Кенесары қырғыздарға неге барды?
06-11-2023
Тақырыбы: Қызық ертегі | Мектебі:Новеньков ЖОББМ | |||||
Күні, айы: | Мұғалімнің аты-жөні: | |||||
2- сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 10 | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:10 | ||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 2.1.1.1 ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау 2.1.5.1 тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.2.4.1 оқиға желісін сақтай отырып, таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау | |||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталайды | |||||
Оқушылардың басым бөлігі: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды және сипаттайды | ||||||
Кейбір оқушылар:. таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндайды | ||||||
Жетістік критерийлері | Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді Тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап береді, сәйкес суреттер таңдайды; Сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолданады және құрастырады; Тақырыпқа қатысты тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, қарапайым тілдік үлгілер арқылы өзі ұнататын мультфильмдер туралы айтып бере алады. суреттерге қарап отырып, өздері еркін сөйлем құрайды. | |||||
Дискриптор | Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді; Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қояды; Төл дыбыстарды дұрыс айтады; Сөздерді қатесіз жазады; Диалог құрастырады. | |||||
Сабақтың барысы: | ||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер | ||||
Сабақ басы 10мин | Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады, өлең жолдары арқылы «Тақия тастамақ» ойынды бастайды. ОЙЫМ БАР БІР ОЙЫН БАСТАМАҚ, Аты оның –«Тақия тастамақ». Шеңбер боп отыра қалыңдар, Ым қағып жүрмесін қас-қабақ. Ақырын аспаймын , саспаймын. Шеңберді айнала бастаймын. Біріңің тұсына жеткенде, Сездірмей тақия тастаймынңа Өзіңнен жеткенше жүгіріп, Өзіңнен аламын соққыны. Шығасың тақия тастауға. Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады.Балалар бүгін сізді тақиямен топқа бөлемін. Қалай ойлайсыздар сабақтың тақырыбы не туралы болады, қандай байланысы бар өткен тақырыппен? Жетістік критерийлерімен танысады. «Білемін,білмеймін,түсінемін,басқалара көмектесемін»басынан жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен танысады. Ендеше балалар Алдыңғы сабақтармен байланыстыра отырып үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады.Тақпақты айту | , Слайд 1-5 Топқа бөледі Үш бояу әдісімен бір бірін тексереді | ||||
Сабақ ортасы 10 мин | I.Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Алдар мен бай» мультфильмнен үзінді көрсетеді. Ой шақыру мақсатында сұрақтар қояды: - Балалар, сендер қандай мультфильм көрдіңдер? Мультфильм кім туралы? Мульфильмнің кейіпкерлерін атаңдаршы.Оларды сипаттап бере аласыңдар? Мультфильмді көреді, айтқан сөздерін тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. II.Мағынаны тану 1. Сөздікпен жұмыс. А) Жаңа сөздермен танысады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталайды: тапқыр –находчивый, smart, resourceful; cараң - жадный, greedy ;ақылсыз-глупый, stupid ; тақия - тюбетейка, skullcap тік - сшей, sew , кейіпкер – персонажpersonage. , Т.О. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. А. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. А. Сұрақтарға жауап береді. А. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. 2.Мәтінмен жұмыс Оқулықтағы тыңдалымға мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. Т. Мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды. Ә) Топпен жұмыс: оқушылар берілген түрлі тақия бойынша үш тапсырма орындау: 1-топ.Толықтырып жаз Мен тік... Сен тік... Сіз тік... Ол тік... Сараң бай Алдаркөсеге : «Он тақия тік», -деді.Алдаркөсеге он тақия тікті. Бай тақияларды киді. Тақия байдың басына кішкентай болды. Бай ренжіді. Бай сараң. Алдаркөсе тапқыр. Дискриптор; -Жіктік жалғауын дұрыс қойып.жалғауды қайталайды. Мәтіндегі төл дыбыстарын дұрыс қояды. Жаңа сөздерді табады. 2-топ Сөйлемдерді толықтырып жаз.
2 . .... тақияларды киді. 3......байға кішкентай болды. Дискриптор: Мульфильмнің сюжетін еске түсіріп,қайталап көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жазады. Жаңа сөздерді пайдаланады. 3-топ. Қажетті суретті жапсыр р енжіді с араң адам б өріктерді киді б өрік тікті т апқыр ақылды Дискриптор: Оқушылар берілген берілген сөздері бойынша кейіпкерлерді суретін жапсырады. Сергіту сәті. «Жақсы кейіпкер-жаман кейіпкер» ойыны. Жақсы кейіпкер болса, допты ұстап алады, жаман кейіпкер болса, ұстамайды. Барлық балалар шеңберге тұрып, ойын шартын орындайды (жақсы кейіпкер немесе жаман кейіпкер деп) «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді оқиды, мәнерлеп оқуға машықтандырады. | Мәтін жазылған үлестірме қағаз; Дидактикалық материал 2, Таймер Бағалау парағы бойынша бір-бірін тексеру (әр оқушыға бағалау парағы беріледі,қызыл мен сары стикермен ) | ||||
Сабақ соңы 10мин | А. Өлеңді тыңдайды, мәнерлеп оқиды. V. Бағалау. Формативті бағалау. Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады VI. Үйге тапсырма Жазу дәптермен жұмыс. VII. Рефлексия | Шағын 3 қорапша Дидактикалық материал 4 | ||||
Қосымша ақпарат | ||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс | ||||
Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. | Оқушылар бір-бірін дискрипторларарқылы бағалайды.Сол арқылы кері байланыс беріледі. | Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPointтаныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютерқолданылады. | ||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1.топпен жұмыс, 2..сұрақ қою Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |