Ашық сабақ. Математика. 6 сынып. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу | |||||
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. | |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.2.4 түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар; | ||||
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы: түріндегі теңдеуді шеше алады. Оқушылардың көбісі: түріндегі теңдеудің түбірлері санын анықтай алады, теңдеу шешуде санның модулінің қасиеттерін қолданады. Оқушылардың кейбірі: Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасын, бір айнымалысы бар теңдеу шешудің ережесін пайдаланады | ||||
Бағалау Критерийлері | - Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасын пайдалана алады; - теңдеудің түбірлерінің санын анықтай алады. -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі. | ||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: - сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі; - теңдеулердің қасиеттерін айта алады; - сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды; - ½х ± a½= b, түріндегі теңдеулерді шешеді, мұндағы a және b – рационал сандар; - сызықты теңдеулерді және оларға келтірілетін теңдеулерді шығарады; - модуль анықтамасын ауызша тұжырымдайды; Пәнге қатысты лексика мен терминология: - теңдеу; - теңдеудің түбірі; - теңдеудің сол жағы; - теңдеудің оң жағы; - тепе-тең түрлендіру; - сызықты теңдеу; - сызықты теңдеудің коэффициенттері; - модулі бар теңдеу; - | ||||
Құндылықтарды дарыту | - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; - Өзгенің пікірін құрметтеу; - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; | ||||
Бастапқы білім | Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу. Санның модулін табу. | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар | |||
Сабақтың басы 0 – 3 мин
7мин | Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру.. Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп, Үй тапсырмасын тексеру: « Көршіңді тексер» оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, №849 1)х+0,24=20+0,99х 2) 3y-2(169,9+y)=150(y+339,8) х-0,99х=20-0.24 3y-339,8-2y=150-y-339,8 0,01х=19,76 3y-2y+y=150-339,8+339,8 х=19,76:0,01 2y=150 х=1976 y=150:2 y=75 3) 50z+(z+6,2)=200 50z+z+6,2=200 51z=200-6,2 51z=193,8 z=193,8:51 z=3,8 Өзара бағалау шырша арқылы бағалайды. Кері байланыс: -Жауаптарыңыз дұрыс болдыма? - Үй тапсырмасы қиындық туғызбадыма? | ||||
Сабақтың ортасы
10мин | Жаңа сабақты меңгеру. «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтарға жауап береміз. (қаламсап ортада) 1) Санның модулі дегеніміз не? 2) Он санның модулі неге тең? 3 ) Теріс санның модулі неге тең? 4) 0-дің модулі неге тең? Тапсырма: 2х-10=7 теңдеуін шешейік. |2х-10|=7 ал балалар осы теңдеуді шешуді ұсынамын. Біздің бүгінгі тақырыбымыз: Айнымалысы модуль ішіндегі бір айнымалысы бар теңдеулерді шешу. Мақсаты: Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасын, есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдалану. 1) b>0 оң сан болса,екі түбірі бар 2) b=0 нөлге тең болса, бір түбірі бар 3) b<0 теріс сан болса, түбірі жоқ | х|=11 x=-11 x=11 Мысал: |х+5|=2 1)x+5=2 2)x+5=-2 |x-6|=0 |x-9|=-8 x=2-5 x=-2-5 x-6=0 түбірі жоқ x=3 x=-7 x=6 | ||||
3 мин | Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс» Әр топқа тапсырма. Кестені толтыр теңдеулерТүбірлерін санын анықтатексеру |х-17|=5 |2х-6|= -12 |х|= 15 |х+8|= -8 |5х+7|=0 |3х|=0Бағалау: топтар бірін бірі бағалайды | ||||
7мин | Жұптық жұмыс: Тапсырма. Теңдеу шешу. 1) |х+20|=45 2) |2х-5|=7 3) |9+z|-0,7=0,7 4) |0,07у-0,01|= -5 5) |х-8|=0 Дескриптор: Білім алушы - теңдеудің шешімі бар жоқтығын анықтайды; - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді; - рационал сандарға амалдар орындайды; - модулі бар теңдеудің түбірін табады. Қ.Б: ауызша мадақтау. | ||||
7мин | Жеке жұмыс: Тест тапсырмалары 1. |х-3|=4 А) х=-1 B)х=-3 C)х=1 D) x=6 х=7 х=4 х=-7 x=7 2.|x+1|=6 x=5 х=-7 x=1 3.|5x+1|=-0,12 x=-5 x=5 x=1 4.|x-3|+0,5=0,5 A)x=3 B)x=2 C)x=3,5 D) x=0 x=-0,5 x=-1 x=0,8 5.|2x-5|=0 A)x=0 B)x=5 C)x=0 D) x=3 x=-5 x=2 x=2,5
| ||||
Сабақтың соңы 37 – 40 мин | Үйге тапсырма: №863 – есеп. Рефлексия: «Бес саусақ» 1)Мен үшін маңызды, қызықты болды; 2)Мен бүгінгі сабакта.....түсіндім; 3)Мен үшін.....қиын болды; 4)Менің бағам......,өйткені.....; 5)Мен......білгім келеді. | ||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Математика 2 бөлім, 6 сынып, Т.А. Алдамұратова 2015 | |||
Саралау тапсырмалары жалпы сыныппен жұмыста және жұптық, өз беттік жұмыстарда беріледі. Жалпы сыныппен, жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. |
Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды смайликтермен мадақтау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар | |||