Ашық сабақ. Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау жүйесі

Oinet.kz 02-10-2019 1013


Жаңартылған білім беру мазмұны -  оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады

 

      уәжді және өзін-өзі бағалау деңгейін арттырады;

      оқыту үдерісіне бағыт береді;

      оқушылардың өз жұмысын жақсартуына мүмкіндік береді;

      оқушылардың барынша тиімді оқу жолдарын түсінуіне көмектеседі

 

Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау жүйесінің мақсаты:

      Критерийлер арқылы бағалау оқушыларды оқу тапсырмаларын барынша сапалы орындауға ынталандырып, білімін тереңдетіп, кеңейту.

      Оқытудың жай ғана жаттығуларды орындауға емес, мақсатқа жетуге бағытталуы қажеттігін түсіну.

      Критерийлер арқылы бағалау оқушыларды оқу тапсырмаларын барынша сапалы орындауға ынталандырып, білімін тереңдетіп, кеңейту.

      Оқытудың жай ғана жаттығуларды орындауға емес, мақсатқа жетуге бағытталуы қажеттігін түсіну.

 

   Бағалау критерийі (БК) оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлеріне сәйкес  өлшенетін негіз, белгі.

  Бағалау критерийі (БК) оқу мақсаттарына (ОМ) жету қалай тексерілетінін көрсетеді, яғни, оқушы ОМ жеткенін көрсету үшін нені орындау қажеттігін сипаттайды. Сондықтан БК қолжетімді, ОМ жету деңгейін анықтайтындай өлшемді болуы қажет, яғни, ОМ сәйкес болуы керек және ОМ кең ауқымды қамтымағаны дұрыс. Солай дегенмен  БК мұғалім мен оқушы үшін нақты, анық және түсінікті болуы тиіс. Барлығы қандай да бір нақты әрекет (атау, анықтау, көрсету, шешу және т.б.) арқылы түсінуі тиіс, оқушы оқу мақсатына жеткенін көрсетуі қажет

 


«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен)

 

         Қалыптастырушы бағалау

 

      Қалыптастырушы бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді.

      Қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылармен орындалған жұмыстарда жүзеге асырылады.

 

 

            Қалыптастырушы сөздік бағалау

       «Рахмет, бұл дұрыс жауап» ,  «Өте жақсы» ,

«Рахмет, бәрі дұрыс»«Рахмет, жарайсың, сен сұраққа толық жауап бердің»

 

«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен)

 

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

      БЖБ үшін максималды бал, БЖБ өткізу нысаны (бақылау, практикалық немесе шығармашылық жұмыс, жоба, ауызша сұрау, эссе) мен БЖБ сабағын өткізу және БЖБ орындау уақыты реттелмейді.

      БЖБ үшін максималды балл 1-4-сыныптарда 7-ден кем емес және 15-тен артық болмауы тиіс, 5-11(12)-сыныптарда 7-ден кем емес және 20 балдан артық болмауы қажет. 

      Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ тоқсанда екі реттен артық емес жүргізіледі.

      Бөлім/ортақ тақырыптар тоқсанына үш және одан да көп бөлім/ортақ тақырыптарды оқып-зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқыту мақсаттарының саны ескеріле отырып біріктіріледі.

      Тоқсанда бір бөлімді (ортақ тақырыпты) оқып-зерделеген жағдайда, БЖБ тоқсанның екінші жартысында, тоқсанның соңына дейін кемінде екі апта бұрын бір рет өткізіледі. Оны екі кезеңге  бөліп жүргізуге болады.

«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен

Тоқсандық жиынтық бағалау

 

      Пәндердің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үшеуден артық емес тоқсандық жиынтық бағалау жүргізуге болады. Олар тоқсан аяқталатын соңғы күні жүргізілмейді.

      Жаңартылған білім беру мазмұнында оқитын сыныптардағы оқушылардың жылдық бағалары тоқсандық бағалардың орташа арифметикалық мәнін ең жақын бүтін санға дөңгелектеу арқылы қойылады.

      Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін мектеп жасаған кестеге сәйкес жүргізілетін оқу жылындағы материал мазмұнын қамтитын жиынтық бағалау оқу жылына ұйымдастырылады.

      Қорытынды баға жылдық және оқу жылына арналған жиынтық бағалау бағаларының орташа арифметикалық мәні ретінде қойылады.

      Үш немесе одан да көп пәннен «2» деген баға алған оқушылар қайта оқу жылына қалдырылады.

      Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін осы пәндерден қосымша жиынтық бағалау өткізіледі.

      Қосымша жиынтық бағалаудан «2» деген баға алған жағдайда оқушы сол сыныпта қайта оқу жылына қалдырылады.

 

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Оқу үдерісінде белсенді оқу әдістерін қолданудың мақсаты:

      Өзінің педагогикалық іс-тәжірибесінде белсенді оқу қағидаттарын енгізу.

      Оқытудың жай ғана жаттығуларды орындауға емес, мақсатқа жетуге бағытталуы қажеттігін түсіну.

Ұлы ұстаз Ы.Алтынсарин:
«Жақсы адамдармен таныс болу, ақыл-ойымды, білімімді арттыру мұның бәрі де менің сағат сайын ойлайтыным.»

Диалог :

Белсенді мұғалім: Белсенді оқу қағидаттары.

Алға ілгерілеуді жандандыру:

      Оқу мақсаттарын қайталау;

      Әртүрлі жаттығуларды ұсыну;

      Дағдыларды шынықтыру;

      Бұған дейінгі біліміне негіздеу.

 

Жаңартылған бағдарлама бойынша қолданылатын әдіс-тәсілдердің бір сабақта қолданылуы

 

 

Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату.

Білу деңгейі: білу, түсіну.

                          «Сенемін, сенбеймін»

, бөлшектерінен:

1) Алымы бөлімінен кіші бөлшектерді;

2) Алымы бөлімінен үлкен және тең бөлшектерді;

«Фрайер моделі»

 

 

 


Жай бөлшектер

 

 

 

 

 

 

 

 


          Дұрыс бөлшектер:                                                                       Бұрыс бөлшектер:

Егер  a˂b болса,  a/b  - дұрыс бөлшектер          Егер   a˃b болса,  a/b - бұрыс бөлшектер 

 

«Жетістік жолы»

пппоо

д 

ддддддооо артылған бағда

Ашық сабақ: Гидросфера - су айналымы жайлы ұғым
Ашық сабақ. Білім беру саясаты. Шетел тәжірибесі
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу