Ашық сабақ. Геометрия. 8 сынып. Үшбұрыштардың ауданы

Oinet.kz 05-10-2017

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.1А  Аудандар

Мектеп:

Күні:   .01.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні:  Исахан А

Сынып: 8  «А»

Қатысқандар саны:

қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Үшбұрыштардың  ауданы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары  (оқу бағдарламасына сілтеме)

 

8.1.3.12   үшбұрыштың   ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

 

Сабақ     мақсаттары

 -Барлық   оқушылар : Үшбұрыштың ауданы   формулаларын қорытып шығарады  және   қолданады;

                                                                                  , және Герон формуласы).

Басым   оқушылар:   Формулаларды   есептер шығаруда қолданады

Кейбір оқушылар:    Күрделі есептерді дәлелдеп ,шығара алады

 

 

Бағалау  критерийі

 

 

- формуласын ,- формуласын ,

-  тікбұрышты  үшбұрыштың ауданын табуға арналған формулаларды   қорытып  шығарады

-Формулалармен есептер шығарады

- Үшбұрыштың қасиетін пайдаланып  есептер шығарады және дәлелдейді

 

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

шама, өлшеу бірлігі;   ені, ауданы; периметр, үшбұрыштың жарты периметрі; жазық фигура; тең шамалы фигуралар, тең фигуралар; көпбұрыштың ауданы; үшбұрыштың ауданы; төртбұрыштың   ауданы; параллелограммның ауданы; квадраттың ауданы;  тікбұрыштың ауданы; ромбтың ауданы.

Диалогқа/жазылымға   қажетті тіркестер:

­   үшбұрыштың /квадраттың/ тікбұрыштың   / параллелограммның/ромбтың/трапецияның ауданын табу үшін...

­    үшбұрыштың ауданын есептеу үшін, .... керек

­   Формуланықолдануүшін …. керек

Егер  квадратың  қабырғасынkреткішірейтсе, ондаоныңауданы …

Құндылықтарға баулу

Бір-бірін тыңдай білу, кезекпен сөйлеу қабілеті,   мысалдар мен дәлелдер келтіріп аудиторияға өз ойларын дәл жеткізе білу,   дербес оқу мен академиялық шындыққа талпыну, жаңа жағдайларға бейімделу,   проблемаларды қою, шешімдер қабылдау, топта жұмыс істеу, өзінің жұмыс   сапасына жауапты болу,  Құндылықтарды   дарыту сабақтың барысында жоспарланған жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық

байланыстар

Сызу

Алдыңғы  білім

 

Көпбұрыштың, үшбұрыштың, төртбұрыштың және   олардың элементтерінің анықтамаларын білу. Үшбұрыштың және төртбұрыштың   түрлерін тану қабілеті. Квадраттың және төртбұрыштың ауданын табу үшін   формулаларды қолдану мүмкіндігі.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған   кезеңдері

Сабақтағыжоспарланған

іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

5 мин

1.      Ұйымдастыру кезеңі.

Жылы лебіз: «Сәттілік тілеу»

Өтілген тақырыпты пысықтау  (жеке  жұмыс) «Өзіңді тексер» әдісі мен сайтта   дайындалған  есептерді шешу.

Оқушылар QR Code арқылы ұялы телефондары

 

 Өзін-өзі   бағалау (дұрыс жауаппен салыстыру арқылы)

 

 

 

Олай болса бүгінгі сабақтың мақсаты қандай   болады деп ойлайсыңдар?

Сабақтың мақсаты, критерийлері айтылады.

 

Презентация

слайд 1-4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұялы телефон

 

 

Сабақтың ортасы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа материалды үйрену. Видео көрсету.

Үшбұрышты ауданын табудың формулаларын қорытып   шығару.

Мұғалім   оқушылармен бірге бұрын қолданған формулаларды қолданып, үшбұрыштың ауданын   табу формулаларын қорытып шығарады.

және формулаларын қорытып шығарғаннан кейін, оқушыларға  тікбұрышты  үшбұрыштың ауданын табу формуласын  қорытып шығарады.

Сызбалармен   және формулалармен слайдтарды ұсыну материалды визуалды қабылдау үшін қажет.
   
1-тапсырма.  (жеке жұмыс)  «Менің  ойым» әдісі

№1.   Катеттері 4см және 7см ге тең. Берілген тікбұрышты үшбұрыштың  ауданын табыңыз..

№2.  Үшбұрыштың екі қабырғасы 3см, 8 см және   олардың арасындағы бұрыш 30 градус. Үшбұрыштың  ауданын табыңыз.

№3.Үшбұрыштың   қабырғалары 5см,6 см және  9 см тең.   Ауданын табыңыз.

Дескриптор:

-            Үшбұрышты салады.

-            Берілгенін дұрыс жазады

-            Ауданын табу формуласын пайдаланады

-            Есептеп шығарады

Кері байланыс   беріледі. Не білдік? Қай жерде қателестің? Қалай жақсарту керек?

ҚБ өзін-өзі критерий арқылы бағалау

 

2-тапсырма. . Көпбұрыштардың   ауданын үшбұрыштардың ауданы арқылы тап.

 «Суретті     әңгімеле» әдісі  (жұптық  жұмыс)

Дескриптор

 - Көпбұрыштарды үшбұрыштарға  бөледі

 -Пифагор теоремасын қолданады

 - Үшбұрыштың ауданын табады

 - Көпбұрыштың  ауданын табады

   ҚБ «Сараланған  сүрақтар»    әдісі   арқылы бағалау

Тапсырманы тексеріп, нәтижесін жариялау

Қалай   орындадық? Не үйрендік? Не білдік? Тапсырманы орындау не берді?  Қай жерде қиналдың?  Қалай жақсарту керек?

 

 

Bilimlent  сайтынан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд 5-8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 слайд 9

Қосымша  №1

 

 

 

 

 

Bilimlent  сайтынан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтыңсоңы

3 мин

            Сабақтың соңында мұғалім оқушыларды сабақты қорытындылауға,   қиындықтардың себептерін анықтауға назар аударуды ұсынады.

Рефлексия:   «Бес саусақ»

              1)Мен үшін маңызды, қызықты   болды;

              2)Мен бүгінгі   сабакта.....түсіндім;

              3)Мен үшін.....қиын болды;

              4)Менің   бағам......,өйткені.....;

              5)Мен......білгім келеді.

Үйжұмысы. №   5,6,7-есептер

  Нұсқаулық беріледі

 


Саралау – Сіз   қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушыларға қандай   тапсырмалар бересіз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру   деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 
 
 

Оқушылар жұптық жұмыста бір   біріне  шамалары келгенше көмектеседі. Саралаудың    «Тапсырма » әдісі 2-тапсырмада орындалады. .Оқушылардың   қажеттіліктеріне қарай (көмек керекпе, әлде күрделі тапсырмалар беру керекпе)    тапсырмаларды жасау.

Саралау   жұптық жұмыста жүреді.  Оқу үлгерімі   жоғары оқушылар басқа оқушыларға көмек көрсетеді.

Үшбұрыштың қасиеттерін  туралы білімдерін білу үшін жеке  дара жұмыс жүргізіледі. Әрбір оқушыға оның   аяқталуынан кейінкері байланыс жүргізіледі.

1-тапсырмада  ҚБ өзін-өзі критерий арқылы бағалау.

2-тапсырмада ҚБ «Сараланған   сұрақтар»  арқылы бағалау.

Сабақтың   басында кабинетті желдету.  Парталар   мен үстелдердің дұрыс қойылуына назар аудару.

Сабақ бойынша   рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс   қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық   кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың   жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты   жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ   барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары   туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма.  Саралау  тапсырмасы. Socrative.com сайтынан тапсырма орындайды.

Соңында оқушының қанша пайыз жинағанын көрсетеді.

 


Ашық сабақ. 2 сынып. Температураны қалай өлшейміз?
Сабақ жоспары. Құрылымы күрделі теңдеулер
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу