Ашық сабақ. Математика. 0 сынып. Анаммен бірге тамақ əзірлеймін.

Oinet.kz 05-10-2017

 

Сабақ:55

Пән:қарапайым математика

Күні:29.04

Сынып:

Мектеп: Достық кентінің№11орта мектебі

Мұғалімнің есімі:Исмайлова А.Т

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

 Анаммен   бірге тамақ əзірлеймін. Мысалдар шығарамын.

Цифрларды   бастырып сызамын.

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

0.4.1.3 .Көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды шешу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді шеше алады.


Оқушылардың басым бөлігі: көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды шеше біледі.


Кейбір оқушылар: көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды өмірмен байланыстыра отырып  шеше алады.

Бағалау критерийлері

-                       көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді шешеді.

-                       көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды шешеді

-                       көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды өмірмен байланыстыра отырып  шешеді

Тілдік мақсат

Дағдыларын дамыту:

-көрнекілік   негізінде қарапайым мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді   шешуді түсіндіреді.

Пəндік   лексика жəне терминология:

-есеп,   мысал, қосу, алу.

Пікір   алмасуға арналған сұрақтар:

                      Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды   айт, неге?

                      Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре   аласыңдар ма? 

                      Сен   мысалдарды əртүрлі оқи аласың ба?

Жазу

-сандарды толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне   т.б.

Құндылықтарды дарыту

Математикалық   тілде сауатты сөйлеуге,ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу.Топтық жұмыс арқылы   еңбек және шығарамашылыққа,ынтымақтастыққа,логикалық сұрақтар арқылы өмір   бойы білім алу,а баулу.

Пәнаралық байланыс

Жапсыру   ,шебер қолдар

АКТ қолдану дағдылары

Ноудбук.

Бастапқы білім

Қосу жəне азайту,    заттар тобын санау жəне салыстыру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу.Түгендеу.Жылулық шеңберін   жасату.

Қуанасың   сенде,

Қуанамын   менде,

Қуанасың   дастарым,

Арайлап атқан   таңменен,

Жарқаулықты   тастаймыз.

Сабағымызды   бастаймыз.

Өткен   тақырыпты Ыстық орындық ойыны арқылы еске түсіру.

Педагог балаларға фотосуреттерде не бейнеленгенін айтуды ұсынады:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмалар   көрсетілген фотосуреттер

Сабақтың ортасы

Мақсат   қою (проблемалық жағдай).

(Ұ) Бүгін біз қосуға жəне азайтуға   арналған жазбалар құрастыру жұмысын жалғастыратын боламыз. Біз анамызда бар   нəрсенің барлығын санаймыз. 

Үйренгенді   қолдану.

(Ұ) 1- тапсырманы орындау   ұсынылады. Балалар жағдайды түсіндіріп, сурет бойынша əңгімелер құрастырады.   Содан кейін қандай мысалдар құрастыруға болатынын анықтайды. Азайту əрекетін   таңдау негізделеді –азайтыңдар, алып тастаңдар жəне т.с.с.

Жиынтық   полотнода есептер жазылады. Оларды түрліше оқу міндетті.

  2- тапсырма. (Ж)

  Цифрларды  бастырып жазады.

Сергіту сәті.

3-тапсырма топпен ұйымдастырылады

8 санының   құрамына арналған «үйді» толтыру бойынша  қайтадан топпен ұйымдастырылады. «Анама   көмектесемін» деген ҰОҚ тақырыбы бойынша асүйдегі аспаптар 8 санын екі   бөлікке бөлу үшін пайдаланылады. 

(Ж) Балалар мысалдардың жазбасын құрастыруға арналған тапсырмадан   суреттерді таңдай алады. Алғаш рет мысалдар төрттігі ұсынылады. Егер балалар   əлі қосу мен азайтудың байланысын түсіне алмаса, онда мысалдар  3-тапсырманың   əртүрлі суреттері бойынша ерікті түрде құрастырылады. 

1-қадам. Шамамен торшаның ортасында, оның оң шетіне   жақынырақ нүкте қойып, жоғарғы сопақшаны сыза бастаймыз.

Біртіндеп осы нүкте оралып, тамшы тəрізді сопақша сызамыз. 2-қадам.   Төменге жəне сол жаққа қозғала отырып, төменгі сопақшаны сызамыз. Сопақшаны   дөңгелентіп, цифрдың жоғарғы бөлігін сыза бастаған орталық  нүктеге əкеліп қосамыз.

 

 

 

 

 

 

Əліппе-дəптер, жиынтық полотно. Үлестірмелі материал

 

 

 

 

 

 

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

 

 

Көңілді музыка қойылады.қимылды жаттығулар жасалады.

 

 

Смайликтер арқылы бағаланады

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

                      Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды   айт, неге?

                      Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре   аласыңдар ма? 

                      Сен   мысалдарды əртүрлі оқи аласың ба?

Жазу: 

-сандарды   толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне т.б.

От шашу арқылы балалардан бүгінгі   сабақтан алған әсерлерін көрсету

Сабақ аяқталды .Сау  болыңдар

 

 

«Смайлик»   арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

От шашу   суреті

Қосымша ақпарат:

Дифференциация –

оқушыларға қалай  көбірек

қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап

отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік

техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі   аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете   алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы   немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі   сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ:56

Пән:Қарапайым математика

Күні:02.05

Сынып:

Мектеп:Достық кентінің №11орта мектебі

Мұғалімнің есімі:Исмайлова А.Т

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

 Мектептегі   таңертеңгілік ас. Есептер мен мысалдар    шығарамын.

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

0.4.1.3 .Көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды шешу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді шеше алады.


Оқушылардың басым бөлігі-қарапайым мысалдар мен есептерді   өз бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шеше алады.


Кейбір оқушылар: -қосу мен азайтудың байланысын орната алады.

Бағалау критерийлері

-                       көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді шешеді.

-                       қарапайым мысалдар мен есептерді өз   бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешеді.

-                       қосу   мен азайтудың байланысын орнатады.

Тілдік мақсат

Дағдыларын дамыту:

--қарапайым, мысалдар мен есептерді өз бетінше   құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешуді   түсіндіреді. Пəндік лексика жəне   терминология:

-есеп, мысал, қосу, алу.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

–Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды айт, неге?

–Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар   ма? 

–Сен   мысалдарды түрліше оқи аласың ба?

Жазу: 

-сандарды   толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне т.б.

Құндылықтарды дарыту

Математикалық   тілде сауатты сөйлеуге,ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу.Топтық жұмыс арқылы   еңбек және шығарамашылыққа,ынтымақтастыққа,логикалық сұрақтар арқылы өмір   бойы білім алуға баулу.

Пәнаралық байланыс

Жапсыру   ,шебер қолдар

АКТ қолдану дағдылары

Ноудбук.

Бастапқы білім

Анаммен бірге тамақ əзірлеймін. Мысалдар шығарамын.

Цифрларды   бастырып сызамын.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу.Түгендеу.Жылулық шеңберін   жасату.

 

Өткен тақырыпты Ынталандыру.

ҰОҚ-нің тақырыбына кіріспе ретінде педагог «Асханада» ойынын ұсынады.

Педагог   балаларға тамақ салынған тəрелкелер мен стақандарды қойып, оларды санауды   ұсынады.  Мұны жиналмалы полотноның   көмегімен де жасауға болады.

Өзектендіру.

Балалар үстелге тəрелкелер мен   стақандарды қояды. Заттар тобын салыстыру жұмысын жүргізуге болады.  Педагог: – Тəрелкелер көп пе, əлде   стақандар ма?

  Қаншаға көп? 

  Олар тең болу үшін не істеу   керек? 

Барлық   əрекеттер мысалдарды карточкалармен жазу арқылы сүйемелденуге тиіс.

 

Мектеп асханасының суреті.  Бір реттік ыдыстар – тəрелкелер мен   стақандар.  1-10 сандары мен таңбалары бар   карточкалар.

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Мақсат   қою (проблемалық жағдай).

Ұ)   Бүгін біз мектеп асханасы туралы есептер құрастырып, мысалдар шешеміз. 

Бұрын   үйренгенмен жұмыс.

(Ұ)   Педагог 1-тапсырмада баланың қандай əрекеттерді орындағанын сұрайды (ұл бала   үстелден тəрелкелерді алып тастады, ал қыз бала стақандарды қойды).  – Есептердің шешуін жазу үшін қандай   таңбаны таңдайтыныңды айт, неге?

                      Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре   аласыңдар ма? 

                      Сен   мысалдарды əртүрлі оқи аласың ба?

Сондай-ақ сандар мен заттар тобын   салыстыру іскерлігін жаттықтыру керек.

Сергіту сәті

(Ж)

- Бір рет пайдаланылатын   тəрелкелер мен стақандарды немесе кез келген басқа ыдысты алыңдар. Оларды   үстел үстіне қойыңдар. Салыстырыңдар – қайсысы көбірек?

Мұны қалай жазуға болады?

Бұдан кейін педагог балаларға   есептер ойлап тауып, оларды карточкадағы    есептермен  көрсетуді ұсынады.

Ж) Бұл ҰОҚ-де   жауабы 9 болатын мысалдар құрастыру ғана емес, сонымен бірге 9-дан азайту да   алғаш кездеседі. Бұл əрекеттердің барлығын көрнекіліктің негізінде орындаңыз.   Жұмысты қосымша «үйді» толтыра отырып, заттармен 3- тапсырмаға ұқсас   ұйымдастырған дұрыс. Содан кейін жұптасып дəптердегі мысалдарды шешуді   ұсынуға болады. Егер балалар азайтуға арналған мысалдарды құрастыруға   қиналса, терезеге алып тастайтын сандарды жазып қойыңыз. 

(Ж) 2- тапсырма 9 цифрын бастырып жазу. 

1-қадам.Бұл белгіні былай саламыз: алдымен торшаның оң   жағына, жоғарғы бұрышынан сəл төмен нүкте қоямыз. Одан бастап, төменге, сол   жаққа, одан кейін оң жаққа сызамыз. Оң жаққа еңкейген шағын  

 

 

 

 

Əліппе-дəптер, жиынтық полотно. Үлестірмелі материал

 

 

 

 

 

 

«үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

қарапайым,   мысалдар мен есептерді өз бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің   негізінде оларды шешуді түсіндіреді. Пəндік   лексика жəне терминология:

-есеп, мысал, қосу, алу.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

–Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды айт, неге?

–Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар   ма? 

–Сен   мысалдарды түрліше оқи аласың ба?

Жазу: 

-сандарды   толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне т.б.От шашу арқылы балалардан бүгінгі   сабақтан алған әсерлерін көрсету

Сабақ аяқталды .Сау  болыңдар

 

 

«Смайлик»   арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

От шашу   суреті

Қосымша ақпарат:

Дифференциация –

оқушыларға қалай  көбірек

қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап

отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік

техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі   аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете   алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы   немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі   сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ:57

Пән:Қарапайым математика

Күні:06.05

Сынып:

Мектеп:Достық кентінің №11орта мектебі

Мұғалімнің есімі:Исмайлова А.Т

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

 Жаттығу   жасаймыз.  Есеп.

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

0.4.1.3 .Көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдар мен тапсырмаларды шешу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді шеше алады.


Оқушылардың басым бөлігі- қарапайым мысалдар мен есептерді   өз бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды   шешеді.


Кейбір оқушылар: -қосу мен азайтудың байланысын   орната алады.

Бағалау критерийлері

-                       көрнекілік негізінде қарапайым   мысалдарды оқиды жəне заттар тобын санау арқылы есептерді шешеді.

-                       қарапайым мысалдар мен есептерді өз   бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешеді.

-                       қосу   мен азайтудың байланысын орнатады.

Тілдік мақсат

Дағдыларын дамыту:

--қарапайым, мысалдар мен есептерді өз бетінше   құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешуді   түсіндіреді. Пəндік лексика жəне   терминология:

-есеп, мысал, қосу, алу.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

–Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды айт, неге?

–Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар   ма? 

–Сен   мысалдарды түрліше оқи аласың ба?

Жазу:   

-сандарды   толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне т.б.

Құндылықтарды дарыту

Математикалық   тілде сауатты сөйлеуге,ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу.Топтық,жеке  жұмыс арқылы еңбек және   шығарамашылыққа,ынтымақтастыққа,логикалық сұрақтар арқылы өмір бойы білім   алуға баулу.

Пәнаралық байланыс

Жапсыру   ,шебер қолдар

АКТ қолдану дағдылары

Ноудбук.

Бастапқы білім

  Мектептегі   таңертеңгілік ас. Есептер мен мысалдар    шығарамын.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу.Түгендеу.Жылулық шеңберін   жасату.

 

Балаларға карточка таратып. Өткен тақырыпты еске   түсіру.Әр оқушы жеке тапсырма орындайды.Орындап болған тапсырманы жанындағы   көршісі тексереді.

 

Шапалақтау   әдісімен бір –бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Мақсат   қою (проблемалық жағдай).

ҰОҚ-нің   тақырыбына кіріспе ретінде педагог музыкамен қысқаша жаттығу жасауды ұсынады.  

Педагог   балаларға не үшін жаттығу жасау керек деген сұраққа жауап беруді   ұсынады. 

Өзектендіру.  

Педагог:

–Жаттығу жасаған кезде санауды пайдаланасыңдар ма?

–Қандай   сандар жиі аталады?  Ерте тұрып   қояңдар,  Көңілді ойын ойнады.

Соқпақ жолмен секіріп,

Жаттығу жасап қоймады.   

Математикалық жаттығу жасаймыз. Ауызша есеп.

Бүгін біз кейіпкерлерімізге жаттығудың арқасында денсаулықтарының сау   болуына ғана емес, спорттық снарядтарды, жаттығуларды жəне т.б. санауға   көмектесеміз. Есептер құрастыруды үйренеміз.    Жаңалық ашу.

(Ұ) Бұл   ҰОҚ-де балаларды есептің компоненттерімен таныстыруға дайындау ұсынылады. 1-тапсырма.

Жаттығуға 3 ұл бала жəне 4 қыз бала шықты. Жаттығуға барлығы қанша бала   шықты? Есепті құрастырғанда шарты мен сұрағы бөлініп шығады. Балалар əлі оқи   алмайды, сондықтан педагог суреттің астындағы мəтінді оқиды.  Тапсырманың сұрағына жауап беру үшін əрекет   таңдалады – қосу немесе азайту есепті шешуге көмектеседі.  Есептің жауабын тұжырымдау ұсынылады.   Осылайша, сөйлеуде есептің негізгі элементтері айтылады: шарт, сұрақ, шешу,   жауап.

Ж) 2-тапсырмада    цифрларды  бастырып жазу   орындалады.     1-қадам.Оң жаққа көлбеу болуын есте сақтай   отырып, əдеттегі сопақшаны сызамыз. Жоғарғы оң бұрышынан сəл төмен, торшаның   оң жағына қарай нүкте қоямыз. Одан бастап, сағат тілінің бағытына қарсы төмен   қозғалып, жарты шеңбер сызамыз.

2-қадам. Торшаның   төменгі бөлігінен оң жақтағы бастапқы нүктеге көтеріліп, сопақшаны түгел   тұйықтап, нөлді салуды аяқтаймыз.

Топтық жұмыс.Оқушыларды үш топқа   бөлу.

Жиынтық полотнода  нысандардың көмегімен есептің шартын   құрыңыз. Мысалы: 

Əр балаға   партада мысал есеп құрастыруды жəне оның жауабын тұжырымдауды ұсынамын.. 

№ 6,7,8,10,12   полотнолар есепті шешу үшін шарттарын құруға көмектеседі.

 

Балалар есеп шарты мен сұрағын   айтады. Оны шешу үшін таңдалған белгіні түсіндіреді.

(Ж)1-тапсырманың жалғасы –   велосипедтер туралы есептер құрастыру. Бос терезелерге балалар сандарды   жазады. 

3-тапсырма жауабы 10 болатын мысалдар мен   есептерді құрастыру бойынша    берілген. 

Екі түсті дөңгелектерді санай   отырып, жұмысты дəптерде ұйымдастыруға болады.

 

Жаттығуды   сүйемелдеуге арналған көңілді əуендер.

 

1-20 санамақ өлең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бас бармақ   арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе дәптер

 

 

 

Смайликтер арқылы б

ағалау

 

 

Үлестірмелі материал

 

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе дәптермен жұмыс

Әр оқушы өз жұмысын бағалау

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

---қарапайым, мысалдар мен есептерді өз бетінше   құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешуді   түсіндіреді. есеп, мысал, қосу, алу.

–Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды айт, неге?

–Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар   ма? 

–Сен   мысалдарды түрліше оқи аласың ба?

-сандарды толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне   т.б.тақтаға Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз   жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.

Педагог   түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің   суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу   смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,   жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

4 тапсырманы орындау ұсынылады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Əліппе-дəптер

Қосымша ақпарат:

Дифференциация –

оқушыларға қалай  көбірек

қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап

отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік

техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі   (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете   алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы   немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі   сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








 


Ашық сабақ. Математика. 5 сынып. Жай және құрама сандар
Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Көпмүшелерге амалдар қолдану
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу