Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 9 сынып. Қазақ әдебиеті пәнінен оқушыларға тапсырмалар

Oinet.kz 05-10-2019 3739

 9 сынып оқушылырына Қазақ әдебиеті пәнінен қашықтан оқуға  ТЖБ            

Оқушының аты жөні____________________

 

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

1-БӨЛІМ

 

 

1.  Кіші Орданың ханы Нұралыны Донсковқа хат жазуға итермелеген не?

А) Орынбор жиынына қатыса алмау себебін түсіндіруі

Б) Айшуақ сұлтанға қайтара алмай отырған мал-жанесебі

 

С) Хан қолында  дербес биліктің болмай, елағаларына қарайлап отыруы

Д) Сырым Датұлы бастаған қазақтардың орыс қамалына шабуылдауы

[1]

2.   «Өмір болған соң, күрессіз бола ма...» деген ойды әрі қарай өрбітіп жазыңыз (1-2 сөйлем).

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

[1]

 

 

3.   Самсағанқараорманым – байтақелім,

Сынға сап сан жақсыныбайқапедің. Еңсесінелдігіңніңбиіктеткен,

 

ОртаңдабойлапөскенБәйтерегің! –деген үзіндіден көркемдегіш құралдарды тап.

 

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

[1]

2-БӨЛІМ

 

4. «Ия,   Сырым шырағым!

Қарадан   хан болдың,

Айырдан   нар болдың.

Жоқтан бар   болдың!». Автор стилін сақтай отырып, өлең жолдарын жалғастырыңыз (2-3   шумақ).[3]

 

 

5.                                         өмір-майдан,

                                               тамыр жайған.

                                               өр тұлғасы,

                                              Тәңір қойған!

Автор   стилін сақтай отырып өз ойларыңнан өлең құрастырып көріңдер (3)

3-БӨЛІМ

6.      Тақырыптыңбірінтаңдап, «Еркін жазу» стратегиясын қолданып эссе жазыңыз. (6)

 

1.      «Тар кезең» романыныңәдебиеттегіорны (қазақәдебиеті мен әлемәдебиетіүлгілеріменсалыстыраталдаңыз).

 

 

2.     «Бәйтерек» поэмасындағықазақхалқыныңөткені мен бүгіні (қазақәдебиетіндегімазмұндасшығармаларменсалыстыраталдаңыз)

 

 

 

 

 

 

 

 



Жауабы


Балл

Қосымшаақпараттар


1



Д


1



2

оқушыныңшығармашылықжұмысықабылданады

1



3

ақынтілініңерекшелігінталдайды

1



4

автор  стилінсақтайотырып,  өлеңдіжалғастырып

3




жазады;












5

«Буриме» әдісін қолданып өлең құрастырады

3

















сыникөзқарасынбілдіреді;


1




бағасынбереді;



1



6

пікірінедәлелдеркелтіреді;


1



қорытындыжасайды;



1









шығарманыәдебиетүлгілеріменсалыстырады;

1




жанрға, стиль   талаптарынасайжазады.


1



 


Сабақ жоспары: Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын пайдаланып тілдік қорды дамыту
Әдістемелік көмек: Білім берудің жаңарту жолдары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу