Ашық сабақ. Математика. 10 сынып.Туындының көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу.
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
| 10.4А Туындының қолданылуы | Мектеп: Абай атындағы мектеп гимназия | ||
Күні: | Мұғалімнің аты- тегі : | Сыдыкбаева.Борик. Алимхановна. | ||
Сынып: | 10 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | Туындының көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу. | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 10.4.1.33 - туындының көмегімен функцияның қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу
| |||
Сабақ мақсаттары | Туындының көмегімен функцияның графигін салу дағдысын қалыптастыру | |||
Бағалау критерийлері | Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсатына жетеді -функцияны туынды көмегімен зерттейді; -туындының графигі бойынша сындық нүктелерді, экстремумдерін таба алады; -сындық нүктелер және басқада қасиеттерді қолданып, графиктің эскизін орындайды | |||
Тілдік мақсаттар | Тілдік мақсат Оқушылар: -туындының геометриялық және физикалық мағынасын түсіндіреді; туындыларды табу және бірінші ретті туынды арқылы функцияны зерттеу бойынша әрекеттер туралы түсініктеме айта алады. Бөлім бойынша лексика мен терминология - аргументтің өсімшесі; - функцияның өсімшесі; - көлбеу бұрышының тангенсі (градиент); - функцияның графигіне жанама және нормаль; - дифференциал; - дифференциалдау; - дифференциалдау ережелері; - стационарлық, кризистік нүктелер; - экстремум нүктелері және функцияның экстремумдары; - кесіндідегі функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері; -функцияны зерттеу. | |||
Құндылықтарды дарыту | Ұжымдылыққа, өз бетімен жұмыс жасай білуге, тақырыптың өмірмен байланысын көрсету, тәрбиелеу. | |||
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстар.
| |||
Пәнаралық байланыстар | Сызу | |||
Бастапқы білім | Жазықтықтағы векторлар, оларға амалдар, скаляр көбейтінді, вектор ұзындығы | |||
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар | ||
1 сабақтың басы
3 мин
10 мин
5 мин
20 мин
2- сабақтың соңы 2 мин | 1.Оқушылармен амандасу. 2.Тақырыпты, сабақ мақсатын, бағалау критерийлерін анықтау. 3. Үй жұмысын тексеру. 4. Ұжымдық жұмыс Суреттерде (а ; б) интервалында анықталған f(x) функциясының графиктері берілген. у=f(x) функциясының туындысы нөлге тең болатын нүктелердің санын анықтаңыздар. Суретте (-7; 5) аралығында анықталған y = f(x) функциясының туындысының графигі кескінделген. [-6; 4] кесіндісіндегі f(x) функциясының экстремум нүктесін табыңыздар. Суретте (-11; 3) аралығында анықталған y = f(x) функциясының туындысының графигі кескінделген. f(x) функциясының өсу аралығын табыңыздар және жауапқа ең ұзақ аралықтың ұзындығын атаңыздар. Суретте (-13; 10) интервалында анықталған y = f(x) функциясының туындысының графигі кескінделген. [-11; 8] кесіндісіндегі f(x) функциясының экстремум нүктелерінің санын табыңыздар. Суретте (-18; 6) интервалында анықталған y = f(x) функциясының туындысының графигі кескінделген. [-15; 5] кесіндісіндегі f(x) функциясының минимум нүктелерінің санын табыңыздар. Кестеде берілген у=f(x) функциясының туындысының мәліметтерін қолданып келесі тапсырмаларды орындаңыздар: a) у=f(x) функциясының өсу аралығын; b) у=f(x) функциясының кему аралығын; c) у=f(x) функциясының максимум нүктелерін; d) у=f(x) функциясының минимум нүктелерін табыңыздар. Дескрипторлар • Функцияның туындысын табады және мәліметтерді қолданады • Функцияның монотонды аралықтарын табады • Функцияның экстремум нүктелерін табады • Функцияның графигі мен оның туындысының графигінің арасындағы байланысты түсінеді 5.Жұптық жұмыс Берілген функциялар өспелі екенін дәлелдеңіздер: a) y=cosx+2x b) y=x5+3x3+7x+4 c) y=sinx+x3+x d) y=x5+4x3+8x-8 Дескрипторлар • Функцияның туындысын табады және мәліметтерді қолданады • Функцияның монотонды аралықтарын табады 6.Жұппен жұмыс Функцияны зерттеп, графигінің эскизін салыңыздар: Дескрипторлар • Анықталу облысын табады; • Асимптоталарын табады; • Координата осьтерімен қиылысу нүктелерін табады; • Монотонды аралықтарын, экстремум нүктелерін табады • Эскизін салады 7.Алғашқы қортындылау
8. Үй жұмысы Функцияны зерттеп, графигінің эскизін салыңыз:
9.Рефлексия |
https://infourok.ru/prezentaciya-po-matematike-na-temu-podgotovka-k-ege-proizvodnaya-260980.html | ||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалар беру. Жеңілден күрделіге қарай есептің мағынасын тереңдету.
| Бірін – бірі бағалау, мұғалімнің бағалауы, өзін-өзі бағалау түрлері қолданылады. | Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады. | ||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
| ||||