Ұйқыны бұзатын 10 себеп

Oinet.kz 25-10-2020

image.png

Түнгі ұйқының бұзылуы талай адамды мазалап жүргені мәлім. Сондықтан бүгін біз сіздерге ұйқысыздықтан құтылудың жолдарын ұсынғалы отырмыз.

✅ 1. Жарық сәуле

Егер жарық сәуледен қорғанбаған мекемеде ұйықтамақ болсаңыз, онда сіздің ағзаңыз ұйқыға кете алмайды. Ол кезде жапқыштарды жауып, білте шам пайдалануға тура келеді. Жатар алдында компьютер мониторын қосулы қалдырмаңыз.

✅ 2. Алкоголь

Ащы суды жиі тұтынатын адамдардың ұйқы гормоны бұзылады. Егер алкогольді қойса, бәрі реттеледі.

✅ 3. Кофеин

Кофе мен шайды көбіне таңертең ішкен дұрыс. Түнде ішкен кофе сізді тәтті ұйқыңыздан айырады.

✅ 4. Күндізгі ұйқы

Түскі асқа тойып алғаннан кейін бірер сағат ұйқыға кететін адамдарды ұйқысыздық мазалайды. Сондықтан бұл ауруға тап болмау үшін күндізгі ұйқыны қысқарту керек.

✅ 5. Спорт

Физикалық жаттығулармен уақытымен, мөлшерімен айналысқан абзал. Ал кешке қарай жаттығу залына барып, жүгірудің қажеті жоқ. Ол сіздің денсаулығыңызға кері әсерін тигізуі мүмкін.

✅ 6. Ыстық бөлме

Егер терлесеңіз, ұйықтау қиынға соғады. Ол үшін жатар алдында бөлмеңізді желдетіп алып, температурасын қадағалаңыз.

✅ 7. Түнгі өмір салты

Егер күнде кеш жатып, кеш тұрсаңыз, онда сіздің биоритміңіз бұзылады. Ал ол өзіңізді сергек ұстауға кедергі келтіреді.

✅ 8. Айқай-шу

Өзге жандардың айқай-шуы ұйқысыздыққа әкеліп соқтырады. Абыр-дабыры көп көршілерге не істеу керектігін білесіз...

✅ 9. Ғаламторға тәуелділік

Әлеуметтік желілерді ақтара беру де тыныш ұйқыңызды бұзады. Өзіңізді ұялы телефонсыз ұйықтауға үйретіңіз.

✅ 10. Кешкі ас

Кешкі асқа жеңіл-желпі тағамдар жақсы екенін білесіздер. Сондықтан тамаққа тойып алып, ұйқыға кетуге болмайды.


Шашқа арналған қына маскалары
Еріндегі ұшықты емдеу

Сәйкес тақырыптар
Көтерілу
×