Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
Жібек Ілияс Ахетқызы,
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
№93 мектептің мұғалімі
9 сынып Алгебра
Күні: 31.01.17ж | Пәні: алгебра | Пән мұғалімі: Ілияс Жібек Ахетқызы. | №93 мектеп 9ынып | Тексерілді: ___________М.Жомартова Мектеп директорының оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Сабақтың тақырыбы: | Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер. | |||
Сабақтың мақсат | Оқушылар негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді үйреніп еске сақтап есептер шығаруда пайдалана білуге қалыптасады және шапшаңдыққа,ынтымақтастыққа жұмыс жасай білуге бейімделеді. | |||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді үйреніп еске сақтап есептер шығаруда пайдалана біледі | |||
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | |||
Модуль | Жас ерекшелігін ескеру, сын тұрғысынан ойлау | |||
Әдіс-тәсілдер | Қағып ал, көршіңе әңгімелеп бер, тапсырмалар ,сөйлемді толықтыр, | |||
Жұмыс түрі | Топтық, жұптық, жеке жұмыс; | |||
Бағалау | Өзін-өзі бағалау, саусақпен,бағалау парағы | |||
Кері байланыс | Бүгінгі сабақ қалай өтті? Блоб ағашы. | |||
Сілтеме | Алгебра 9 | |||
Пәнаралық байланыс | Математика, геометрия |
Кезеңдер | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурс- тар |
Ұйымдас-тыру | Сыныпта жайлы ахуал орнату мақсатында психологиялық жаттығулар жасату; Сыныпты түгелдеу; Сыныпты синус,косинус,тангенс,котангенс арқылы топқа бөлу | Топқа бөлінеді. |
түрлі-түсті қағаз; |
Үй тап сыр-масының орындалуын қада ғалау | Сөйлемді толықтыр: Синус функцияларының ең кіші оң периоды ..................... тең Косинус функцияларының ең кіші оң периоды ..................... тең Тангенс пен котангенстің ең кіші оң периоды ................................... тең. Егер у функциясы берілсе және әрбір х үшін f(-x)=f(x) орындалса,онда бұл функцияны ........................... деп атаймыз 5.Егер у функциясы берілсе және әрбір х үшін f(-x)=- f(x) орындалса,онда бұл функцияны .................. деп атаймыз 6. ІІІІІІІV sinа сosаtgасtgа | Сөйлемді оқып қалып қойған сөзді тауып толықтырады. 6 балл | |
Жаңа сабақ түсіну | Ой қозғау: Шеңбердің теңдеуі ОВС тікбұрышты үшбұрышын қарастырайық. Сонда Пифагор теоремасы бойынша мұндағы ОВОС cosa=x sina=y tga= ctga= = * = 1 | Тақырыпты оқушылар оқиды түсінеді. Бір-біріне түсіндіреді. | Мақсат, крите-рийлер көршіңе әңгіме-леп бер әдісі |
1+ctga= 1+tga= | |||
Сергіту
| |||
Пы-сық-тау | Жеке жұмыс №297Егер а)cosa= және 00 болса , sina –ның мәнін есептеңдер. b)sina=- πболса , cosa –ның мәнін есептеңдер. | Оқушылар ойланып есеп шығара алады. | Топтық тапсырма, Жұптық тапсырма, Жеке тапсырма лар |
Жұппен жұмыс №298Өрнекті ықшамдаңдар: 1+
| |||
Топпен жұмыс №№299Егер а)sina= және болса , cosa –ның мәнін есептеңдер.
№300 b)sina=- πболса , cosa және ctga мәнін есептеңдер | |||
№301 Егер а)cosa= және 900 болса , sina және tga мәнін есептеңдер №302Тепе –теңдікті дәлелдеңдер: 2* (sina+1)(sina-1)=- tga+ctga=
| |||
Қорыту (Күтілетін нәтиже) | Сәйкестендіру тесті 2)tga3)ctg a4)15)1+ctg2a=6) 1+tg 2a= 1)2)tga*ctga3)14)5)6) | ||
Оқушы білі-мін баға-лау | Өзін-өзі бағалау ; Бағалау парағы; Саусақпен | ||
Үй тап-сыр-масы | Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер. №306 | Үй тапсырмасын белгілеп, күнделіктеріне жазып алады | күнделік |
Кері байланыс | Бүгінгі сабақ қалай өтті? Бүгінгі тақырыбымыздың маңыздылығы неде? Несімен құнды? Не үйрендік?» | Бүгінгі сабақтың қалай өткенін стикермен жазып береді.әр топтан бір оқушы сөзбен қорытындылайды. | Стикер |
Сәйкестендіру тесті
2)tga 3)ctg a 4)1 5)1+ctg2a= 6) 1+tg 2a=
| 1) 2)tga*ctga 3)1 4) 5) 6)
|