Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 5 сынып. Бердібек Соқпақбаев өмірі мен шығармашылығы
Қысқамерзімді сабақ жоспары
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: «Адамгершілік – асыл қасиет» бөлімі
| Мектеп: Үржар ауданы, Ақжар ауылы «Б. Тұрлыханов атындағы орта мектебі-бақшасы» КММ | ||||||
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Береке Кумисгул | ||||||
Сынып: 5 (қазақ әдебиеті) | Қатысқандар:
| Қатыспағандар:
| |||||
Сабақтың тақырыбы | Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» | ||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5. Т/Ж 3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу | ||||||
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: көркем шығармадан кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін таба алады. | ||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: кейіпкердің образын өз сөзімен суреттей алады. | |||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды. | |||||||
Бағалау критерийі | · шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды; · талдау негізінде кейіпкерді анықтап, образын сипаттайды. | ||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: іс-әрекеттер мен портреттер арқылы кейіпкер образына талдау жасай алады | ||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:тәмпіш, танау, сұңғақ, мыту | |||||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: | |||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.шығарманың сен үшін тәрбиелік мәні қандай? 2.шығармадан алған әсерлерің қандай? | |||||||
Құндылықтарға баулу | «Менің атым Қожа» хикаяты бойынша оқушыларды адамгершілікке, ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу кейіпкер образын ашу арқылы іске асырылады | ||||||
Пәнаралық байланыс | Өзін –өзі тану | ||||||
Алдыңғы оқу 3 мин | «Серпілген сауал» әдісі бойынша шығарма мазмұнын қайталап шығады | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||
Сабақтың басы
10 мин | ЖЖ Мәтін бойынша Қожаның портретін айқындайтын сөйлемдерді тауып, талдау жасайды, мағынасын түсіндіреді | ||||||
Сабақтың ортасы
28 мин
| С. Кейіпкерлер портретін анықтау үшін Қожа мен Жантасты салыстырады. Т. Кейіпкердің образын өз сөзімен суреттей алуы үшін «Егжей-тегжейлі баяндау» тәсілі Ж. Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасау үшін «Сана саяжолы» әдісін қолдану | Венн диаграммасы
| |||||
Сабақтың соңы 5 мин | Кері байланыс «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі
ҚБ бағалау қол шапалақтау
|
Бағдаршам
| |||||
Қосымша мәлімет | |||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) | |||||
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды.
| Кері байланыс | өзін- өзі тану | |||||
Сабақ бойынша рефлексия · Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма? · Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз? · Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті? · Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) · Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? · Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен? · Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? | |||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
| |||||||