Ашық сабақ. Математика. 2 сынып. Тест сұрақтары мен жауаптары
«Математика» пәні бойынша 2-сынып оқушысының өзіндік ∙жұмысының жоспары
IV тоқсан
Сабақ №106 Тақырыбы |
Өрнектердегі амалдардың орындалу реті. Су-біздің басты байлығымыз. |
Сабақтың мақсаты | Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін білетін боламын. |
Ресурстар | Оқулық (8-9-бет), Bilimland |
Жаңа сабақты түсініп алуға тырыс | Жаңа сабақ.Түсіндірме жұмысы. https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/2-synyp/amaldardyng-oryndalu-reti?mid=ea8ef401-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe. 8∙5+27꞉3=49 Амалдардың орындалу реті: 1. 8∙5=40 2. 27:3=9 3. 40+9=49
100-(18-9)∙4 =64 Амалдардың орындалу реті: 1. (18-9)=9 2. 9∙4=36 3. 100-36=64 Есіңе сақта:Жақша ішіндегі амал әрқашан бірінші орындалады. 9-бет, №3-тапсырманың орындауды жалғастыр. |
Оқушыға тапсырма | №4. Сызбаға сәйкес есепті тауып шығар. - - ?, 20-сы кем Қалған екі есепке өрнек құрастыр, мәнін тап. |
Кері байланыс | «Ақиқат.Жалған» пікір. (7-4)∙8+50 өрнегіне байланысты пікірлерді белгіле (˅) №ПікірлерАқиқатЖалған1Бірінші жақша ішіндегі амал орындалады. 2Екінші қосу амалы емес. 3Жақша ішіндегі амалдан кейін көбейту амалы орындалады. 4Ең соңында қосу амалы орындалады 5Өрнектің мәні 74-ке тең.
|