Балалардағы семіздік ауру ма?

Znalezione obrazy dla zapytania полнота детей

Әлемде артық салмағы бар балалар саны өсуде. Бала артық салмақпен дүниеге келсме, бұл әрине қалыпты жағдай. Ал бала 3 жасынан аса бастаған сіәтінде, яғни жүре бастаған сәтінде де артық салмақтан арыла алмағанын байқаса ңыз, ода бұл ойлануға тұрарлық мәселе екенін есте сақтаңыз.

Бірақ семіздік - бұл косметикалық тұрғыдан қарастырылатын ауру емес, ол созылмалы ауру.  Семіздік салдарынан туындайтын аурулар - қант диабеті, жүрек-тамыр жүйесі аурулары, тітіркену, бас ауруы. Бұған жол бермеу үшін болашақ анадан бастау керек, ол оның диетасын, әсіресе майлар мен көмірсуларғды шамадан тыс тұтынбауын бақылауында ұстауы қажет. Ата-анасы семіздікке ұшыраған балалардың тамақтануын бұзу әсіресе қауіпті. Семіздіктің отбасылық формасы көбінесе әйелдің бойына мұрагерлік болып дариды. Баласы артық салмақпен туылған мұндай отбасылар дұрыс тамақтануға ерекше назар аударуы керек. Таңертең тұрып, толық таңғы ас дайындағаннан гөрі менің балам ботқаны немесе көкөністі жейді және таңғы ас ішпейді деп айту оңай. Балаға таңертең жоғары калориялы тамақтану керек, сондықтан таңғы ас - бұл ең маңызды тамақ. Ол майлардан, ақуыздардан және көмірсулардан тұруы керек. Мысалы, майлар - май, ақуыздар - сүзбе, жұмыртқа, көмірсулар - дәнді дақылдар, ботқалар тек қана тамақ қана емес, сонымен қатар ішек-қарнын, дәнді жаңғақтармен, нанмен, қант орнына - балмен тазартады.  Әрине, шұжық қуырып беру оңай, бірақ құрамын оқуды ұмытпаңыз, ақуыз аз, жасырын тұз көп болуы әбден мүмкін. Бала кішкентайынан қалай тамақтанып дағдыланса, өскенде де сол ағзасына әдет бьолып, ол ересек қміріндле де бала кезіндей тамақтанруды аңсап тұрады. Егер сіз таңертең кофе ішсеңіз, онда баланың дені сау ботқаны, сіздің сөзіңізше, рахаттана жейді деп күтпеңіз.  Балаңызға өзіңізбен бірге жеңіл тағамдар беру маңызды. Жаңғақтар, кептірілген жемістер, банан, алма, йогурт болса тіптен жақсы. Мармелад, тәтті күлше, чипстер - бос көмірсулар, олар тәбетті өлтіреді, өзінен үйретеді.

Баланың дені сау болуы үшін, толық тамақтануына мүмкіндік жасаңыз. Сорпа - гастриттің алдын-алу бойынша көмекші;  ет, сиыр еті, құс еті - мидың толғуы мен қоректенуін қамтамасыз етеді, апта сайын диетада балық, әрине, көкөністер мен жемістер күн сайын болуы керек. Ал жеміс тамақтан кейін емес, тамақ арасында желінуі тиіс.

Дұрыс тамақтанбау немесе дұрыс емес тамақтану ғана емес, сонымен қатар күн ішінде тағамның калориясын да шамамен жоспарлаңыз.

Сіз және сіздің балаңыз тәтті сода емес, су тұтиынуын қаджағалаңыз. Газдалған сусындар - бұл бос калория, гастрит, 2 типті қант диабеті, көмірқышқыл газы бауырға кедергі келтіреді, тістерге де едәуір зиян келтіретиінін ұмытпаңыз.

Егер балада артық салмақ болса, не істеу керек? 

Балаға диетаға отыру өте қиын. Әрине, ересек адамдардың қзі диетаға отыру үшін біраз стресске түсетіні белгілі. Әлемде адамдардың тек 15 пайызы ғана қз еркімен диетаға отыра алады. Ал өалған 85 пайызының диетасы тек 2-3 күнге ғана созылады екен. Сондықтан баланы диетаға емес, дұрыс тамаұтануға дағдыландыру қажет. Бақыланбайтын диеталар сарқылуға, дене функциясының бұзылуына әкелуі мүмкін және репродуктивті функция ұзақ уақыт қалпына келеді.  Бірақ ерлі-зайыптылардың шамамен 30% -ында балалы болу проблемалары бар.

Ересектер де, балалар да тез салмақ жоғалту денсаулықтың нашарлауына апаратын жол екенін білуі керек. Жиналған килограммдарды біртіндеп жоғалтқан дұрыс, аптасына 300 г-нан аспауы керек, ересектерге рұқсат етілген «доза» айына 5 кг-ға дейін. Аз тамақтану емес, пайдалы тамақтану және көбірек қозғалу маңызды.

Мүмкін сізді қызықтыратын тақырыптар:

  • Уринотерапия пайдалы ма, зиян ба?
  • Жүрек неге қатты соғып кетеді?
  • Сүт безі қатерлі ісігі
  • Жылқы, ешкі, қой, тауық етінің адам ағзасына пайдасы
  • Тұмау тиген, теріге тікен кірген кезде кір сабын көмектеседі
  • Ақпарат

    • Oinet.kz ақпарат агенттігін есепке қою туралы № 16379-ИА куәлігі 06.03.2017 жылы Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитетінен берілді.

    Әлеуметтік желілер

  • Яндекс.Метрика