Жарыс сабақ. «Қызық екен...?»
16-10-2020
Сыныбы:7 күні
Сабақтың тақырыбы: Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Оқушыларға материктер мен мұхиттар географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде түсінік беру.Топтық жұмыс ережелерімен таныстыра отырып,бағалау критерилерін пысықтау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар материктер мен мұхиттар географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде білетін болады.Топтық жұмыс ережелерін еске түсіріп,машықтанады.
Түйінді идеясы: Егер ғылымның барлық саласын білгін келсе, алдымен табиғаттанудан баста,ол ең ежелгі және маңызды ғылым» Әбу-Насыр әл Фараби
Сабақтың әдісітәсілдері,жұмыстыңтүрі:Таныстырылым,даталарсөйлейді геодиктант,электронды оқулық тапсырмасы.
Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.
Бағалау:Бағалау сэндвичі.
Сабақтың барысы:
Бөлім | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті |
Кіріспе | 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп,материктер атауы жазылған қағаздар арқылы топқа бөледі.
2. Жалпы географиялық шолу жасайды ,оқушыларға сұрақтар қояды. | 1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.
2.Сұрақтарға жауап береді,өткен курстарға және жалпы географияға пысықтау жасайды.
|
Тұсаукеср | 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін дәптерге жазып алуға тапсырма беріледі. | 1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.
2.Дәптерге материктер мен мұхиттар туралы қысқаша мәліметтерді жазып алады. |
Негізгі
бөлім
|
2.Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып тапсырма орындайды
3Даталар сөйлейді? тапсырмасын орындатады.
| 1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.
2.1топ Материктер географиясы не оқытады ? 2 топ Мұхиттар географиясы не оқытады? 3 топ География пәнінін адамзат үшін маңызы тақырыптары бойынша постер жасап,картадан көрсете отырып қорғайды. 3. Интерактивті тақтадан көрсетілген даталардың мағынасын табады. |
Қорытынды | 1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2.Үйге тап-ма:Әр топқа кітаптың артқы бөлігіндегі 1,2,3 кесте бойынша түсінік беру және тақырыпты оқу.
| 1.Топ басшысы топ мүшелерінің топтағы іс-әрекетті жайында тілегін айтып,бағалайды.
2.Оқушылар кері байланыс жасайды Не ұнады:…………………………………….. Не қиын болды: ………………………….. Тілегім: ……………………………………….. |
Сыныбы:7 күні
Сабақтың тақырыбы Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсіндіру. Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыра отырып,топтық жұмысқа бейімдеу..
Күтілетін нәтиже: Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсінеді Жан-жақты, ізденімпаз бола отырып, тыңдай және сөйлей білу белсенділігі артады,топтық жұмысқа бейімделеді..
Түйінді идеясы: Ұлы географиялық ашылулар.
Сабақтың әдіс-тәсілдер:, карта құрау тапсырмасы,сәйкестендіру
Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.
Бағалау:Жұптардың өзара бағалауы,дескрипторлар арқылы бағалау.
Сабақтың барысы:
Бөлім | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті |
Кіріспе | 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, карта қиындыларын таратады топқа бөледі.
2. Үй тапсырмасына шолу жасау. | 1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.
2. Оқушылар құраған карта қиындыларындағы,құрлықты, мұхитты картадан көрсете отырып сипаттайды.
|
Тұсаукеср | 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
2.Ұлы саяхатшылар бейнебаян көрсетіліп,мәтінмен танысады.
| Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.
|
Негізгі
бөлім
| 1.Мен саған,сен маған сұрақ-жауап әдісімен бейнебаянмен ,мәтінді салыстыра отырып сұрақтарға жауап береді.
2.Сәйкестендіру тапсырмасын жұп болып орындауға береді.Тексерілген тапсырмаларды салыстырады ,жақсы жұмыс атқарған жұптарды мадақтайды. Сергіту сәті | 1. Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.
3.Оқушылар жұптасып сәйкестендіру тапсырмасын орындап,келесі топқа тексеруге береді. |
Қорытынды | Мұғалім сабақты қорытындылайды.
Кері байланыс парақтарын оқушыларға береді. Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу және саяхатшылардың суреттерін салып келу,немесе саяхат жолдарының картасын сызып келу. |
Блоб сыныпта кері байланыс парағын орындайды. |
Сәйкестендіру кестесі
1. | 1819-1821 | Семен Дежнев Беринг бұғазы арқылы Солтүстік мұзды мұхиттан Тынық мұхитқа өтті; | |
2. | 1803-1806 | Колумб ашқан жаңа жерлерге Америго Веспуччи 3 рет саяхат жасады; | |
3. | 1519-1522 | Ф.Беллинсгаузен мен М.Лазарев басқарған экспедиция Антарктика материгін ашты; | |
4. | 1499-1503 | И.Ф.Крузенштерн мен Ю.Ф.Лисянскийдің Тынық, Үнді,Атлант мұхиттары арқылы жүріп өткен экспедициясы Тынық мұхиттың көптеген жаңа аралдарын ашты; | |
5. | 1648 | Фернан Магеллан мен Себастьян Элькано басқарған испан экспедициясы тұңғыш рет Жер шарын айналып өтіп, еуропалықтар үшін беймәлім Тынық мұхитты ашты; |