Сабақ жоспары: Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару
Тақырыбы: | Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару | |||||||
Күні,айы: 26.10.2017ж | Қ. Сәтпаев атындағы №12 жалпы орта мектеп КММ Мұғалімнің аты-жөні: М.Алсеитова | |||||||
7 сынып. Геометрия | Барлық оқушылар саны:24 | Қатыспаған оқушылар саны: | ||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу; 7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу; 7.1.1.15 сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру; | |||||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Оқушыларды бүтін көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы білімін кеңейту, санның стандарт түрімен таныстыру | |||||||
Оқушылардың басым бөлігі: оқушылар алған білімдерін қорытындылап, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдысын дамытады | ||||||||
Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр. | ||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы | Сыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын, сынып тазалығын қадағалаймын. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Мен сіздерге сенемін» психологиялық тренинг жүргіземін. «Ашық микрофон» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды қайталап, еске түсіріп алайық. Топтық жұмыс 1.Түзу дегеніміз не? 2. Сәуле дегеніміз не? 3.Кесінді дегеніміз не? 4.Бұрыш дегеніміз не? 5.Бұрыштың түрлерін ата. 6.Сүйір бұрыш 7.Доғал бұрыш 8.Жазыңқы бұрыш 9. Тік бұрыш 10. Қиылысатын түзу 11. Параллель түзу 12.Перпендикуляр түзулер 13.Вертикаль түзу және олар қандай болады? 14. Сыбайлас бұрыштар, олар неше градус? 15.Үшбұрыш 16.Үшбұрыштың түрлері 17.Сүйір бұрышты үшбұрыш 18.Тік бұрышты үшбұрыш 19. Доғал бұрышты үшбұрыш 20.Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш 21.Тең бүйірлі үшбұрыш 22.Тең қабырғалы үшбұрыш 23.Үшбұрыштың биссектрисасы 24.Үшбұрыштың медианасы 25.Үшбұрыштың биіктігі 26. Үшбұрыштың орта сызығы 27.Үшбұрыштың периметрі 28.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 29.Бұрышты өлшей тін құрал 30.Бұрыш немен өлшенеді? | Ашық микрофон Геометрия. Шыныбеков Ә.Н. 7 - сынып 2017ж Ережелер | ||||||
Сабақтың ортасы | 2.Фигурамен жұмыс. Таңдап алған үшбұрыштың түрін түрлі-түсті қағазда қиып дайындайды және периметрін табады. 3. Зерттеу жұмысы. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы көрсету үшін әр топ өздерінің үшбұрыштарының модельдерін алып, үшбұрыштың бұрыштарын қиып алып, кесілген төбелері бір нүктенің бойында жататындай, ал бұрыштың қабырғалары басқа бұрыштың қабырғаларымен беттесетіндей етіп орналастырады. 4.Ширату жаттығулары. «Бұрыштардың түрлеріне» байланысты іс-қимыл арқылы көрсету . Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту. | Фигура Түрлі-түсті қағаздар Қайшы Сызғыш формула А4 Плакат | ||||||
Сабақтың соңы | Кері байланыс. Өз пікірлерін смайликтер арқылы қалдырады | Белсенді қатыстым | Түсінікті болды | Бағалау парақшасы | ||||
Қызықты болды | түсінбедім | |||||||
Критерий бойынша бағалау парақшасына қойылған смайликтері бойынша бағаланады. Үйге тапсырма: Өтілген тақырыптарды қайталау | ||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? | ||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? |