Ашық сабақ. География. 7 сынып. Қысқа мерзімді жоспар

Oinet.kz 25-04-2020 947

Сыныбы:7      күні

Сабақтың тақырыбы: Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға материктер мен мұхиттар географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде түсінік беру.Топтық жұмыс ережелерімен таныстыра отырып,бағалау критерилерін пысықтау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар материктер мен мұхиттар географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде білетін болады.Топтық жұмыс ережелерін еске түсіріп,машықтанады.

Түйінді идеясы: Егер ғылымның барлық саласын білгін келсе, алдымен табиғаттанудан баста,ол ең ежелгі және маңызды ғылым» Әбу-Насыр әл Фараби

Сабақтың әдісітәсілдері,жұмыстыңтүрі:Таныстырылым,даталарсөйлейді геодиктант,электронды оқулық тапсырмасы.

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.

Бағалау:Бағалау сэндвичі.

Сабақтың барысы:

БөлімМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
Кіріспе1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп,материктер атауы жазылған қағаздар арқылы топқа бөледі.

 

2. Жалпы географиялық шолу жасайды ,оқушыларға сұрақтар қояды.

1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

 

2.Сұрақтарға жауап береді,өткен курстарға және жалпы географияға пысықтау жасайды.

 

Тұсаукеср1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.                                            2.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін  дәптерге жазып алуға тапсырма беріледі.1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

 

2.Дәптерге материктер мен мұхиттар туралы қысқаша мәліметтерді жазып алады.

 Негізгі

 

бөлім

 

 

 

2.Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып   тапсырма орындайды

 

 

 

 

 

3Даталар сөйлейді? тапсырмасын орындатады.

 

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.

 

2.1топ Материктер географиясы не оқытады ?

2 топ Мұхиттар географиясы не оқытады?

3 топ География пәнінін адамзат үшін маңызы тақырыптары бойынша постер жасап,картадан көрсете отырып  қорғайды.

3. Интерактивті тақтадан көрсетілген даталардың мағынасын табады.

Қорытынды1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

 

2.Үйге тап-ма:Әр топқа кітаптың артқы бөлігіндегі 1,2,3 кесте бойынша түсінік беру және тақырыпты оқу.

 

1.Топ басшысы топ мүшелерінің топтағы іс-әрекетті жайында тілегін айтып,бағалайды.

 

2.Оқушылар кері байланыс жасайды

Не ұнады:……………………………………..

Не қиын болды: …………………………..

Тілегім: ………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныбы:7                         күні

Сабақтың тақырыбы Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері:

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсіндіру. Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыра отырып,топтық жұмысқа бейімдеу..

Күтілетін нәтиже: Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсінеді Жан-жақты, ізденімпаз бола отырып, тыңдай және сөйлей білу белсенділігі артады,топтық жұмысқа бейімделеді..

Түйінді идеясы: Ұлы географиялық ашылулар.

Сабақтың әдіс-тәсілдер:, карта құрау тапсырмасы,сәйкестендіру

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.

Бағалау:Жұптардың өзара бағалауы,дескрипторлар арқылы бағалау.

Сабақтың барысы:

БөлімМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
Кіріспе1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, карта қиындыларын таратады топқа бөледі.

 

2. Үй тапсырмасына шолу жасау.

1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

 

2. Оқушылар құраған карта қиындыларындағы,құрлықты,

мұхитты картадан көрсете отырып сипаттайды.

 

Тұсаукеср1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.   

 

2.Ұлы саяхатшылар бейнебаян көрсетіліп,мәтінмен танысады.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.

 

 

 Негізгі    

 

 бөлім

 

1.Мен саған,сен маған сұрақ-жауап әдісімен бейнебаянмен ,мәтінді салыстыра отырып сұрақтарға жауап береді.

 

2.Сәйкестендіру тапсырмасын жұп болып орындауға береді.Тексерілген тапсырмаларды салыстырады ,жақсы жұмыс атқарған жұптарды мадақтайды.

Сергіту сәті

1. Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

 

3.Оқушылар жұптасып сәйкестендіру тапсырмасын орындап,келесі топқа тексеруге береді.

Қорытынды Мұғалім сабақты қорытындылайды.

 

 Кері байланыс парақтарын оқушыларға береді.

Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу және саяхатшылардың суреттерін салып келу,немесе саяхат жолдарының картасын сызып келу.

 

 

Блоб сыныпта кері байланыс парағын орындайды.

 

Сәйкестендіру кестесі

1.1819-1821
Семен Дежнев Беринг бұғазы арқылы Солтүстік мұзды мұхиттан Тынық мұхитқа өтті;
2.1803-1806
Колумб ашқан жаңа жерлерге Америго Веспуччи 3 рет саяхат жасады;
3.1519-1522
Ф.Беллинсгаузен мен М.Лазарев басқарған экспедиция Антарктика материгін ашты;
4.1499-1503
И.Ф.Крузенштерн мен Ю.Ф.Лисянскийдің Тынық, Үнді,Атлант мұхиттары арқылы жүріп өткен экспедициясы Тынық мұхиттың көптеген жаңа аралдарын ашты;
5.1648
Фернан Магеллан мен Себастьян Элькано басқарған испан экспедициясы тұңғыш рет Жер шарын айналып өтіп, еуропалықтар үшін беймәлім Тынық мұхитты ашты;


Ашық сабақ. Технология. Бұрымды қыз
Ашық сабақ. География. Жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған қолданбалы курс.
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу