Интернет-дүкенде сатудың құпиялары
1) Неліктен сізден сатып алуы керек?
Мүмкін, бұл клиенттердің кезекті сайтқа кірген кездегі өзіне қоятын негізгі сұрақ. Неге дәл сізден? Сіздің мәтіндеріңіз ағылшын тілін үйренудің маңыздылығын сипаттауының қажеті жоқ. Олар ағылшын тілін неге сізден үйренуі қажеттігін анықтап, көрсеткендігіңіз жөн. Міне осы маңызды.
2) Мен не аламын?
Сіздің өніміңізді сатып алу арқылы тұтынушы қандай пайда көреді? Маркетинг мәтіні, өнімнің кескіндері және барлық қондыру және көмекші беттер (мысалы, шолулар) беттері бұл мүмкіндікті тұтынушыға түсіндіруге бағытталған болуы керек. Өйткені тұтынушы үшін сатып ала отырып, пайда көру ұтымды болып көрінуі мүмкін.
3) Неліктен мұндай баға?
Төмен немесе жоғары баға - бұл соншалықты маңызды емес. Клиентке басқа бағаны емес, неге бұл бағаны белгілеп жатқаныңызды түсіндіру маңызды.
4) Сіз қандай кепілдіктер бересіз?
Кепілдік кез-келген бизнесте өте маңызды. Әсіресе, интернеттегі сатылымында кепілдіктің маңызы зор, себебі экранның арғы жағында отырған адамның адалдығына көз жеткізу қиын. Сондықтан сіз клиентті қалай қауіпсіздендіру туралы ойлануыңыз керек. Ол үшін сатып алуды қауіпсіз етіңіз, тұтынушының сеніміне ие болыңыз.
5) Сізге сене аламын ба?
Тағы да, бұл ғаламтор әлеміндегі актуалды проблема. Сенім кез келген саудада, мейлі шынайы, мейлі виртуалды әлемде болсын сауда үшнемі келісім шарттар, арнайы чектерді талап етеді. Тауарыңызды арнайы базаға енгізіп, чек алуға мүмкіншілік жасап, сатып алушы сеніміне ие болыңыз.
6) Өнімге тапсырыс беру үшін не істеуім керек?
Іс-әрекетке шақыру. Сіздің парақшаңызды қанша адам қарағаны, қанша адам тіркелгені өте маңызды. Себебі сіздің сайтыңызды үнемі қарап отыратын адамдар, күндердің күнінде тапысырыс беруге бекінуі ғажап емес. өнімге тапсырыс берудің жолдарын қарапайым тілмен түсіндіріп жазыңыз. Тауар бағасымен уақытылы бөлісіп отырыңыз.