Ашық сабақ. Тарих. Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер
Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер
Секция Тарих
Абстракт
Зерттеудің мақсаты: Бүгінгі жас ұрпақ өз елінің, жерінің тарихын, ата - бабаларының тарихын білуі және оның жақсысынан үйреніп, жаманынан жиреніп қорытынды жасауы, сабақ алуы тиіс.
Жеті атаны білудің дәстүрі қалыптасуының себебі: ежелден қалыптасқан дала өркениетінің менталитетіне байланысты, яғни қанның тазалығы, келешек ұрпақтың жан - денсаулығына негізделген.
Зерттеудің міндеті: Ата - бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақталған тәжірбиесін ұрпақтан - ұрпаққа жеткізу, бір жүйеге түсіру, топтарға жіктей отырып зерттеу; «Жеті атасын білмейтін ер жетесіз, Жеті ғасыр тарихын білмейтін ер жетесіз»,- деген мақала арқылы әке, шешемнің шежіресін зерттеу, осы тақырыпқа байланысты демекші, тәуелсіз ел боламыз десең тілің мен тарихыңды жадыңнан шығарма, құрметтей және қастерлей біл деген мағынаны түсіндіру.
«Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер». «жеті атасын білмеген, «Құлағы мен жағын жер»,- деген жүйелі сөздің мағынасын ашу.
Болжам: Егер біз жеті атаға байланысты және оның қалай таратылатынын бұрынғылардан айтып қалдырған өнегелі сөздеріне сай назар аударсақ, онда өз ұлтымыздың, тіліміздің, дініміздің, ата - бабаларымыздың тарихын сақтай отырып «басқалардан кем болмаспыз».
Зерттеу жұмысының кезеңдері:
- Дайындық: тақырып таңдау, мақсат, міндет қою.
- Зерттеу: тақырыптың қарастырылған дәрежесін анықтау, тақырып бойынша материалдар жинақтау.
- Практикалық: жинақталған материалдарды сұрыптау.
Жұмыс нәтижесі мен қорытындысы:
«Шежіре» сөзінің мағынасын ашу, жеті атаға дейін қыз алыспау дәстүрін жалғастыруды насихаттау.
Жұмыстың қолдану аясы: мектептерде тарих пәнінде қолдану.
Мазмұны
1. Кіріспе..................................................................................... 3
2. Негізгі бөлім........................................................................... 6
2. 1. Қазақтың туысқандық қатынастары
2. 2.«Жеті ата» ұғымның мәні
2. 3. Шежірем
2. 4. Өз жұртым
2. 5. Әкемнің нағашы жұрты
2. 6. Нағашы жұртым
2. 7. Менің отбасым
3. Қорытынды бөлім................................................................ 18
4. Пайдалынған әдебиеттер.................................................... 19
5. Қосымша............................................................................... 20
5 сынып оқушысы Қанатова Айжамал
Ғылыми жұмыс жетекшісі: Бекмуратова С. Қ.
Математика пәнінің мұғалімі