Сабақ жоспары: Жердің тектоникалық құрылысы

Oinet.kz 02-09-2020 1081

Биназарова  Раушан  Омаровна

Мақтарал ауданы «Болашақ» ЖОМ КММ  тарих-география  пәні мұғалімі

 

Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы:           Мектеп: «Болашақ» ЖОМ КММ

Күні:                                                                    Мұғалімнің аты-жөні: Биназарова  Раушан    Омаровна

 

Сынып: 7                                                                    

Сабақтың тақырыбы:

§11 Жердің тектоникалық құрылысы.

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сәйкес.

 

7.3.1.2. Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық   плиталарының орналасуын картадан көрсетеді және сипаттайды.

Сабақтың мақсаты

Барлығы:

Жердің тектоникалық құрылымын біледі, ұғыммен танысады

Басым бөлігі:

Картадан литосфералық плиталардың орналасуын көрсетеді   және заңдылықтарын түсінеді

Кейбірі: Литосфералық плиталарды   жіктейді және олардың ерекшеліктерін сипаттайды.

Бағалау критерйі

·           Жердің   тектоникалық құрылымын біледі және түсіндіреді;

·           Литосфералық   плиталардың орналасу заңдылығын біледі

және картадан көрсетеді;

·           Литосфералық   плиталарды жіктейді және түрлерін сипаттайды;

 

Тілдік мақсаттар

Оқылым-тыңдалым-айтылым: Мәтінді оқи   отырып литосфералық плиталардың қозғалу ережелерін анықтайды. Бейнебаянды   және бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

Айтылым-жазылым:  Суреттерді қолдана отырып литосфералық   тақталарды ауызша және жазбаша сипаттайды.

Пән  бойынша  сөздер мен терминдер: литосфера, тектоника, рифт,   плита, платформа, мантия, сейсмогроф,   гипотеза .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 .

Құндылықтарға баулу

Адамзаттық құндылық: Жер қыртысы   қозғалыстарның салдарынан болған құбылыстардан сақтану  шараларына үйрету.

Әлемдік құндылық: Өңірлік   мәселелерді шешуде жер қыртысында АТК-әсерінен болатын өзгерістерді дұрыс   жоспарлауға баулу.

 

Пәнаралық байланыс

Тарих - Жердің және платформалардың пайда болу тарихын   біледі.

Математика - литосфералық тақталардың жылжыуын,   плиталардың бір-бірімен соқтығысуын, жер қыртысының қозғалысының өлшемдері.

Алдыңғы білім

Литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды.

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған сабақ түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

 

Қолдану

Білу-түсіну

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгелдеу, топтастыру «Бұл не?» әдісі (шаттық шеңберін жасап өздерінің есімдерінің бас   әріпінен басталатын бір географиялық атауды сипаттайды). Жеңімпаз   болған  3-оқушы сыныптастарына топ   басшы құрметіне ие болады.

 

 

 

 

1 топ   «Қалқан»

2 топ     «Платформа»

3 топ   «Тақта»

Топтың атауына байланысты (термин сөздердің мағынасын   сабақтың барысында ашып, айтып

береді).

 

«Ортада қаламсап» әдісі арқылы топ   басшыларынан әр топтың қаламсаптарын    ортаға қоюын сұраймын.  Мен   ұстаған қаламсап егесінің тобына келесі топтың  алдын ала дайындаған сұрақтарын қойдырамын.

 

«Мадақтау» әдісі (жарайсың, кереметсің,   өте жақсы, сенің пікірің құнды) арқылы бағаладым.

 

 

Сабақтың ортасы

25 минут

 

Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

1-тапсырма:

«Джигсо» әдісі арқылы   постер қорғатамын.

 

1 топ   «Қалқан»

Ежелгі таулы аймақтардың үгіліп тегістелген   аймақтарында кеңінен тараған бөлік.

 

2 топ     «Платформа»

Іргетасы қатпарланған қатты қатты жыныстардыа түзіліп,   жер  бедері  жазық    болып  келген тектоникалық   тұрақты аймақ.

 

3 топ   «Тақта»

Материк және мұхит астындағы жер қыртыстарының   бір-бірінен айырмашылығы.

 

ДескрипторҚалқан ұғымын және     құрылымын,географиялық орнын біледі.Платформалардың қалыңдығы     және қозғалысы әркелкі екендігін түсінеді.Материктік  платформаны  мұхиттық платформадан ажырата алады.

 

«Басбармақ» әдісі арқылы    бағаладым

 өте жақсы     жақсы     төмен

 

2-тапсырма :

«Пазл» әдісі бойынша литосфералық   тақталарды құрастырады.


 


 

 

 

 

 


  ДескрипторЛитосфералық тақталарды     құрастырады.Литосфералық тақталардыңқозғалысын анықтайды, пайымдайды.Платформалардың соқтығысу, ажырау, кірігу шекараларында болатын     құбылыстарды, орналасу ретін түсінеді.

 

  «Смайлик» әдісі   арқылы бағаладым.          

 

 

3 – тапсырма:

«Болжап оқу» әдісі оқушылар бейнебаян арқылы сыни тұрғыдан ойлана отырып, өз пікірлерін кестеге жазады.

Литасфералық тақталарды жіктейді:

Материктік тақта  АТынық мұхиттық  ӘАфрикалық БЕвразиялықМұхиттық тақтаАВС.Америкалық ГҮнді Аустралиялық ҒАнтарктикалық ДО.Америкалық

 

 

ДескрипторЛитосфералық тақталарды     біледі. Түрлерін ажыратады.Картадан анықтайды.

 

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағаладым.          

Оқулық, АКТ, бейнебаян, карта, кескін карта, жұмыс   дәптер.

 

hello_html_m61dcbdcd.png

 

 

hello_html_17e68286.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

10 минут

 

Бағалау

Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі


 


 

 


 

Түрлі-түсті қима қағаздар.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға   қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді   жоспарлап отырсыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ақпараттық-коммуникациялық   технологияларды қолдану

 

1.Мұғалімнің қолдауын қажет ететін оқушылар  «Джигсо»    әдісінде жердің тектоникалық құрылымын түсінеді.

 

2.Өзбетінше жұмыс жасай алатын оқушылар «Пазл» әдісі арқылы Литосфералық плиталардың орналасу заңдылығын   біледі және картадан көрсетеді.

 

3.Қосымша матиралдармен жұмыс жасай алатын тапсырманы   өздігінен орындайтын қабілетті оқушылар «Болжап оқу» әдісі арқылы   Литосфералық плиталарды жіктейді және түрлерін сипаттайды. Тектоникалық   қозғалыстардың салдарын зерттейді

 

 

Кретириалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын   ала белгіленген критерийдің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. 

Бағалау кезінде оқушылар нақты, әділ, шынайы   бағаланады.

Балалардың жеткен жетістіктерін бағалауда мынадай әдіс   тәсілдерді қолдандым.

«Мадақтау» әдісі

«Басбармақ» әдісі

«Смайлик»   әдісі

«Бағдаршам»   әдісі

 

 

   

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера   құру, техникалық қауіпсіздік ережелерінің сақтау,  

АКТ тиімділігін  қолдану, қауіпсіздігін ескеру.

 

Сабақ   бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ    туралы  рефлексия  үшін пайдаланыңыз. Сол  бағандағы    өзіңіз маңызды  деп  санайтын    сұрақтарға жауап беріңіз



Қорытынды   бағалау

 

 

  

 

 

 

 

 










Сабақ жоспары: Тұрақты электр тогы
Сабақ жоспары: Қазақстанның ішкі сулары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу