны жайлы қорытынды жасайды.

Бағалау критерийлері

Баға туралы біледі, монеталардан қажет соманы құрастыра   алады.

Белгілі бір соманы шығаратын монеталар жиынын анықтай   алады.

Белгілі бір соманы әртүрлі монеталар арқылы бірнеше   тәсілмен жинауға болатыны жайлы қорытынды жасайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: баға туралы   біледі, монеталардан қажет соманы құрастыра алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: сома, баға

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Белгілі бір соманы   әртүрлі монеталар арқылы бірнеше тәсілмен жинауға болады.

-Көрсетілген сома қай   монеталардан шығатынын анықтаңдар.

- Баға заттың қанша   тұратынын көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық   идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын   тұрғысынан ойлауын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бастапқы білім

Монета, оның құны,   оларды салыстыру туралы түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған   кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған    іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

2.        Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін  ширату   жаттығуларын орындайды.

     «Монеталар» ойыны  арқылы жүреді. Оқушыларға қағаз монеталар   таратылады. Олар топта шеңбер бойынша айналып жүреді, мұғалімнің айтуы   бойынша оқушылар бірігеді. Мысалы:

-Құны  5 теңгелік   монеталар бірігіңдер.

-Құны бірдей монеталар екі-екіден жұптасыңдар.

-Құны әртүрлі монеталар бір-бірден бір топқа   бірігіңдер.

 Солар бір топты   құрайды. Топ аттарын оқушылар өздері таңдайды.

«Сұрақтар тізбесі» әдісі арқылы сабақ мақсаты   жарияланады.

-        Біз топқа не  арқылы біріктік?

-        Топ атаулары туралы   не айта аласыңдар?

-        Монеталар не үшін   керек? (керек затты сатып алу үшін)

-        Заттардың бағалары   қандай?

-        Бізде 20 тг болуы   үшін  құны 5 теңгелік монеталардан  нешеу керек?

-        30 теңге болуы   үшін  құны 10 теңгелік   монеталардан  нешеу керек?

-        Бағасы 13 теңге   тұратын сағыз сатып алу үшін, бізге құны қандай монеталар қажет? (10+2+1тг,   5+5+2+1тг, 5+5+1+1+1тг, 5+2+2+2+2+2тг)

-        Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп   ойлайсыңдар?

 

 

Қағаз монеталар

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

10 мин

 (Т)    1- тапсырма  «Анықтап көр» әдісі   арқылы жүреді.

    Оқулықтың 82-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.  

-Суретке қара.

-Көрсетілген сома қай монеталардан шығатынын   анықтаңдар.

А)10тг+1тг=11тг            1тг+5тг+5тг=11 тг

Ә) 15тг=10тг+5тг           15тг=5тг+5тг+5тг

15тг=5тг+5тг+2тг+2тг+1тг

15тг=5тг+2тг+2тг+2тг+2тг+2тг

Дескриптор:

-  13 теңге қандай монеталардан шығатынын   анықтайды.

- 15 теңге қандай монеталардан шығатынын анықтайды.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы   іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

-Сатылатын заттың   бағасын қалай анықтаймыз?

-Баға деген не?

ҚБ: «Бас бармақ»   әдісі арқылы бағалайды.

Жоғары – көрсетілген соманың   қандай монеталардан шығатынын анықтай алса;

Көлденең -  көрсетілген   соманың қандай монеталардан шығатынын анықтауда көмек қажет етсе;

Төмен-  көрсетілген   соманың қандай монеталардан шығатынын анықтай алмаса.

 

 (Ж)  2- тапсырма    «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 83-бетіндегі   тапсырмамен жұмыс.

Нұрболдың тиын жинағышында 2 теңгелік бірнеше монета бар. Суретке қарап,   сұрақтарға жауап беріңдер.

- Тиын жинағышта қанша ақша бар? (30тг)

-Осы соманы тек 1 теңгелік монеталардан жинаса, оның неше монетасы болар   еді? (30 монета)

- 5 тг-ден жинаса ше?  (6 монета)

- 10 тг-ден жинаса ше? (3 монета)

Дескриптор:

-  Тиын жинағышта 30 теңге бар   екенін анықтайды.

- 1 теңгелік монеталардан жинаса, 30 монета жинайтынын анықтайды.

- 5 тг-ден жинаса, 6 монета жинайтынын анықтайды.

- 10 тг-ден жинаса, 3 монета жинайтынын анықтайды.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

- Жандос альбом сатып алмақшы болды. Дүкенде бір альбом 90 тг, ал   екнішісі 80 тг тұрады. Альбомдардың қайсысы арзан? Қанша арзан?

ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы    бағалайды.

3 шапалақ - Тиын жинағышта 30   теңге бар екенін анықтап, сұрақтарға жауап бере алса;

2 шапалақ - Тиын жинағышта 30 теңге бар   екенін анықтап, сұрақтарға жауап беруде көмек қажет етсе;

1 шапалақ-  Тиын жинағышта   30 теңге бар екенін анықтай алмаса, сұрақтарға жауап бере  алмаса.

 

Сергіту сәті сәйкес   қимылдармен жасалады.

Тап-таза тұнық суда,

Балық жүзіп ойнауда.

Біресе жиырылады, біресе созылады,

Енді бірде құмға тығылады.

 

 (Д) 3- тапсырма   тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау   қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-жұмыс дәптердегі   тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

– Өрнектердің мәнін   табу, салыстыру.

Дескриптор:   тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу   оқушыға қолдау көрсетіледі.

ҚБ «Бағдаршам» әдісі

Жасыл - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы   орындауда қиналса.

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бас бармақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

От шашу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам суреті

 

 

Сабақтың соңы

                                     

5 мин

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы: 83-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы.

Саралау –оқушыларға   қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға   қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың   материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және   қауіпсіздік техникасының сақталуы

1-тапсырмада    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

-Сатылатын заттың   бағасын қалай анықтаймыз?

-Баға деген не?

2-тапсырмада    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

- Жандос альбом сатып алмақшы болды. Дүкенде бір альбом 90 тг, ал   екнішісі 80 тг тұрады. Альбомдардың қайсысы арзан? Қанша арзан?

3 -тапсырмада   cаралау тәсілі «Қарқын» арқылы   жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға   қолдау көрсетіледі.

1 -тапсырмада  ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Жоғары – көрсетілген соманың қандай монеталардан шығатынын   анықтай алса;

Көлденең -  көрсетілген   соманың қандай монеталардан шығатынын анықтауда көмек қажет етсе;

Төмен-  көрсетілген   соманың қандай монеталардан шығатынын анықтай алмаса.

2- тапсырмада   ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы  бағалайды.

3 шапалақ - Тиын жинағышта 30   теңге бар екенін анықтап, сұрақтарға жауап бере алса;

2 шапалақ - Тиын жинағышта 30 теңге бар   екенін анықтап, сұрақтарға жауап беруде көмек қажет етсе;

1 шапалақ-  Тиын жинағышта   30 теңге бар екенін анықтай алмаса, сұрақтарға жауап бере  алмаса.

3- тапсырмада    ҚБ «Шаршылар» әдісі

Жасыл - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы орындауда қиналса.

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

1.Жазу барысында оқу   құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

2.Сыныпта жүгірмеу

3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

 

Сергіту сәті сәйкес   қимылдармен жасалады.

 



Сабақ бойынша рефлексия  

Сабақ мақсаттары /оқу   мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ   қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс   жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық   кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай   ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен   екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не   ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып   туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,   келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104-сабақ                                          Қысқа мерзімді жоспар

Пән:  математика

Ұзақ мерзімді жоспар   бөлімі:  Тағам   және сусын

Күні:

Сынып: 1    

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ақша ұсақтау

Осы сабақта қол   жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.6 1 тг, 2   тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау

1.5.1.2 орынды, бағытты, заттардың арасындағы   қашықтықты анықтайтын сандарды, заттарды, тауар   бағаларын/терминдердісалыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтай біледі.

Көптеген оқушылар: монеталарды ұсақтап, тура төлем жасай алады.

Кейбір оқушылар:  заттардың   бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды анықтап қорытынды   шығарады.

Бағалау критерийлері

Ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтай біледі.

Монеталарды ұсақтап, тура төлем жасай алады.

Заттардың бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын   ұғымдарды анықтап қорытынды шығарады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: ірі монетаны   ұсағырақ монеталарға ұсақтай біледі.

Пәнге тән лексика мен терминология: ұсақтау

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Біз ірі монетаны   ұсағырақ монеталарға ұсақтаймыз.

- Біз ірі монетаны ұсақ   монеталарға ұсақтап, сатып алған заттардың ақшасын тура төлей аламыз. Оны   тура төлем жасау деп атайды.

-Сурет бойынша   түсіндір.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық   идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын   тұрғысынан ойлауын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бастапқы білім

Күнделікті өмірде ақша   ұсақтау туралы түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған   кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу түстер арқылы жүреді.   Оқушылар кезекпен қызыл, жасыл, сары, көк түстерін кезекпен айтып шығады. Түс   түріне қарай топтарға бірігеді.

1-топ – «Қызыл»

2-топ- «Жасыл»

3-топ - «Сары»

4-топ – «Көк»

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаты ашылады:

-Мен ойлаған монета   құны, 10-нан кейін тұратын ондық.

-2 мен 10 теңгелік   монетаның ортасындағы монета құны қандай?

-20 теңгелік монетадан   кейінгі үлкен монета құны қандай?

-Сендердің қолдарыңда   құны 10 теңгелік монета бар делік. Бағасы 5 теңге тұратын бір сағыз алу үшін   не істейсіңдер?

- Біз ірі монетаны ұсағырақ монеталарға ұсақтаймыз.

- Біз ірі монетаны ұсақ монеталарға ұсақтап, сатып алған заттардың   ақшасын тура төлей аламыз. Оны тура төлем жасау деп атайды.

- Ендеше бүгінгі   сабағымыздың мақсаты қандай?


Сабақтың ортасы

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

10 мин

 (Т)    1- тапсырма  «Түсіндіріп көр»   әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 85-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

-10 теңгелік 2 монетаң   болса, 13 теңге тұратын затты қалай сатып алуға болатынын айтып бер.

-20 теңгелік 2 монетаң   болса, 30 теңге тұратын затты қалай сатып алуға болатынын айтып бер.

Дескриптор:

-Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіреді.

ҚБ: «Үшбұрыштар»   әдісі арқылы  бағалайды.

Жасыл –  Сурет бойынша   ақша ұсақтау жолын түсіндіре алса;

Қызыл -     Сурет   бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде көмек қажет етсе;

Сары- Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде қиналса.

 

(Ж)  2 –тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүзеге  асады. Оқулықтың 85-бетіндегі тапсырмамен   жұмыс.

  Жанардың 20 теңгелік 5 монетасы   бар. Ол бағасы 50 теңге тұратын балмұздақ сатып алу үшін не істеуі керек?   Бірнеше тәсілмен көрсетіңдер.

20 тг=10тг+10тг

20 тг=10тг+5тг+5тг

20тг=5тг+5тг+5тг+5тг тсс

Дескриптор:

-20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін   көрсетеді.

Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы   іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

-  Жанарда қанша теңге   қалатынын тауып көр.  

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша   уақыт беріледі.

ҚБ: «Шарлар» әдісі арқылы    бағалайды.

Жасыл – 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін   көрсете алса;

Қызыл -  20   теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше   тәсілін көрсетуде  көмек қажет етсе;

Сары- 20  теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін   көрсетуде қиналса.

Сергіту сәтінде «Көңілді күн»    әуеніне сәйкес қимылдармен билейді.

 

 (Д) 3- тапсырма   тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау   қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-тапсырманы мұқият   орындауға үйрету;

– Өрнектердің мәнін   табу.

Дескриптор:   тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу   оқушыға қолдау көрсетіледі.

ҚБ «Сызғыштар» әдісі

Көк - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы   орындауда қиналса.

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

үшбұрыштар суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шарлар суреті

 

 

 

 

 

«Көңілді күн»  әуені

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

сызғыштар  суреті

 

 

 

Сабақтың соңы

                                     

5 мин

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы: 85-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы.

Саралау –оқушыларға   қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға   қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың   материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және   қауіпсіздік техникасының сақталуы

1-тапсырмада  саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы   іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

-  Азайту   амалымен кері өрнек құрастырып, мәнін тауып көр. 

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

2-тапсырмада    саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы   іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар   беріледі.

-  Жанарда қанша   теңге қалатынын тауып көр.  

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша   уақыт беріледі.

3-тапсырмада саралау тәсілі  «Қарқын» әдісі арқылы  жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу   оқушыға қолдау көрсетіледі

1 тапсырмада   ҚБ: «Үшбұрыштар» әдісі арқылы  бағалайды.

Жасыл –  Сурет бойынша   ақша ұсақтау жолын түсіндіре алса;

Қызыл -     Сурет   бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде көмек қажет етсе;

Сары- Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде қиналса.

2 тапсырмада   ҚБ: «Шарлар» әдісі   арқылы  бағалайды.

Жасыл – 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін   көрсете алса;

Қызыл -  20   теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін   көрсетуде  көмек қажет етсе;

Сары- 20  теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін   көрсетуде қиналса.

3 тапсырмада   ҚБ «Сызғыштар» әдісі

Көк - тапсырманы дұрыс   орындай алса;

Сары - тапсырманы   орындауда қателіктер болса.

Қызыл  - тапсырманы орындауда қиналса.

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы   алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

1.Жазу барысында оқу   құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

2.Сыныпта жүгірмеу

3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

 

Сергіту сәтінде «Көңілді   күн» әуенімен билеу.



Сабақ бойынша рефлексия  

Сабақ мақсаттары /оқу   мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ   қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс   жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері   сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай   ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен   екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не   ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып   туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,   келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ашық сабақ. Математика. 2 сынып. Менің ойындарым.
Сабақ жоспары: Негізгі және туынды сын есім
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу