Ашық сабақ. Балабақша. Бірлігіміз жарасқан
Ескелді ауданы әкімдігінің «Балапан»
балабақшасы мемлекеттік коммуналдық
қазыналық кәсіпорнының екінші кіші
«Балбөбек» тобының тәрбиешісі
Жакупбекова Аида Ерғизатқызы
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық, таным.
Білім көздері: Қарапайым математикалық түсінікті қалыптастыру,сурет.
Тақырыбы: Бірлігіміз жарасқан
Мақсаты: Балаларға 1- мамыр Қазақстан халықтар бірлігі күні мерекесі екенін жеткізу.
Ынтымақтыққа, достыққа, өз Отанын сүюге, қорғауға, көп ұлтты халқымыздың тыныштығы мен бірлігін нығайтуға ат салысатын азамат болуға тәрбиелеу. Балалардың бірлік, ынтымақтастық туралы түсініктерін кеңейту. Мерекелік көңіл күйлерін көтеріп, өздеріне ұнайтын шар, жалаушаның суретін салдыру.
Әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, ойын.
Көрнекілігі: Әр ұл өкілдерінің суреттері, сандықша, сурет салу құралдары.
Оқу іс – әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс - әрекеті |
Мотиватциялық- қозғаушылық | Жылулық шеңбері Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қарсы алайық достарым, Келді қонақтар бізге. -Балалар, аспанға қараңдаршы не шығып тұр? -Күн қандай? -Бізде күн сияқты бір – бірімізге күліп, жылуымызды білдірейікші.
-Балалар,күн неге ұқсайды? Балалар сендер бір- біріңнің қолдарыңнан ұстап тұрғанда нені сезесіңдер?
Жақсы балалар бүгінгі күнімізді мейіріммен, қуанышпен бастайық.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Жарайсыңдар, сендер жақсы біледі екенсіңдер, естеріңе жақсы сақтап қалыпсыңдар. | Балалар іс - әрекетпен көрсете отырып орындайды. -Күн шығып тұр -Жылы Балалар бір – бірінің қолдарын ұстап, бір – біріне күлкі сыйлайды. Шелпекке, допқа, дөңгелекке, т.с.с.. ұқсайды. Жылулықты, мейірімділікті, достықты.
- Көктем мезгілі. -8 наурыз аналар мерекесін, наурыз мерекесін, ғарышкерлер күнін. |
Ұйымдастырушылық– ізденістік | Осы көктем мезгілінің соңғы мамыр айында тойланатын тағы бір мереке бар екен. Ол мереке 1- мамыр Қазақстан халықтарының ынтымағы мен бірлігі күні мерекесі. -Балалар біздің ұлтымыз қандай? -Біз қай тілде сөйлесеміз? Қазақстан халқының өзінің қазақ тілі, ұлттық киіміміз, салт – дәстүріміз бар. Сол сияқты біздің Қазақстанда басқада ұлттар тұрады. Өзбек, орыс, қырғыз, татар және тағы басқа да ұлт өкілдері тұрады. Кәне, балалар, бәріміз тақтаға қарайықшы. Сурет арқылы әр ұлттардың киімдерімен таныстыру. Балалар осы ұлттардың барлығы да Қазақстанда тұрады. Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Олар өз елдерінде болмасада, қазақтардың елін – елім деп, жерін – жерім деп, құрметтеп, үлкен үлгілі,бақытты, өнегелі отбасы болып өмір сүруде, Әлем халықтарының тату – тәтті бейбітшілікте, ынтымақтастықта өмір сүріп отырғаны біздің қазақ елінің арқасы және олар мұны түсініпғ жақсы біледі. Сол себепті біздің елімізді қадір тұтып, құрметтейді. Балалар, қараңдаршы, бүгін бізге қарлығаш ұшып келіпті ,оның сендерге алып келген хаты бар екен, кәне соны оқиық.
Хатты оқып беру. Балалар, бүгін мен сендерге сандықша алып келдім сандықшаның ішінде көптеген заттар бар. Бірақ сандық ашылмай тұр, оны ашу үшін бізге кілт керек. Мына берілген суретті дұрыс құрастырсаңдар кілт шығады. Сонда сандықша ашылады. Сол кезде сендер сандықшаның ішінен көптеген нәрсе көресіңдер. Кәне, балалар ,мына суретті құрастырамыз ба? Онда дидактикалық ойын ойнап жіберейік: «Кім жылдам, дұрыс құрастырады?» Кілтті құрастыру. Өте жақсы, балалар, сендер дұрыс құрастырдыңдар. Балалар, қараңдаршы сандықша ашылды. Ішінде тағы да хат бар екен. Хатты оқу. Балалар, сандықшаның ішінде қорапшаларда көптеген тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындасаңдар сендерге тағы бір қорапша жіберемін ішінде сендерге сыйлық бар. Қараңдаршы, сандықшаның ішінде қорапшалар бар екен. Сол қорапшаның ішіндегі тапсырмаларды орындаймыз ба? 1.тапсырма: Балалар, ертең біз мерекеге барғанда қолымызға не ұстап шығуға болады деп ойлайсыңдар? -Дұрыс айтасыңдар, біз мерекеге шар, жалаушалар ұстап шығуымыз керек. Олай болса осы мерекеге арналған шарымыз бен жалаушаларымыздың суретін салыңдар. -Жалауша қандай пішінге ұқсайды? -Түсі қандай болады? -Ал шар қандай пішінге ұқсайды -Түстері қандай болады? Жарайсыңдар балалар, жалаушамыздың түсі көк, пішіні тіктөртбұрышты, ал шарларымыздың түстері әр түрлі, пішіндері домалақ, сопақша болады екен. Кәне алдарыңдағы қағазға өздеріңе ұнайтын шар мен жалаушаның суретін салайық. Сергіту сәті: Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы, Достығымыз жарасқан. 2.тапсырма: Асықтардың,кақпақтардың,түймелердің түстерін, пішінін ажыратыңдар. Балалар түстерді, пішіндерді ажыратып, ұстап көреді. 3.тапсырма: Ойын: Балалар енді «Қай ойыншық жоқ?» ойынын ойнап жіберейік. Ойынның тәртібі: Ойыншықтар үстел үстінде тұрады, балалар көздерін жұмады. 1,2,3, дегенде көздерін ашып , қай ойыншық жоқ екенін тауып айтады. |
-Иә, құрастырамыз.
-Иә,орындаймыз. -Шар, жалауша.
-Тіктөртбұрышқа. -Көк болады. -Домалақ, сопақша. -Қызыл, көк, жасыл,т.б. Балалар өз қалаулары бойынша ұнайтын суреттерін салады.
Өлеңге сәйкес қимылдар жасайды.
Балалар түстерін, пішіндерін ажыратып айтады.
Балалар ойынды қызыға ойнайды.
|
Рефлексиялық - түзетушілік | Сұрақ –жауап арқылы оқу іс –әрекетін аяқтау. Балалар, бүгін біз 1-мамыр туралы не білдік? Ненің суретін салдық? Қандай ойындар ойнадық? Бүгінгі оқу іс әрекетіміз ұнадыма? Қандай ойындар ойнадық? Қарлығаштың тапсырмасын орындай алдық па? Балалар,осындай жақсы көңіл күймен оқу іс –әрекетімізді жылулық шеңберімен аяқтайық. Жылулық шеңбері Ақпыз, қара, сарымыз, Ағайынбыз бәріміз. Балалар қараңдар сендерге қарлығаш тапсырмаларды дұрыс орындаған үшін қорапша беріп жіберіпті. Қорапшаны ашып көру. Балалар, қараңдаршы ,қорапшаның ішінде жұлдызшалар бар екен. -Жарайсыңдар балалар,бүгінгі оқу іс – әрекетіне жақсы қатыстыңдар. Бір –біріңе деген достықтарың мәңгі болсын деген ниетпен бүгін барлықтарыңа қарлығаш құсымыз жұлдызша жіберіпті. Жұлдызшаны барлық балаға үлестіріп беру. | 1-мамыр ынтымақ, бірлік, татулық күні екенін білдік. Жалауша, шарлардың суреттерін салдық. Кілтті құрастырдық. «Қай оыншық жоқ» ойынын ойнадық.
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Балалар 1 мамыр мерекесі Қазақстан халықтар бірлігі күні екенін біледі.
Меңгеруі: Өз Отанын сүюді, қорғауды, өзге ұлт өкілдерін құрметтеуді үйренеді.
Игеруі: түстерді, пішіндерді.