Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 8 сынып. Ақтамберді жырау өмірі мен шығармашылығы
СЫНЫП:8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақыры | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 8.Б/С3. Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Оқушылар бір-біріне түсіндіре отырып, образдарды салыстырып, талқылап өз ойын дәлелдей алады | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Бағалау критерийі | Әдеби щығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтайды.Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын адамгершілік тұрғысынан талдап, әдеби эссе жаза алады. | |
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Зерттеу, суреттеу, салыстыру, қолдану, талқылау барысында жұппен, топпен диалогқа түсу арқылы пікір алмасып, өз ойын дәлелді жеткізе алады, түйінді ойларын ортаға сала алады | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Алдыңғы оқу | Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | Сұрақтар: · Ақтамберді өмір сүрген жылдары (1465-1560) · Жырау шығармашылығында қандай толғаныстар көп? (адамгершілік жайындағы) · Ақтамберді жырының басты тақырыптары қандай? (ел бірлігі, ынтымағы)2. Берілген өлең жолдарында не баяндалады?3. Шығарма қай жанрға жатады?4. Ақтамберді жырау өсиет сөздерінде ұрпағына нені аманат етеді? | |
|
· Ақтамберді заманындағы қазақ халқының тұрмыстық өмірін сипаттап беріңдер. · Толғауларды оқи отырып, Ақтамберді жырауға портреттік мінездеме жазыңдар. 3-топ |
|
5 минут | Жоғары дәрежелі сұрақ – Ақын арманы қандай еді?«Кластер» әдісі - тақтаға стикермен орындау |
|
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
· Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға эссе жазуда аяқталмаған сөйлемдерді ұсынамын; жұппен, топпен жұмыс барысында бағыттап отырамын;
| · Қошеметтеу, бас бармақ - уәж · Бағалау критерийлері
| · |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшық сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау:Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. |