Кенесары қырғыздарға неге барды?
06-11-2023
9 сынып оқушылырына Қазақ әдебиеті пәнінен қашықтан оқуға ТЖБ
Оқушының аты жөні____________________
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. Кіші Орданың ханы Нұралыны Донсковқа хат жазуға итермелеген не?
А) Орынбор жиынына қатыса алмау себебін түсіндіруі
Б) Айшуақ сұлтанға қайтара алмай отырған мал-жанесебі
С) Хан қолында дербес биліктің болмай, елағаларына қарайлап отыруы
Д) Сырым Датұлы бастаған қазақтардың орыс қамалына шабуылдауы
[1]
2. «Өмір болған соң, күрессіз бола ма...» деген ойды әрі қарай өрбітіп жазыңыз (1-2 сөйлем).
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
[1]
3. Самсағанқараорманым – байтақелім,
Сынға сап сан жақсыныбайқапедің. Еңсесінелдігіңніңбиіктеткен,
ОртаңдабойлапөскенБәйтерегің! –деген үзіндіден көркемдегіш құралдарды тап.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
[1]
2-БӨЛІМ
4. «Ия, Сырым шырағым! Қарадан хан болдың, Айырдан нар болдың. Жоқтан бар болдың!». Автор стилін сақтай отырып, өлең жолдарын жалғастырыңыз (2-3 шумақ).[3]
5. өмір-майдан, тамыр жайған. өр тұлғасы, Тәңір қойған! Автор стилін сақтай отырып өз ойларыңнан өлең құрастырып көріңдер (3) |
6. Тақырыптыңбірінтаңдап, «Еркін жазу» стратегиясын қолданып эссе жазыңыз. (6)
1. «Тар кезең» романыныңәдебиеттегіорны (қазақәдебиеті мен әлемәдебиетіүлгілеріменсалыстыраталдаңыз).
2. «Бәйтерек» поэмасындағықазақхалқыныңөткені мен бүгіні (қазақәдебиетіндегімазмұндасшығармаларменсалыстыраталдаңыз)
№ | Жауабы | Балл | Қосымшаақпараттар | ||||
1 | Д | 1 | |||||
2 | оқушыныңшығармашылықжұмысықабылданады | 1 | |||||
3 | ақынтілініңерекшелігінталдайды | 1 | |||||
4 | автор стилінсақтайотырып, өлеңдіжалғастырып | 3 | |||||
жазады; | |||||||
5 | «Буриме» әдісін қолданып өлең құрастырады | 3 | |||||
сыникөзқарасынбілдіреді; | 1 | ||||||
бағасынбереді; | 1 | ||||||
6 | пікірінедәлелдеркелтіреді; | 1 | |||||
қорытындыжасайды; | 1 | ||||||
шығарманыәдебиетүлгілеріменсалыстырады; | 1 | ||||||
жанрға, стиль талаптарынасайжазады. | 1 |