Ашық сабақ. Информатика. Сілтемелер
Бекітемін Мектеп: Пәні: ИнформатикаКүні: Мұғалімнің аты - жөні: Сынып:
Қатысқандар:Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Мәтіндік құжатпен жұмысСабақтың тақырыбыCілтемелерСабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6. 2. 2. 1 – сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады:
сілтемелерді жасай алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Құжат форматын бекіте алады.Кейбір оқушылар орындай алады:
Құжаттарға сілтемелерді қосу командаларын қолдана алады.Бағалау критерийлері:Оқушылар құжаттарға сілтемелер қосу командаларын қолданады.Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады:
- суретті қолдану барысында түрлендіруді анықтауда сөйлеуді қалыптастыру
- берілген тақырып бойынша өзекті терминологияны оқу қабілетін дамыту Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сілтемелер, сілтемелерТалқылауға арналған сұрақтар:
Сілтемені құжатқа қосу үшін…қажет
Аталған жағдайда нұсқама…
Меніңше, сілтемені қолдану…қол жеткізедіҚұндылықтарға баулуЫнтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.Пән аралық байланысПрактикалық тапсырманы орындаған кезде әдебиетпен байланысты: мәтінмен жұмыс.Алдыңғы оқу:Word тексттік құжатта жұмыс жасай аладыЖоспарланған уақыт:Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстарСабақтың басы
0 - 5 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл:
Оқушылармен амандасу. Жұмыс ырғағына ыңғайлау.
Мұғалім оқушыларға мәтіндік процессор байланысты негізгі ұғымдарды қайталау үшін сұрақтар қояды:
Қандай программада мәтінді теруге болады?
Қалай жаңа файл құруға болады?
Файлды қалай сақтауға болады?
Қандай тағыда іс - әрекеттер файлмен жасауға болады?
Презентация. Слайд 1 - 5Сабақтың ортасы
6 - 15 мин
16 - 20 мин
21 - 35 минЖаңа тақырыпты оқу.
Мұғалім оқушыларға сілтемелерді бар мәтіндерді ұсынады, құжатты өңдеудің қандай элементтерін байқағанын сұрайды.
Зерттеу жұмыс
Мұғалім топтық жұмысты ұйымдастырады. Әрбір топқа өз беттерімен оқу үшін келесі ұғымдар беріледі:
1. Сілтеме неліктен пайдаланамыз?
2. Сілтеме деген не?
3. Сілтемелердің түрлері
Әрбір топтың спикері басқа топтың алдында жұмыстарын қорғайды. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылап, оқушылардың практикалық тапсырманы орындауға дайын екеніне көз жеткізеді.
Тәжірибелік жұмыс
1 тапсырма. Мәтінді ашып, оған сілтемені қосу (үлгі бойынша).
2 тапсырма. Өзіңіз үшін бір белгісіз сөзді анықтаңыз, олардың мағынасын табыңыз және сөздерге нұсқама жасаңыз.Презентация. Слайд 6
Қосымша 1. 1
Қосымша 1. 236 - 40 минРефлексия: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өтілген тақырыпты пысықтайды.
Осы сабақта не үйрендіңіз?
Сіз үшін не түсініксіз?
Келешекте нені білгіңіз келеді?
Бaғдaрлaмa қaндaй шaблондaрдaн тұрaды?Презентация. Слайд 7Саралау
1. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
2. Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Қауіпсіздік техникасы ережелеріРефлексия
Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?_________________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:_____________________________________________________________________________________
2:_____________________________________________________________________________________
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:_____________________________________________________________________________________
2:_____________________________________________________________________________________
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.____________________________________________________________________________________
2_____________________________________________________________________________________