Ашық сабақ. Математика. 2 сынып. Тест сұрақтары мен жауаптары

Oinet.kz 05-10-2017

«Математика» пәні бойынша 2-сынып оқушысының өзіндік ∙жұмысының жоспары

IV тоқсан

Сабақ №106

Тақырыбы

 

Өрнектердегі   амалдардың орындалу реті.

Су-біздің   басты байлығымыз.

 Сабақтың мақсаты

 Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін   білетін боламын.

Ресурстар

Оқулық   (8-9-бет), Bilimland

Жаңа сабақты түсініп алуға тырыс

Жаңа сабақ.Түсіндірме жұмысы.

 https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/2-synyp/amaldardyng-oryndalu-reti?mid=ea8ef401-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe.

 8∙5+27꞉3=49   

 Амалдардың орындалу реті:

1. 8∙5=40

2.   27:3=9

3.   40+9=49 

 

  100-(18-9)∙4 =64 

Амалдардың   орындалу реті:

1.   (18-9)=9

2.   9∙4=36

3.   100-36=64

Есіңе сақта:Жақша ішіндегі амал әрқашан бірінші   орындалады.


 



 

9-бет,   №3-тапсырманың  орындауды жалғастыр.Надпись: ?

Оқушыға тапсырма

 №4. Сызбаға сәйкес есепті тауып шығар.

                                -                                         

 -  ?, 20-сы кем                                                                                 

Қалған   екі есепке өрнек құрастыр, мәнін тап.

Кері байланыс

 «Ақиқат.Жалған» пікір. (7-4)∙8+50 өрнегіне байланысты   пікірлерді белгіле (˅)

№ПікірлерАқиқатЖалған1Бірінші жақша ішіндегі амал орындалады.  2Екінші қосу амалы емес.  3Жақша ішіндегі амалдан кейін көбейту амалы орындалады.  4Ең соңында қосу амалы орындалады  5Өрнектің мәні 74-ке тең.  

 

 

 


Ашық сабақ. Геометрия. 7 сынып. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
Ашық сабақ: Негізгі және туынды зат есім
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу