Ашық сабақ: Үй жануарлары
САБАҚ Үй жануарлары | Мектеп: №61 Титов атындығы ЖОМ, Сайрам ауданы | |||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Байалиева Гулноз | |||||||||
СЫНЫП: 1 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Танысу, өзі туралы айту,затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін колдану Күнделікті өмірде колданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Сурет бойынша 2-3 сөйлем кұрастыру Берілген суреткекатысты сипаттау сөздерін жазу | |||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Үй жануарлары туралы мәлімет бере алады | |||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Суретке карап сөйлем кұрастыра алады | ||||||||||
Кейбір оқушылар:Шағын мәтін құрай алады | ||||||||||
Тілдік мақсат
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар: | Оқушылар:Сиыр-корова, жылқы-лошадь, мысық-кошка, ит-собака
| |||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер:үлкен жылқы, әдемі мысық, көп сиыр, ақ күшік | ||||||||||
Мәтіннің мазмұнын түсінеді, сөздер мен сөз тіркестерін ажырата алады, сипаттау сөздерін жаза алады, суретке карап әнгіме кұрастыра алады.
| ||||||||||
1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 2. Үй жануарларына қатысты сөздермен сөз тіркестерін анықтай алады 3. Суретке қатысты сөз тіркестерін құрай алады 4. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыра алады
| ||||||||||
«Миға шабуыл» әдісі аркылы мәлімет жинау. «Кар кесегі» балалар білген акпараттарын үйіндіге жазып жинайды | ||||||||||
«Доп лақтыру» әдісі аркылы сұрактарға жауап алу. «Үй жануарлары» туралы мәлімет жинау. Сенің досың кім? Сенің досың қандай? Досыңның қандай қасиеті саған ұнайды? | ||||||||||
Алдынғы оқу 5 минут | Жоспарланған жаттығулар | |||||||||
Жоспар |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Бір, екі, үш, Отырамыз тыныш. Жаңа сабақ бастаймыз, Жалқаулықты тастаймыз.
Топка біріктіру: Кәмпиттер аркылы топка бөлемін
| |||||||||
Жоспарланған уақыт 3 минут | 1-тапсырма. Полиглот ойыны Сиыр-корова, жылқы-лошадь, мысық-кошка, ит-собака
2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс 1-топ мәтінді түсініп оку. «Әңгімені бірлесіп әңгімелеу» әдісі 2- топмәтінді мәнерлеп оку. «Зуылдақ» әдісі
4-тапсырма. «Адасқан әріптер» әдісі Р,Ы,И,С Ш,Ү,К,К,І С,Ы,М,Қ,Ы Й,О,Қ І,К,Ш,Е Т,А Т,И
5-тапсырма. Сөз тіркестерін жазу. «Кім шапшаң» әдісі. Мысалы: үлкен сиыр, қоңыр ат, әдемі мысық.
6-тапсырма. «Галерея» әдісі. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру
| Ресурстар
Қызыл және көк түсті кәмпиттер | ||||||||
Басталуы 2 минут
10 минут
3 минут
10 минут
10 минут | Смайликтерді қолданамын |
АКТ
Оқулық
Әріптер қиындысы
Сөздер жазылған қағаздар
Суреттер | ||||||||
Кері байланыс 2 мин | Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топ басшыларына бағалау паракшасына смайликтер жапсырып отыруын кадағалаймын. Әр тапсырма біткеннен кейін ауызша өзара бағалатамын. | Смайликтер
| ||||||||
Үйге тапсырма: Үй жануарларын қатыстырып 2 сөйлем құрастыру.
Қосымша ақпарат | ||||||||||
Саралау -сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?.Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Окушылар диалогка дайындалып жатканда дарынды окушылардан өлең немесе білетін әндерін сұрап кетем. | Пәнаралық байланыс: өзбек тілі, орыс тілі, ағылшын тілі Қауіпсіздік және еңбектерді қорғау ережелері: АКТ-мен байланыс Интернет желісі; компютер Кұндылықтардағы байланыс | |||||||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||||||||||