Ашық сабақ. Математика. 3 сынып. Бір әрпі бар әріпті өрнектерді ажырату

Oinet.kz 02-10-2019 2621

 

Тақырыбы: Формулалар. Ұжым. Біз әртүрліміз, бірақ біргеміз.

Мектеп: №35 «Болашақ» ЖОМ

Күні:15.10.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тулеева А.К.

3 «В» сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.2.1.1. Бір/екі әрпі  бар әріпті өрнектерді   ажырату,  құрастыру, жазу және оқу.

3.2.1.7. Формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты   орнатушы  теңдік ретінде  түсіну

3.5.1.2.   Есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»; «бір затқа   жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» шамалары арасындағы   тәуелділікті пайдалану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

бір  /екі әрпі    бар әріптік өрнектерді ажырату,    құрастыру, жазу және оқу

шамалар арасындағы тәуелділікті   түсіну

Бірқатар оқушылар:

есептерді шығаруда шамалар арасындағы   тәуелділікті пайдалану

Кейбір оқушылар:

шамалар арасындағы тәуелділікті   кескіндейтін әріптік өрнектерді өз бетінше жазу.

Бағалау критерилері

1.Бір/екі   әрпі бар әріптік өрнектерді ажыратып, құрастырады, оқиды.

2.Амалдардың   орындалу ретін біледі,мәнін дұрыс шешеді.

3.Формуланы   пайдаланып,есептерді шығарады,кері есептер құрастырады.

Тілдік мақсаттар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дағдыларды дамыту:

Өзара байланысты шамаларды атай алады.

Пәндік лексика және   терминология:

Бір  /екі   әрпі  бар әріпті өрнектер, шамалар   арасындағы тәуелділік, шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы  теңдік ретіндегі  формулалар.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл

Талқылау:

«Бір заттың массасы», «саны»,   «жалпы масса»; «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»   шамалары өзара қалай байланысқан?

«Бір заттың массасын» қалай   табамыз?

 «Құнды» қалай білеміз?

Жазылым:

Сандық   және әріптік өрнектерді, формулаларды жазу.

 

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел   құндылықтары:жауапкершілік,   шынайылық, мақсатқа ұмтылу. Қарым-қатынас дағдылары. Сын тұрғысынан ойлау   қабілеттерін қалыптастыру

Тірек білім, білік, дағдылар

«Бір заттың массасы», «саны»,   «жалпы масса»; «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»   ұғымдары

Жоспар

Жоспар ланған уақыт

 

 

Жоспарланған іс-әрекет

Қоры

Сабақтың   басы

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6   минут

1.Оқушының   көңіл-күйін көтеру мақсатында,  ынтымақтастық   атмосферасын орнатамын. Психологиялық   ахуал

Қолымызды   созайық,

Күннен   жылу алайық.

Күннен   алған жылуды,

Жүрекке   әкеліп салайық.

Жүректегі   жылуды

Бәр-бірімізге   сыйлайық.

                                                                                      

2.Білім   алушының белсенділігін арттыру мақсатында, «Өлшем бірліктері»  арқылы топқа біріктіремін.

1   топ- Уақыт

2   топ- Ұзындық

    

3. «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй жұмысын тексеремін.Өз жұптарын   тауып, бір-біріне сұрақ қояды.(Көбейту және бөлу)                                           Дескрипторлар:

1.Көбейтудің   мәнін табады.                                         2.Бөлудің мәнін дұрыс айтады.                                       3.Сұрақты нақты қояды.

Қалыптастырушы бағалау:әр оқушыны алға   ілгерілету мақсатында «Күлегештер» арқылы бағалаймын

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

«Ұстазым»   әні


Сабақтың ортасы

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

4 минут

4.Тақырыпты ашу.

Оқушылардың   білім,білік дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Кір жаю» әдісі арқылы өткен   сабақты жаңа сабаққа ұштастыра отырып,бүгінгі сабағымның тақырыбын ашып   аламын.(Сандарды кему ретімен орналастырамыз)

  

 

-Математикада   ережелер әріптері бар теңдіктермен жазылады.Мұндай жағдайда ережені формуламен   жазылған дейміз.

- Формула шамалардың арасындағы өзара қатынасты   орнатушы  теңдік.

-Формулаға өлшем бірліктері   жазылмайды.(Заттың бағасы,саны,құны және олардың өзара қатынастары туралы   түсіндіремін)

№1 тапсырма (Т) Қарқынды   тәсіл

Білім алушылар логикалық ойлау қабілеттерін   қалыптастыру мақсатында «Тыңдау-келісу-талқылау» әдісі арқылы сурет және кестені пайдаланып, есептерді шығаруда шамалар арасындағы тәуелділікті   анықтайды.

Дескрипторлар:

1.Өрнекті дұрыс құрайды

2.Әрбір есеп үшін қандай формуланы қолданғанын жазады.

3.Кері есеп құрастырады.

Қалыптастырушы бағалау: оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру аясында әр топ бірін-бірі

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

   

 

№2 тапсырма (Ж) Қарқынды тәсіл

Оқушылардың білім,білік дағдысын қалыптастыру мақсатында, «Қадамнан   қадамға» әдісі арқылы алдыңғы  жинақтаған  білімдерін    пайдалануды  көздейді.

Саралау  тәсілі  бойынша деңгейлік  тапсырмалар    беріледі

Тапсырма:(А-деңгей)                                                                Баған түрінде жаз және есепте.

 456+123     978-346        324+251                                                  384-255        569+343       853-425                    

 

Тапсырма.(В-деңгей)                                                               Өрнектерді   оқып,олардың мәнін тап                                                      

35:5+5*2        98- (23+56)           78-(4*5)              8*2-6

Тапсырма.(С-деңгей)                                                          Амалдардың орындалу   ретін анықтап,оларды есепте

(24+6):5+2              300- (36:4+38)         90- (25+15):8

(37-17): (12-8)         8+45:9+7*3             54:6+5*7     45:(18:2)+27            6*5+32:8                   22+5*8+27:3              67+29-5*7

Дескрипторлар:

1.Өрнектерді баған   түрінде жазады,мәнін табады.                     2.Өрнектерді оқып,мәнін табады.                                                 3.Амалдардың орындалу ретін анықтайды. Мәнін дұрыс шешеді.

Қалыптастырушы бағалау: білім алушыларды алға ілгерілету мақсатында «Жұлдызша»   арқылы бағалаймын.

 Ж.ш-жалпы бұйымға кеткен материал шығыны Ж.ш=ш*с 

 ш –бір бұйымға кеткен материал шығыны   ш=Ж.ш:с

 с-бұйымның саны     с=Ж.ш:ш

Шамалардың   арасындағы өзара қатынасты түсіндіріп өтемін.

                                                                                       №3 тапсырма(Ж) Дереккөздер тәсілі

«Зерттеу» әдісі оқушылардың    қызығушылығын, есте     сақтау  қабілетін,  байқағыштығын дамытуға   бағытталған.Оқушылар оқулықтағы №7  есеп бойынша жұмыс істейді.                                                                  Дескрипторлар:                                                                                      1.Есептің берілуін кестеге жазады.                                                                            2.Формуланы пайдаланып,есепті шығарады.                                                                                       3.Мәнін дұрыс   табады.

Қалыптастырушы бағалау: әр оқушыны алға ілгерілету   мақсатында «Фигуралар» арқылы бағалаймын.

 Сабақты қорыту                                                                                                                «Күн шуағы» ойыны арқылы сабақты бекітемін.                  1. Бүкіл   сатып алынған затқа жұмсалған ақша сомасы –    … (құн).

2. Тауардың бір бірлігіне жұмсалған ақша мөлшері –  … (баға).

3. Тауар бірлігінің мөлшері –  …   (сан).

4. Санды табу үшін … (құнды бағаға бөлу керек).

5. Құнды табу үшін … (бағаны санға көбейту керек).

6. Бағаны табу үшін… (құнды санға бөлу керек)                                                                                                                           

Кері байланыс: оқушылар   сабаққа  кері  байланыс    береді.

        

                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 

 

Саралау-оқушылар   ға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті   жоғары оқушылар ға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерилеріТапсырмаДескрипторҰпай1.Формула ны пайдаланып,есептерді шығарады,кері есептер құрастырады№1 тапсыр ма (Т) Қарқын ды тәсіл 1.Өрнекті дұрыс құрайды2.Әрбір есеп үшін қандай формуланы қолданғанын жазады.3.Кері есеп құрастырады.     2.Амалдардың орындалу ретін біледі,мәнін дұрыс шешеді. №2 тапсырма (Ж) Қарқынды тәсіл 1.Өрнектерді     баған түрінде жазады,мәнін табады.                   2.Өрнектерді оқып,мәнін     табады.                                                   3.Амалдардың орындалу ретін анықтайды. Мәнін дұрыс шешеді       3.Бір/екі әрпі бар әріптік өрнектерді ажыратып, құрастырады, оқиды. №3 тапсырма(Ж)     Дереккөздер тәсілі1.Есептің берілуін кестеге жазады.                                                                              2.Формуланы пайдаланып,есепті шығарады.                                                                                     3.Мәнін     дұрыс табады.                 

Сабақ бойынша рефлексия                                     Сабақ   мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол   жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?                                             Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?                                            Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар   болды,неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың   жақсы өткен екі аспектісі

Сабақты   жақсартуға не ықпал ете алады?

Сабақ   барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары   туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 









Ашық сабақ: Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Сценарий: Әліппемен қоштасу
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу